• facebook
  • rss

کتاب Ace the IELTS

دانلود کتاب Ace the IELTS: IELTS General Module - How to Maximize Your Score
دانلود کتاب Ace the IELTS: IELTS General Module – How to Maximize Your Score

یکی از برترین کتاب های آیلتس

من تازه خوندن کتاب (Ace the IELTS 3rd edition) رو تموم کردم و به همه کسانی که میخوان در آزمون آیلتس شرکت کنن توصیه میکنم. از خواندن آن خسته نخواهید شد زیرا فقط 90 صفحه دارد اما همه چیز به طور مختصر و واضح توضیح داده شده است. این کتاب کمک بزرگی است مخصوصاً برای اولین‌ها، زیرا به استراتژی‌ها، تکنیک‌ها، نکات، قالب و تقریباً همه چیز در طول امتحان واقعی می‌پردازد. همچنین شامل آزمون‌های تمرینی برای هر آزمون و منابع دیگری را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید بیشتر تمرین کنید.

منظورم این نبود که به هیچ کتاب/نقد دیگری نیاز ندارید، مخصوصاً اگر هدفتان خیلی بیشتر است، اما به شما اطمینان می دهم که این کتاب ضروری است و اولین کتابی است که باید در لیست شما برای خواندن باشد. فقط تمرین و تمرین کنید و موفق خواهید شد! ممنون از کمک سیمون

ace آیلتس

من برای مقاصد مهاجرتی باید در آزمون آیلتس شرکت کنم و حداقل به 7 باند کلی نیاز دارم. زبان انگلیسی من خوب است اما به اندازه کافی نیست، اما به هر حال باید در آزمون آیلتس قبول شوم. در حال جستجو در اینترنت بودم و این کتاب را پیدا کردم و برای رسیدن به هدفم خریدم. این کتاب عالی است، همه چیز را در مورد آزمون آیلتس به صورت ساده و در مورد تمام ماژول های آن توضیح می دهد. به شما یاد می دهد که چگونه برای هر قسمت آماده شوید. این کتاب، دارای بسیاری از تکنیک های بسیار مفید است که در واقع به من کمک زیادی کرد. فقط با استفاده از این کتاب می توانید برای آیلتس آماده شوید. من به هیچ چیز دیگری نیاز نداشتم، در عوض در پایان هر فصل لینک های اضافی برای اطلاعات مفید در مورد آیلتس پیدا خواهید کرد. من کلی باند 7.5 دریافت کردم. از سیمون برای این کتاب عالی متشکرم.

مروری بر کتاب

مزایا:

برای توضیح نوشتن تکلیف یک امتحان بسیار واضح است، استفاده متفاوت از نمودار/گراف متفاوت (نحوه شروع، واژگان و مقایسه روندها) را نشان می دهد.

منابع آنلاین دارد، بنابراین برای دانش‌آموزان خوب است که بیشتر تمرین کنند و با سؤالات امتحانی IETLS آشنا شوند.

پیشنهاد:

شاید بتوانید به ما بگویید که بعضی از کلمات چطور به راحتی اشتباه نوشته می شوند یا به طور منظم در قسمت شنیداری اتفاق می‌افتند و بنابراین می‌توانیم از آنها اجتناب کنیم. مانند بعضی از کلماتی که همیشه در قسمت شنیداری اتفاق می‌افتد و زبان آموزان گاهی اوقات اشتباه می‌کنند.

به طور کلی، این کتاب بسیار خوبی برای آیلتس است.

برای نمره بالا باید این کتاب را داشته باشید اما تمرین هم ضروری است

قطعا کتاب فوق العاده ای برای افزایش نمره شماست. روشی که نویسنده در هر بخش اشاره کرده است خوب است. من شخصاً برای درک هر بخش آزمون نمونه اطلاعات زیادی کسب کرده ام. نکات زیادی در کتاب وجود دارد که ممکن است شما در امتحان نیاز داشته باشد. به طور کلی اگر می خواهید امتیاز بالایی کسب کنید، قطعا این کتاب را توصیه می کنم. زیاد به دنبال کتاب یا مطالب دیگر نباشید، به این یکی بچسبید و مطمئناً به آنچه می خواهید خواهید رسید. اما شما نیاز به تمرین مداوم دارید در غیر این صورت بدون تمرین به آنچه می خواهید نخواهید رسید. پس اگر متعهد به انجام تمرین هستید به این سمت بروید.

بسیار توصیه شده

من برای شرکت در آیلتس به زودی آماده می شوم و به دنبال منبعی کمکی در اینترنت بودم که این کتاب را پیدا کردم که عالی است و واقعاً آن را توصیه می کنم! شما را با آزمون آیلتس آشنا می کند و نکاتی را در مورد هر قسمت از امتحان به شما می دهد. خواندن آن بسیار ساده است و تمام اطلاعات مورد نیاز برای شروع تمرین را دارد. همچنین برای افرادی که زمان آماده سازی آنها کم است و می خواهند هر کار در آیلتس را بررسی کنند بسیار مفید است. ممنون سیمون! الان احساس اعتماد به نفس بیشتری دارم!!!

کتاب بسیار کاربر پسند

آقای سیمون براورمن کمک بزرگی است! این کتاب بسیار کاربر پسند است و برای یک کاربر متوسط ​​انگلیسی چندان پیچیده نیست. کتاب طوری است که به نظر می رسد یکی از دوستان در امتحان به شما کمک می کند. کلماتی که کتاب به کار می برد به راحتی قابل درک است و روشی که تک تک جزئیات را توضیح می دهد واضح و مختصر است. نکات و توصیه ها و همچنین تمرینات تمرینی را می توانید در انتهای کتاب بیابید. نمره خوبی خواهم گرفت! من این کتاب را به کسانی که آیلتس می خوانند توصیه می کنم.

کتاب مناسب برای آمادگی برای آیلتس

من باید برای مقاصد مهاجرتی در آیلتس شرکت می کردم و باید حداقل 6 می گرفتم. زبان انگلیسی من آنقدرها خوب نیست اما فقط باید امتحان آیلتس را قبول می شدم. در کشورم می‌توانستم یک دوره بسیار پرهزینه را برای آمادگی برای امتحان بگذرانم، اما توان مالی آن را نداشتم. همچنین وقتی در اینترنت جستجو می کردم، چند دوره گران قیمت برای آمادگی آیلتس پیدا می کردم. و بالاخره این کتاب ارزان قیمت را پیدا کردم و خریدم. این کتاب عالی است! همه چیز را در مورد آزمون آیلتس به زبان انگلیسی ساده، در مورد تمام بخش های آن توضیح می دهد. به شما یاد می دهد که چگونه برای هر قسمت آماده شوید. این کتاب دارای بسیاری از تکنیک های بسیار بسیار مفید است.
فقط با استفاده از این کتاب می توانید برای آیلتس آماده شوید، من آن را انجام دادم. من به هیچ چیز دیگری نیاز نداشتم (در این کتاب پیوندهایی به تست های اضافی وجود دارد که می توانید برای آماده سازی انجام دهید). من در آیلتس 7 گرفتم! این برای من غیر قابل باور بود! متشکرم سیمون برای این کتاب عالی، تو رویای من را برای مهاجرت ممکن کردی!

یک کتاب کامل برای گرفتن نمره بالای 7

این کتاب منبع عالی برای آماده سازی و تکنیک ها برای کسانی است که برای باند 7 در آیلتس تلاش می کنند.
هر چهار بخش به زیبایی با مثال‌های فراوان توضیح داده شده‌اند تا برای افراد غیر بومی مانند من آسان باشد تا باند 7 را ایمن کنند.
این به من در پیگیری Ielts band 7 کمک زیادی کرده است.
اگر به طور جدی دنبال این کتاب هستید، لطفاً به دنبال این کتاب بروید.

بهترین آمادگی برای آیلتس!

این کتاب برای کسانی که باید به خوبی برای آزمون آیلتس آماده شوند، یک کتاب ضروری است. نویسنده سیمون ارتباط بسیار روشن و متمرکزی دارد و می بینیم که او واقعاً تجربه زیادی در این زمینه دارد.
من نمره خوب غیرمنتظره ای در امتحان گرفتم و از خدا و سیمون تشکر می کنم که کمک کردند با این مطالب به من اعتماد به نفس بدهند تا در آزمون آیلتس به خوبی پیش بروم. دریغ نکنید این بهترین آمادگی برای آیلتس برای شماست!

بررسی کوتاه – کتاب عالی – قبلاً آن را به دوستانم توصیه کرده ام

من کتاب “Ace the IELTS” را قبلاً به دوستانم که نیاز به شرکت در آزمون آیلتس دارند توصیه کرده ام.

به نظر من، کتاب های سیمون نقطه شروع بسیار خوبی برای کسانی است که می خواهند در آزمون آیلتس شرکت کنند.

من خودم استفاده کردم و خیلی به من کمک کرد.


کتاب آیلتس توصیه شده

اگر می خواهید نمره باند خوبی در آزمون آیلتس کسب کنید، این کتاب بسیار مهم است. در این کتاب، سرنخ‌های زیادی، یک روش مطالعه خوب و همه چیزهایی که برای آمادگی امتحان خود نیاز دارید، پیدا خواهید کرد. این کتاب هر بخش از امتحان را به شما نشان می دهد که چگونه آن را انجام دهید، چگونه آن را آماده کنید و چگونه آن را مطالعه کنید. خرید این کتاب را به شدت توصیه می کنم، مطمئنا یکی از بهترین کتاب ها برای این آزمون است.

ارزش خرید داره

احتمالا بهترین منبع آماده سازی ماژول آموزشی عمومی IETLS که به صورت آنلاین موجود است. مختصر، واضح و حاوی نکات زیادی در مورد الگوهای آزمون است. اگرچه این یک عصای جادویی نیست که امتیاز شما را در یک ماه افزایش دهد، اما مطمئناً این کتاب برای بهینه سازی نمرات شما و سازگار نگه داشتن شما با روند آزمون طراحی شده است. ارزش خرید داره.






Leave a reply