• facebook
  • rss

کتاب تحلیل و آموزش تئوری موسیقی

دانلود کتاب تحلیل و آموزش تئوری موسیقی

کتاب تحلیل و آموزش تئوری موسیقی

توضیحات و دانلود کتاب

معرفی منابع مشابه

موسیقی دان کامل (ویرایش سوم)

عشق با استفاده از این برای تدریس به دانش آموزان ساز تئوری موسیقی من!

این کتاب عالی است برای دانش آموزان ساز تئوری موسیقی . این فقط شروع به پخش الگوهای مختلف در ساز تئوری موسیقی است، و هر واحد به چیزی جدید اضافه می کند. یکی از پدیده هایی که من بیشتر درباره این کتاب ها می خواهم این نکته است که آنان فقط بر بر روی “Middle C” برای انگشتان تمرکز نمی کنند. تغییر دادن انگشتان در حال نوازندگی که نت ها را از دانشجو می سازد که انگشت شمار را با یک نت مرتبط کند (یعنی Middle C همیشه 1، Treble G همیشه پنج و غیره).

واحد 1: معرفی: دانش آموزان عدد انگشت را یاد می گیرند، و نوازندگی های “آهنگ” و نوازندگی ها را با استفاده از کلیدهای سفید و سپس تمام کلیدهای سیاه انجام می دهند. ایضا قطعات مکاشفات اختیاری برای معلم وجود دارد.

واحد 2: ریتم: شروع تمرین ریتم – سه ماهه، نیمه، و نت کل. پس از معرفی ریتم جدید، چند آهنگ برای نوازندگی قبل از یادگیری یک پسین وجود دارد.

واحد 3: نت ها: دانش آموزان الفبای موسیقی را به CDE، FGAB و CDEFG تقسیم می کنند.

واحد 4: کارکنان: دانش آموزان خطوط و فضاها، کلید، Middle C، Treble G، و Bass F. را یاد می گیرند. این ها آهنگ های بسیار ساده ای هستند که برای تقویت هر نت به عنوان آن معرفی شده است.

واحد 5: CDEFG با RH.

واحد 6: CBAGF با LH.

واحد 7: جست و خیز: خط به خط skips، فضا به فضا پرش. بسیاری از بررسی ها!

واحد 8: باس نت CDEFG با LH

واحد 9: گردن

واحد 10: تعطیلات چهارم

این یک کتاب عالی برای استفاده به تنهایی است، اما کتاب هایی برای استفاده از آن اضافه کردن به هر درس نیز وجود دارد: تکنیک و هنری، تئوری ، عملکرد و خواندن دید. چنانچه از تمام این کتاب ها برای تدریس به دانش آموزان استفاده می کنید، آنان درس های کامل را با بازنگری، تقویت و درک بهتر آنچه که در حال یادگیری و خواندن هستند، خواهید داشت.

کتاب شروع کننده برای ساز تئوری موسیقی ، و ایضا برای بزرگسالان نیز کار می کند.

نقطه تماشای پیانیست دانشجویی شما. ارائه اطلاعات عالی و ارائه خوب ارائه شده. تنها چیزی که من فکر می کنم ممکن است بهبود باشد این نکته است که آن را در یک کتاب که راحت تر باز می شود.

یکی از بهترین کتابهای درسی وجود دارد.

من بیش از بیست سال درس خواندن درس های ساز تئوری موسیقی را انجام داده ام و روش های فابر و فابیر از زمان کالج من مورد علاقه من بوده است. من عاشق چگونگی کامل فابر هستم، پوشش همه چیز از تکنیک به یادگیری گوش، خواندن دید، تئوری و هنری. دانش آموزان من با انتخاب آهنگ ناامید شده اند و دوئت ها بهترین ها را از هر سری متنی شنیده ام.

بسیار، بسیار توصیه می شود.

من برای یک موسیقی نواز شش ساله من برای دنبال یک کتاب یادگیرنده راحت بودم. به نظر می رسد کمی بیشتر از من پیش بینی شده است.

به نظر می رسد خوب است اما کمی کند است چنانچه با یک استاد خصوصی استفاده می شود. خوب برای مبتدیان بیشتر در مقابل نوازندگان با تجربه است.

توصیه شده توسط یک معلم تئوری موسیقی

من این کتاب ها را برای تدریس ساز تئوری موسیقی دخترم خریدم. آنان توسط یک معلم موسیقی که من احترام می گذارم توصیه می شد. آنان کتاب های عالی برای یادگیری اصول هستند.

عالی برای مبتدیان! فرزند من پنج ساله است و به طرز خوشایندی با این کتاب است. بسیاری از آنان انتخاب می شوند اما ما واقعا این را دوست داریم.

این روش است که معلم ساز تئوری موسیقی می خواست. پسر شش ساله و ایجاد جهش و محدوده در کلاس ساز تئوری موسیقی .

+ برای جوانان، دانش آموزان شروع می شود

این کتاب من برای جوانم، دانشجویان ساز تئوری موسیقی است. با پیشرفت گرافیکی با گرافیک شگفت انگیز پیشرفت می کند.

این کتاب عالی برای شروع است! ما با انتخاب آهنگ و تنظیم کتاب خوشحال هستیم.

خوب نوشته شده و راحت به دنبال

دختر من ساز تئوری موسیقی را شروع کرده است و مربی این کتاب را برای او توصیه کرد. این کتاب مستطیل به اندازه و پوشش جلویی کاغذی خوب است. این کتاب به طرز خوشایندی ترسیم شده و پیگیری راحت است. دختر من با موقعیت و موقعیت دست خود را به عنوان کتاب توصیه می کند و هر هفته از طریق صفحات کار می کند. این یک کتاب عالی برای تدریس ساز تئوری موسیقی است و برای کودک راحت است که بتواند درک و پیگیری کند. من گام به گام رویکرد و ایضا انواع موسیقی که برای کودکم تعلیم می دهم را دوست دارم. من هیجان زده هستم که این کتاب را با دخترم تکمیل کنم.

سرعت خوب

من دوست دارم سرعت این کتاب را داشته باشم. تنها چیزی که من دارای این قدرت هستم تغییر دهم این نکته است که من این موضوع را دوست دارم که خطوط حامل و نام های نت را کمی پیش از آن در کتاب معرفی کنم. من ایضا می خواهم که خطوط حامل به محض اینکه دانش آموزان نام نت را یاد بگیرند، ظاهر شوند. فقط ترجیح شخصی من

در خصوص موسیقی نمی دانم

نمی دانم
معلم این را برای کلاس خواند . . . من در خصوص موسیقی نمی دانم، به این دلیل نمی دانم که آیا آنان خوب هستند یا خیر. من آن را سفارش دادم، زیرا معلم دخترم از آنان خواسته بود. امیدوارم آنان خوب باشند آنان پنج ساله ساده و خوب هستند.

با توصیه معلم ساز تئوری موسیقی پسرمان خریداری کردیم

من عاشق واضح است که درس گذاشته شده است

ما این را با توصیه معلم ساز تئوری موسیقی پسرمان خریداری کردیم. من عاشق واضح است که درس گذاشته شده است. پسرم توانسته است در کتاب به جلو برود و خود را نیز یاد بگیرد که برای او سرگرم کننده و هیجان انگیز است. آهنگ ها عالی هستند و من مخصوصا آن را دوست دارم زمانی که پسرم و معلمش دارای این قدرت هستند دوئت نوازندگی کنند و دارای این قدرت هستند بشنوند که قسمت ساده اش بخشی از چیزی بزرگتر و پیچیده تر در آینده می شود.

کامل

این کتاب درس شگفت انگیز است. دختر من آن را دوست دارد و دارای این توان است مسیرها را به آسانی دنبال کند. او یاد گرفته است تا نت ها را بخواند و انواع مختلفی از نت ها را می داند. او دارای این توان است با هر دو دست (1 در یک زمان) نوازندگی کند.





Leave a reply