• facebook
  • rss

دانلود برنامه جمع اعداد بزرگ تا 100 رقم

دانلود برنامه جمع اعداد بزرگ تا 100 رقم

برنامه جمع اعداد بزرگ تا 100 رقم در این برنامه دو عدد بزرگ حداکثر … جمع در خروجی نمایش داده می شود. در … ارقام امکان پذیر است. به طور مثال می …

دانلود فایل

منابع بیشتر برای سی پلاس پلاس
دانلود سورس کدهای سی پلاس پلاسآموزش های رایگان C++دانلود کتاب های C++

معرفی کتاب C++

برنامه جمع اعداد بزرگ تا 100 رقم

بد نیست برای یک مبتدی
من مجبور بودم این کتاب را برای دوره ی اطلاع رسانی خودم بخرم حتی چنانچه پیش تر در C ++ برنامه ریزی کرده بودم. برای یک مبتدی بد نیست. اما برای کسی که آزمایش می شود، فکر می کنم این یک کتاب خوب نیست. بسیاری از نمونه ها و بسیار کامل اما برای من، برخی از توصیه های بسیار خوب نیست.

برای نتیجه گیری، یک کتاب خوب برای مبتدیان است. برای دیگران من Bjarne Stroustrup را توصیه می کنم زیرا این اشاره C ++ است (من کتابش را دارم و بهتر است اما متاسفانه نمی توانم کتابم را با من بیاورم تا به آمریکا بروم؛))

بهترین قیمت برای یک جلد جدید پیدا شد
به سرعت وارد شد، تعداد بیشماری از گزینه های پرداخت. بهترین قیمت برای یک کتاب جدید در بر داشت. حتی بهتر از بعضی از قیمت های استفاده شده

بیشتر از C. یاد بگیرید راجع به هنر برنامه نویسی!
شما قادرید از این کتاب بسیار لذت ببرید. چه چیز دیگری برای گفتن وجود دارد. MIT بایست یک دانشگاه عالی باشد.

کتاب خوب نیاز به تغییرات جزئی دارد
آسان برای درک کتاب با این حال، در یک فصل اشاره به کد که در نسخه شش وجود ندارد، اما در نسخه پنجم بود.

ابزار یادگیری عالی و مرجع.
من این را برای یک کالج دانشگاه اجاره کردم. این کتاب فوق العاده است و دارای منابع آنلاین بسیاری است. پس از درک جاوا، این کتاب بانی شد C ++ یادگیری راحت باشد.

راست به جلو و به نقطه
این کتاب واقعا قابل درک است. این مستقیما به جلو و به نقطه است. بیشتر اصطلاحات فنی برای مبتدی تعریف شده است.
من به ویژه از این واقعیت که نویسندگان ذکر کرده اند سعی کرده اند که به عنوان اولین زبان کامپیوتری برای مبتدیان، به عنوان اولین زبان کامپیوتری برای C ارائه شوند، علیرغم این که در زبان سنتی، پاسکال به عنوان اولین زبان برنامه نویسی به عنوان شناخته شده شناخته شده است .
در دوره های تحصیلات پایین تر من با QBasic و کمی ویژوال بیسیک تجربه داشتم. با این حال، به عنوان یک دانش آموز، من فکر می کنم که گذراندن پاسکال یک عالمت است زیرا من تمایل دارم از خودم بپرسم “وقتی که من همیشه در زندگی خود از آن استفاده خواهم کرد . . . ” دانش آموزان تمایل دارند که استفاده مورد استفاده از چیزی را یاد بگیرند.
این روزها، پاسکال به ندرت به عنوان C ++ استفاده می شود که عمدتا مرحله را می گیرد.
به طور خلاصه، یادگیری C به عنوان پایه و زبان اول به نظر می رسد چیزی است که پرداخت می شود. این کتاب ایضا شامل راهنمایی ها و مواردی از مشکلات رایج مانند خطاهای برنامه نویسی رایج، روش های برنامه نویسی خوب، نکات عملکرد و مشاهدات مهندسی نرم افزار است که همه آنان واقعا مفید هستند. چنانچه برای برنامه نویسی جدید هستید، این کتاب ضروری است.

کتاب خوب
کتاب بزرگ برای ورود به C برنامه نویسی. حمل و نقل خوب و زمان بندی. من پیش تر این کتاب را دریافت کرده ام از نظر من!

:منابع بیشتر

C++ Programming: From Problem Analysis to Program Design





Leave a reply