• facebook
  • rss

کتاب آموزش درامز Stick Control: For the Snare Drummer

کتاب آموزش درامز Stick Control: For the Snare Drummer

کتاب آموزش درامز Stick Control: For the Snare Drummer

کتاب آموزش درامز Stick Control: For the Snare Drummer

کتاب آموزش درامز Stick Control: For the Snare Drummer

عنوان کتاب Stick Control: For the Snare Drummer
تعداد صفحات کتاب 48

دانلود فایل کتاب آموزش درامز Stick Control: For the Snare Drummer و اطلاعات بیشتر مشاهده کتاب های دیگر و آموزش های رایگان درامز

این مطمئنا منفجر شده است

من هنگامی که که به موسیقی گوش می دهم متخصص نیستم، اما لحظه ای که شروع به پخش ساز درامز با این کتاب کردم، نمی خواستم متوقف شوم. شاید ساز درامز است، اما بعدا دوباره، شاید اینطور نیست. در هر صورت، من فکر می کنم که کتاب سزاوار برخی اعتبار است.

در ابتدا کتاب به شما درباره مبانی نظیر وضعیت و موقعیت دست می آموزد. در نهایت به کلیدهای ساز درامز ، نوع یادداشتهای موسیقی و نحوه پخش نت ها می پردازد.

نقاطی نیز در کتاب وجود دارد که خوانندگان دارای این توان هستند به برخی از مشکلات تمرین مربوط به نت های موسیقی پاسخ دهند. همراه با دستورالعمل، چند آهنگ است که نوازندگان ممکن است یا ممکن است تشخیص دهند.

من نمی توانم محصول را در یک دیدگاه حرفه ای نگاه کنم، اما برای هرکسی که می خواهد کمی در نوازندگی ساز درامز درس بخواند، من فکر نمی کنم که پول آن ها برای این کار خراب شود.

یادگیری خود من و دوست داشتن آن!
وقتی 5-7 ساله بودم نوازندگی می کردم. سپس من یک تست واقعا بد کردم که هنگام دست زدن به اشتباه دستم را گرفتم. نیازی به گفتن نیست، من ترک کردم.
با این حال، هنگامی که بزرگ شدم، می خواستم دوباره بنوازم ، بر این اساس در کالج تحصیل کردم: چهار ترم از ساز درامز فقط برای سرگرمی. سپس سالها نوازندگی نکردم حالا، پانزده سال و سه فرزند بعد، من به تلاش برای نوازندگی ادامه میدهم. dd10 من در سه سالگی است، بر این اساس ما یک ساز درامز خریدیم (قبل از آن از کیبورد موسیقی استفاده کردیم)، و من واقعا واقعا می خواستم دوباره یاد بگیرم. بر این اساس من این کتاب را با سطوح دو و سه خریدم چونکه فقط عاشق قطعاتی بودم که دخترم از کتابهای آلفرد یاد گرفت. من ایضا قطعات او را از ماجراهای ساز درامز دوست دارم. بعد از چند هفته من صفحه یکصد و هشت این کتاب نیستم. من واقعا تئوری و تکنیک را دوست دارم (که دختر من نبود)، بر این اساس او از کتابم نیز یاد گرفته است. ما عاشق انگشت Hanon exersizes. من کتاب های سطح دو و سه را نگاه کردم و فقط نمی قادر شدم منتظر بمانم تا آنجا بروم. من کتابهای کریسمس و یک کتاب با برخی از آهنگ های محبوب را سفارش داده ام. من این کتاب را به شدت توصیه می کنم هر کسی که می خواهد ساز درامز را یاد بگیرد و ثروت را در کلاس درس نگذارد. من فکر نمی کنم که بتوانم هزینه سی و پنج دلار برای هر درس برای دخترم و من بدهم! او درس می دهد زیرا او نیاز به انگیزه ای دارد مانند جوایز کمی، سخنرانی ها، معلم که او را چه نوازندگی می کند، چه تعداد دقیقه در روز و غیره و غیره. با این حال، بزرگسالان انگیزه به آن نیازی ندارند و این کتاب ها عالی هستند. من پنج ستاره را می دهم، زیرا نمی توانم درباره چیزی که درباره این کتاب دوست دارم فکر کنم.

این سرگرم کننده است و من در حال پخش موسیقی واقعی هستم!
من کاملا از این لذت بردم. من بعضی از درسهای ساز درامز را به عنوان یک بچه گرفتم اما این کار را نکردم. چهل سال بعد به نظر می رسد یک سگ قدیمی قادر است چند ترفند جدید را یاد بگیرد.

البته عالی برای یادگیرندگان بالغ
در شصت و هفت سال من در حال تحصیل هستم که ساز درامز را نوازندگی میکنم. معلم ساز درامز من کتاب های Alred را بسیار بالا می برد و به ویژه کتاب های Level 1، Level دو و Level سه را دوست دارد. این به وضوح نشان داده شده است و به گونه ای ارائه شده است که این تئوری برای یک تازه کار موسیقی که دوست دارد یادگیری ساز درامز را برای لذت بردن حس کند، حساس است.

دانلود فایل کتاب آموزش درامز Stick Control: For the Snare Drummer و اطلاعات بیشتر مشاهده کتاب های دیگر و آموزش های رایگان درامز

منبع





Leave a reply