• facebook
  • rss

دانلود ایجاد , مقدار دهی و پیمایش یک آرایه پویا

دانلود ایجاد , مقار دهی و پیمایش یک آرایه پویا

ایجاد , مقار دهی و پیمایش یک آرایه پویا در این برنامه شما با نحوه ایجاد … این آرایه پویا و نحوه پیمایش این آرایه …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
برای دانلود سورس کدهای سی پلاس پلاس اینجا را کلیک کنیدبرای مشاهده آموزش های رایگان سی پلاس پلاس اینجا را کلیک کنیددانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

ایجاد , مقار دهی و پیمایش یک آرایه پویا

کتاب به وضوح در توضیح و نشان دادن مثال در . . .
کتاب به وضوح در توضیح است و مثال را در جزئیات نشان می دهد. این ساده است که درک کنیم اما مشکل حل مشکل تر از انتظار من است.

این توضیحات خوبی راجع به موضوع دارد
بسیار فنی و قطعا یک کتاب برای شروع C ++ با. این توضیحات خوبی راجع به موضوع دارد، اما برای هضم سخت است. این بیشتر از کتاب مقدماتی برنامه نویسی سطح بالا است. من تا به حال سخت یادگیری از آن، آن بود که قرار بود برای یک کلاس مبتدی است و به نظر می رسد برای یک کلاس با زبان های برنامه نویسی. در غیر این صورت خیلی خوب است

خوب به عنوان یک کتاب کلاس
درک مفیدی از مفاهیم اساسی و پیشرفته برنامه نویسی در ++ C به شما می دهد. شما را برای کلاس های دانشجویان آماده می کند.

کتاب بزرگ
من تازه به C + + اما این کتاب کار خوبی را توضیح داد و فیلم آنلاین بسیار جذاب بود. یکصد نمونه و پروژه های حتی بیشتر برای تمرین . . . . کتاب بزرگ، واقعا !!!!

نوشته شده ضعیف، بسیار تکراری است. فقط برای تجربه برنامه نویسی خوب نیست
شگفت آور است که اکثریت فقط راجع به این کتاب می گویند که مفید است. خوانندگان ممکن است قبل از خواندن بررسی ذهن خود را تشکیل دهند.

کتاب خیلی طولانی است زیرا بسیار تکراری است. این چیزهای بسیار ساده ای را نشان می دهد. برنامه نویسی سخت نیست، دارای این قدرت هستم تصور کنم یک بچه هوشمند نسبی قادر است C ++ را یاد بگیرد یا حتی در ده یو مونتاژ کند. بدون نیاز به صرف چندین صفحه برای توضیح یک ایده ساده دوباره و دوباره وجود دارد. مثال نمونه بسیار طولانی است و هیچ بینش در همه. نویسنده ممکن است یک مبتدی از C ++ باشد. چنانچه شما تجربه زندگی برنامه نویسی مطلقا ندارید، این کتاب ممکن است خوب باشد. با این حال، چنانچه تجربه کمی از برنامه نویسی داشته باشید، توصیه می کنم که C ++ Accelerated توسط Andrew Koenig خریداری شود. این چندین بار بهتر از این کتاب است و زمان خواندن بسیار کمتری برای خواندن دارید، اما درک C ++ به شما بیشتر می شود.

این کتاب کاملا کامل است
من برنامه نویس باتجربه هستم که عمدتا از زبان های تفسیر شده (Perl، PHP، Ruby، Python) استفاده می کند. برای مدت زمان طولانی پشیمان نیستم که زبان کامپایل شده را نفهمم این کتاب کاملا شگفت انگیز در کمک به انتقال به C + + نحو و OOD است. این مفاهیم را به روش بسیار ساده ای توضیح می دهد. تصاویر رنگی خوانایی را راحت تر از اکثر کتاب ها می سازد. من برای خرید یک کتاب دیگر به کتابخانه رفتم زیرا این ابتدا در ابتدا گران بود. پس از مقایسه دو و نحوه ارائه مطالب، این کتاب تنها انتخاب بود. من بیشتر از این مرجع یادگیری دیگری که تا کنون از این کتاب استفاده کرده ام تحت تاثیر قرار گرفته ام!
این کتاب برای آشنا کردن با پیچیدگی های C ++ است.

:منابع بیشتر

Lecture Slides for Programming in C++ (Version 2018-02-15)





Leave a reply