• facebook
  • rss

دانلود برنامه الگوریتم dijkstra به زبان ++C

دانلود برنامه الگوریتم dijkstra به زبان ++C

برنامه الگوریتم dijkstra به زبان ++C در این برنامه شما اطلاعات اولیه جهت … الگوریتم dijkstra تمامی مسیرها را برایتان پیدا کرده …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
دانلود سورس کدهای سی پلاس پلاسآموزش های رایگان C++دانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

برنامه الگوریتم dijkstra به زبان ++C

چطور نوشتن یک کتاب در برنامه نویسی
این کتاب شاید بدترین کتاب در برنامه نویسی است که تا به حال خوانده ام. من حس می کنم که کل سری “چگونه برنامه” توسط Deitel & Deitel ناشی از این واقعیت است که هیچ یک از آنان واقعا زبان درک نمی کنند که آنان ظاهرا یادگیری، اما این کتاب طول می کشد کیک!
من فکر می کنم که بیشتر نمونه ها شاید برای فورتان و پاسکال نوشته شده و در ابتدا برنامه ریزی شده اند و سپس به صورت خطی به عنوان خط به خط به صورت C به صورت مجزا ترجمه می شوند؛ و بیشتر نمونه ها پرومگامی را در سی نشان نمی دهند.

فروشنده به سرعت معاملات را پردازش می کند
فروشنده به پرس و جو وضعیت حمل و نقل ما بسیار سریع پاسخ داد! من به شدت این فروشنده را توصیه می کنم.

بد نیست اما نه برای مهندسین جدی
من فقط از بخش C این کتاب استفاده کردم (ایضا برخی از C ++ و جاوا را پوشش می دهد)، از این بر روی نظرات من فقط به این قسمت اشاره می کنند. من این کتاب را برای کلاس تکمیلی در UCLA دریافت کردم، و در بیشتر موارد آن چیزها را به نحو خوشایندی توضیح می دهد. همان طور که دیگران اشاره کرده اند، نمونه های طولانیتری را ارائه می دهد. به نظر می رسد به سوی مبتدیان هدایت شده است، از این بر روی سخت تلاش می شود تا به راحتی درک شود.
با وجود این، برخی مسائل وجود دارد. مثال هایی بسیار ساده هستند که گاهی اوقات مشکلاتی پیچیده تر را توضیح نمی دهند. اطلاعات فایل و رشته I / O به طور جدی فاقد آن هستند. به عنوان مثال، هیچ مشکلی راجع به مشکلات استفاده از ورودی رشته یا fscanf برای ورودی فایل وجود ندارد.
به نظر من، این کتاب برای یادگیری اصول، کار می کند، اما هنگامی که شما می خواهید شروع به نوشتن برنامه های واقعی کنید و نیازی به وارد شدن به قلم نیفتاده، آن را به عنوان یک مرجع مفید نیستید.

کتاب با ارزش و گرانبها
من این کتاب مورد نیاز برای پسرم را در مقطع کارشناسی C در کالج محلی دریافت کردم. این راه بیش از حد است و عناصر به نحو خوشایندی نوشته شده است. مربی کالج پسر من هرگز این کتاب را در کلاس خود ارجاع نمی دهد. من بیش از بیست سال به عنوان یک مهندس نرم افزار کار کرده ام. من کتاب برنامه نویسی سی را که توسط بران W. Kernighan و Dennis M. Ritchie نوشته شده است توصیه می کنم.

کتاب وحشتناک
به علت بسیاری از فونتها و رنگها، به راحتی قابل خواندن نیست. یک کابوس برای استفاده به عنوان مرجع.

کتاب شایسته
من برای گرفتن مهارت های برنامه نویسی خود از کلاس C ++ در یک دانشکده ی راهنمایی استفاده می کنم و تا کنون این کتاب را دوست دارم. به نظر می رسد بسیار خواننده دوستانه و با یک سی دی از برنامه C ++ آمده است. واقعا عالی بود که می قادر شدم آن را بر روی کامپیوترم قرار دهم و بتوانم از آن برای تفریح ​​من استفاده کنم، چنانچه نه فقط برای تکالیف کلاس. این کتاب کمی گران است، اما به عنوان یکی از فارغ التحصیلان کالج اخیر، من آن را مورد استفاده قرار دادم! من این کتاب را توصیه میکنم!

:منابع بیشتر

Programming-Absolute-Beginners-Step-Step-ebook





Leave a reply