• facebook
  • rss

دانلود آموزش ریتم های لاتین، فانک، راک، بلوز، جز و R&B را با درامز

 

دانلود آموزش ریتم های لاتین، فانک، راک، بلوز، جز و R&B را با درامز

آموزش ریتم های لاتین، فانک، راک، بلوز، جز و R&B را با درامز

توضیحات و دانلود کتاب

معرفی منابع مشابه
آموزش درامز فور دامیز
آموزش ریتم های لاتین، فانک، راک، بلوز، جز و R&B را با درامز

چه چیزی برای یادگیری سخت تر خواهد بود، درس ساز درامز یا یک زبان جدید؟

TOP پنج راهنمایی برای یادگیری ساز درامز به صورت موثر!

# یک برای حفظ ریتم

ترفند این مطلب است که آنچه را که در ریتم مناسب نوازندگی می کنید نوازندگی کنید، حتی چنانچه فقط بخشی از آهنگ را نوازندگی کنید. به عبارت دیگر تمرین ریتم را صرف هزینه هر چیز دیگری می کند. طناب را نوازندگی نکنید، یا یک یا دو نت را در بند ناف قرار دهید و نه کل چیزها. قبل از اینکه بتوانید نت های بیشتر و بیشتر را در کابل قرار دهید، یا خواهید خواند که کدام نت ها اختیاری است. در اغلب موارد هیچکس جز شما نمیدانید که یادداشتی از دست رفته است.

# دو کم کردن سرعت

بیش از حد بسیاری از افراد به اشتباه معتقدند که آزمایش واقعی یک موسیقیدان این مطلب است که چگونه سریع آن ها قادرند نوازندگی کنند. در حالی که نوازندگی به سرعت در بعضی از زمینه ها حساس است، کسانی که خیلی سریع نوازندگی می کنند ممكن است شروع به ضرب كردن نت ها و نوازندگی كردن كند.

چنانچه نت های خود را از دست ندهید در یک بخش خاص، از آن بخش به سرعت هرچه بیشتر عجله نکنید – مکانیسم مترونوم را متوقف کنید، آن را کند کنید، و تمرین کنید تا درست نکنید. مهم نیست که چقدر شما فکر می کنید یک قطعه را می شناسید، هر سه یا چهار بار آن را با سرعت بیشتری انجام دهید. پس از همه، چگونه دارای این قدرت هستید انتظار یک قطعه را به سرعت داشته باشید چنانچه نمیتوانید آن را با سرعت کم سرعت نوازندگی کنید؟

# سه نوازندگی قطعات کلاسیک

اگر شما از ذهنیتی که “موسیقی کلاسیک خسته کننده است”، از ما بی خبر است. موسیقی کلاسیک ممکن است جالب ترین ژانر موسیقی برای یادگیری و نوازندگی نیست، اما به طور گسترده ای شناخته شده است که از نظر فنی بسیار مورد نیاز است. هنگامی که شما شروع به گرفتن بعضی از قطعات پیچیده تر خواهید کرد، بهبود توانایی های فنی خود را خواهید دید.

موسیقی کلاسیک نه تنها یک پایه محکم از اصولی است که دارای این قدرت هستید آن را گسترش دهید، بلکه شما را به تبدیل شدن به یک نوازنده ترجیح می دهد. چنانچه پیش تر موسیقی کلاسیک ندیده اید، قطعات باخ و شاپین یک مکان مناسب برای شروع هستند. فقط اطمینان حاصل کنید که قطعه هایی را انتخاب کنید که به شما چالش می بخشد زیرا بعد از همه شما بهبود نخواهید داشت چنانچه فقط آنچه را که پیش تر می دانید نوازندگی کنید.

# چهار تمرین نوازندگی در عمومی

به عنوان یک پیانیست، مهم است که شما بدون استفاده از پیچیده اعصاب، به پخش ساز درامز در عموم بپردازید. چنانچه در آينده نزديك يك كاراكتر يا تصويري داشته باشيد، خود را براي روز بزرگ آماده كنيد، با قرار دادن مكاتي براي دوستان و خانواده خود. این که آیا شما برای یک یا یکصد نفر تماشا می کنید، در طول یک عملکرد راحت حس می کنید، کلیدی است. هنگامی که شما راحت برای والدین خود نوازندگی می کنید.

برخی از عموزاده ها یا دوستان خود را برای یک مکالمه دعوت کنید. از آنجا شروع به انجام در حوادث خصوصی، از جمله احزاب کریسمس، picnics، و یا عملکرد مدرسه. در نهایت، نوازندگی کردن در مقابل دیگران هیچ معامله ای بزرگ نخواهد بود و کسانی که کف دست ها و پروانه ها در معده شما تبدیل به چیزی از گذشته خواهد شد.

# پنج خود را چالش بزنید

این ممکن است به نظر همانند به یک بی نظیر باشد، اما شما دارای این قدرت هستید شگفت زده شوید که چگونه بسیاری از پیانیست ها خود را متوقف می کنند، زمانی که آن ها در نوازندگی ساز نیمه صلاحیت تبدیل شده اند. درست همانگونه که یک بدنساز ضروری است وزن های سنگین تر را به سمت قوی تر برساند، یک ساز درامز ضروری است به طور مداوم به منظور بهبود بخشیدن به قطعات سخت تر و سخت تر نوازندگی کند.

چنانچه مطمئن نیستید که کدام یک از موزیکهای شما ضروری است چالش خود را انتخاب کنید، از مدرس خود بخواهید. آن ها بهتر از هر کسی می دانند که نقاط قوت و ضعف خود چه هستند و ضروری است بتوانند قطعه ای را که چالش برانگیز است اما غیر ممکن نیست انتخاب کند. به عنوان مثال، چنانچه شما با دست چپ خود نوازندگی می کنید، ضروری است بتوانید یک قطعه را انتخاب کنید که عمدتا در سمت چپ تمرکز دارد.

محتوای معاصر و اصلی

اگر مطمئن نیستید که با این کتاب یا با سطح ابتدایی شروع کنید:
اگر کودک شما هیچ ساز درامز یا فراگیری موسیقی قبلی نداشته باشد، ابتدا از ابتدا استفاده کنید. Primer تمام مفاهیم اساسی شامل نت های خطوط حامل بزرگ و مفاهیم و اصطلاحات رایج موسیقی را یاد می دهد.
با سطح یک شروع کنید، فقط چنانچه فرزند شما پیش تر کتاب Primer را تکمیل کرده است یا اکنون با استفاده از خطوط حامل بزرگ تجربه کرده اید. سطح یک به طور مستقیم به نوازندگی با هر دو دست، و فرض می کند که دانش آموزان اکنون تجربه اولیه با پویایی، سرعت، و دیگر اصطلاحات و مفاهیم موسیقی است.
اگر مطمئن نیستید، ابتدا با آغازگر شروع کنید و از طریق آن به سرعت به عنوان یک بررسی بپردازید و از ابتدا با سطح یک به خطر افتاده باشید.

 

روش ساز درامز مدرن

من یک ویولنیست و پیانیست هستم و برای دنبال یک روش ساز درامز مدرن برای چهار بچه ام هستم، و من خوشحالم که فیبر برای من توصیه می شود. من محتوای اصلی و پیشرفت را دوست دارم. این به علاوه شما دارای این قدرت هستید برنامه را نیز دانلود کنید!

این کتاب حدود نیمی از صفحات را از دست داده است. از بیست و چهار به هفده بازمیگردد. پس از آن بیست و چهار بار دیگر بازشو به چهل و یک بار میرسد. سپس همان چیزی که بعدا در کتاب اتفاق میافتد دوباره اتفاق میافتد.

این کتاب نه تنها هفده صفحه را از دست داد، بلکه تعدادی از صفحات تکراری وجود داشت، پس پس از صفحه بیست و چهار بی ارزش بود.

این کتاب فوق العاده است من هفت ساله از آن لذت می برم! او بسیار کثیر یاد می گیرد و با سرعت خوب است.

دختر من از یک سری سال استفاده کرده است. به نحو مطلوب سازماندهی شده و تمام آهنگ ها در کتاب ها زیبا و متناسب با سطح مناسب هستند. دختر من با استفاده از این کتاب درسی سریعا بهبود یافت.

می توانید ببینید که آن را خوب است، اما نه یک کتاب “مبتدی” . . . نیاز به مهارت های اولیه در حال حاضر





Leave a reply