• facebook
  • rss

کتاب درامز Progressive Steps to Syncopation for the Modern

کتاب درامز Progressive Steps to Syncopation for the Modern Drummer

کتاب درامز Progressive Steps to Syncopation for the Modern Drummer

کتاب درامز Progressive Steps to Syncopation for the Modern Drummer

کتاب درامز Progressive Steps to Syncopation for the Modern Drummer

عنوان کتاب Progressive Steps to Syncopation for the Modern Drummer
تعداد صفحات کتاب 64

دانلود فایل کتاب درامز Progressive Steps to Syncopation for the Modern Drummer و اطلاعات بیشتر مشاهده کتاب های دیگر و آموزش های رایگان درامز

کتاب خوب، بدون CD
من این کتاب را پیدا کردم و آن را یک معلم بسیار خوب پیدا کردم، هرچند گاهی اوقات به نظر می رسد که آن به یک بچه مدرسه ای درجه یک نسبت داده شده است به جای بزرگسالان. به عنوان مثال، زمانی که کتاب کتابهای تیز را معرفی می کند، نویسنده می خواهد که شما را به نماد تیز در مقابل نت ها بنویسید. این تنها مکان در کتاب نیست که به نظر می رسد یک مدرسه کوچک است. این یک CD نیست، بر این اساس شما می بایستی آن را به صورت جداگانه خریداری کنید، و هزینه آن بیش از کتاب است. من سی دی خریدم این واقعا مفید است که چگونه یک لحن یا تمرین می بایستی صحیح نوازندگی کند. با این حال، نحوه ارائه عناصر بر بر روی سی دی واقعا بسیار ضعیف است. بسیاری از آهنگ های موجود در سی دی با ابزارهای دیگر ارائه می شوند، به طوری که سخت است که از آنچه ساز درامز می خواهیم صدایشان را دریابیم. من مطمئن نیستم که انگیزه ای برای این نوع ارائه وجود دارد، اما هر CD ای که همیشه شنیده ام، همیشه یک ارکستر کوچک را به تنهایی آموزش و یادگیری می دهد، همراهی نمی کند و با آن مخفی می شود. اما، با گفتن این، من توصیه می کنم که شما فقط می بایستی کتاب هایی را که با یک CD خریداری شده اند خریداری کنید. آنان در دسترس هستند.

این یک کتاب عالی برای یادگیری ساز درامز است
این یک کتاب عالی برای یادگیری ساز درامز است. این کتابی است که مربی من در مدرسه موسیقی استفاده می کند. آن را به گونه ای آموزش و یادگیری می دهد که راحت شدن یادگیری را یاد می دهد.

کتاب خوب
فصل ها به وضوح سازمان یافته اند. کتاب شما را به موضوعات جدیدی در راه منطقی و موثر تسری میدهد، و در یک راه سازنده به سختی در حال افزایش است. آهنگ ها کمی شیک هستند، اما این یک کتاب مقدمه است، بر این اساس امیدوارم که کتاب های پیشرفته تر آهنگ های جالب تر داشته باشند. من آن را توصیه می کنم.

سطح بزرگسالان همه در یک سطح 1: درس-تئوری-تکنیک (Basic Alfred‘s.
من این مجموعه را برای آموزش و یادگیری بزرگسالان و مبتدیان نوجوان سالمند برای بیست و چهار سال گذشته دارم. من سادگی رویکرد آن را دوست دارم و به طور کامل دانش آموزان را برای انجام کارهای دقیق تر آماده می کنم.

کتاب بزرگ برای مبتدیان بازگشت
من به عنوان یک بچه درس گرفتم، برای چهل سال بعد خیلی کمی نوازندگی کردم، و بعد به تازگی به نوازندگی برگشتم. من تصمیم گرفتم که به عقب برگردم و با اصول اولیه شروع کنم، بر این اساس این کتاب را برداشت کردم و فقط آن را تکمیل کردم (کتابهای دو و سه را در انتظار دارم). این کتاب دقیقا همان چیزی است که من نیاز دارم و خودم را برای دنبال تمرین می گیرم. این کتاب برخی از مبانی های نور را با نوازندگی ترکیب می کند و با سرعت نسبتا ملایم حرکت می کند. ترکیب شانه عالی است، و عناصر روشن و لذت بخش ارائه شده است. یک کلمه از هشدار: چاپ قطعنامه کتاب شامل CD نیست. این یک معامله بزرگ نیست، زیرا شما دارای این توان هستی تمام درس هایی را که در YouTube پخش می کنید پیدا کنید.

من یک ستاره را برای عدم معرفی دایره پنجم کسر کرده ام، که من حس می کنم تا پایان این کتاب مناسب بود. دانش آموز برای آن در آن لحظه آماده است و بعضی از تئوری هایی که پیش از این در کتاب ارائه شده ( (از آنچه من دارای این توان هستم بگویم تا زمانی که کتاب سه سطح معرفی نشده است) روبرو شویم.

دانلود فایل کتاب درامز Progressive Steps to Syncopation for the Modern Drummer و اطلاعات بیشتر مشاهده کتاب های دیگر و آموزش های رایگان درامز





Leave a reply