• facebook
  • rss

آموزش پیانو آلفرد برای هنرجویان بزرگسال

آموزش پیانو آلفرد برای هنرجویان بزرگسال

آموزش پیانو آلفرد برای هنرجویان بزرگسال

آموزش پیانو آلفرد برای هنرجویان بزرگسال : یک متد نوآورانه تقویت شده با فایل های MIDI و صدا برای تمرین و اجرا

 

 

نسخه دوم گروه آلفرد Piano For Adults Book 1، شامل به روز رسانی های الهام گرفته از توصیه های متعدد از معلمان و دانش آموزان ساز پیانو است. این کتاب شامل یک CD-ROM حاوی هر دو فایل صوتی و عمومی MIDI از همراهی 500+ قطعه در متن است که هر کدام با تنظیم جالب و جذاب همراه با نواختن ساز پیانو است. این نرم افزار برای اعضای اصلی موسیقی غیر کلاسیک طراحی شده است که دارای تجربه کم یا بدون کیبورد موسیقی هستند. متن راحت برای استفاده است و شامل بیست و شش واحد است که هر یک در یک هفته تحت پوشش قرار می گیرند و در نتیجه دو ترم یا سه چهارم مطالعه را نیاز دارند. تئوری ، تکنیک، بینایی، تکرار، هماهنگی، بداهه پردازی و فعالیتهای گروهی به طور کامل و پایدار در سراسر متن آموزش و یاد داده می شود. کتاب آموزش پیانو آلفرد برای هنرجویان بزرگسال دارای یک سیصد و شصت صفحه است.

نمونه های دیدنی خواندن از این کتاب در برنامه Maestro ساز پیانو موجود است که قابل نواختن در پاناتو است. راجع به JoyTunes، سازنده ساز پیانو ماسترو در JoyTunes بیشتر بدانید.

 

کیفیت پوشش مطالب در کتاب پیانو بزرگسالان آلفرد باشکوه است

از آنجایی که متن مورد نیاز (در کلاسهای پیانو کالج) به همین دلیل بیش از حد است، من فکر می کنم حداقل ناشران دارای این توان هستند پوشش های با کیفیت بهتر را انتخاب کنند – آنان لبه های نازک و مهم تر را باید پوشش دهند و شروع به کوچک کردن مطالب سخت تر بعد از تقریبا یک ماه استفاده روزانه کنند. من مجبور بودم برداشت های خودم را از ورقهای ضخیم بالای آن بکشم.
با توجه به محتوای کتاب آموزش پیانو آلفرد برای هنرجویان بزرگسال، فکر می کنم متد بسیار خوبی است – به سادگی موضوعات، قطعات زیبا را به نمایش گذاشته است. تنها نقص (همانگونه که معلم ما اشاره کرد)، این موضوع است که شامل خیلی از قطعه ها برای اولین بار نواختن نیست.
سی دی دارای این قدرت است که آموزش بهتر را به وجود بیاورد – برای نت ها ایده بگیرید، اما قطعات بسیار خشک هستند – هیچ مشکلی وجود ندارد. و برخی از ساز های دیگر که در پس زمینه هستند مزاحم برای شنیدن بخش ساز پیانو هستند .

 

خوشحالم که این کتاب پیانو بزرگسالان را به جای اجاره خریداری کردم

خوشحالم که این کتاب آموزش پیانو آلفرد برای هنرجویان بزرگسال  را به جای اجاره خریداری کردم. ما خیلی از برگه های کار را در داخل انجام می دهیم و در خود کتاب بسیار ساده تر است. ایضا این همان کتابی است که من برای کلاس پیانو خودم نیاز دارم تا با یک تیر دو نضشان باشد و یک دوره برنده شدن یک کتاب برای دو کلاس باشد

 

اگر شما برای یک گروه کلاس ساز پیانو تدریس می کنید، این کتاب . . .

اگر شما برای یک گروه کلاس ساز پیانو تدریس کنید، این کتاب لازم است! من در سال گذشته کلاس ساز پیانو را در یک دانشگاه تدریس کردم. ساز پیانو را نوازندگی میکنم، اما نه یک موسیقی نواز ساز پیانو به عنوان یک شغل حرفه ای دارم (چنانچه می دانید منظور من چیست) این کتاب گام به گام و کاملا ترتیب یافته است. چنانچه مجبور باشم دوباره این درس را تدریس کنم، من از این کتاب بدون رزرو استفاده خواهم کرد.

 

C ماژور

برای تمرین موسیقی برای مدرسه عالی است

 

کتاب عالی

کتاب شما را شگفت زده می کند با این وجود کیفیت عالی است.
این کتاب آموزش پیانو آلفرد برای هنرجویان بزرگسال زمانی که توسط معلم همراه شود بسیار راحت خواهد بود و می تواند بیشتر در درک کمک کند.
نظریه ها را به نحو مطلوب توضیح می دهد و نمونه های بیشماری برای تمرین دارد.

سپاسگزار برای کمک آهسته و پایداری که این کتاب فراهم می کند هستم.

این آغاز یک دوستی زیبا با یادگیری برای نوازندگی و نوشتن موسیقی است. یک گام کوچک تکراری در یک زمان من را به سوی هدفم می رساند. من از این کتاب سپاسگزارم

 

این کتاب به سرعت و شرایطی که تبلیغ شده است، عمل می کند.

همانطور که تبلیغ شده است به سرعت عمل می کند. کتاب آموزش پیانو آلفرد برای هنرجویان بزرگسال راحت برای یادگیری نحوه خواندن و ذخیره موسیقی و همراه با CD است تا برای حمایت از یادگیری شما موثر باشد

 

راه بسیار خوبی برای شروع پیانو!

این کتاب هیجان انگیز است برای هر کسی که دنبال ساز پیانو است. این کتاب با مفاهیم بسیار پیچیده ای در ساز پیانو به سطح پیچیده تر می رسد. من به شدت آن را توصیه می کنم و خودم از این را برای کلاس ساز پیانویی که در کالج دارم استفاده خواهم کرد.

 

خارق العاده. آن را در کالج ساز پیانو و کلاس من استفاده می کنند

من این کتاب پیانو بزرگسالان آلفرد را برای کلاس موسیقی کالجم خریدم برای اینکه به آن نیاز داشتم. معلمم گفته است که کتاب در وضعیت خوبی قرار دارد، اما حس می کردم که متد آن جدید است.

 

روش عالی برای نوازندگی پیانو

پیانو بزرگسالان آلفرد یک کتاب عالی برای یادگیری برای ساز پیانو است، بدون توجه به سن شما. با یک CD همراه است که دارای این توان هستید که هر درس را بشنوید، از این رو شما دارای این توان هستید که به طور کامل درس ها درک کنید و ببینید که آیا شما آن ها را به درستی نوازندگی می کنید. این یک روش بسیار مجهز است که چنانچه واقعا بخواهید مطالعه و تمرین کنید بسیار از آن لذت خواهید برد

در کلاس ساز پیانویی که داشتم عالی بوده است.

این کتاب پیانو بزرگسالان آلفرد در کلاس ساز پیانو من استفاده می شود. تمرینات کتاب را هنرجویان با اشتیاق عجیب انجام می دهند، و کتاب هم گران نیست.
دانلود آن نیز برخی از هزینه ها را کاهش می دهد. این کتاب سریع آموزش را شروع می کند از این رو توصیه می کنم خرید این کتاب را از فروشگاه های کتاب .

ین کتاب را برای کلاس ساز پیانو خریداری کنید. هنگامی که متخصصین می گویند کتابی “مورد نیاز” برای پیانو شوخی نمی کنند.






نام کتاب
 Alfred's Group Piano for Adults Student Book 1 (Second Edition): An Innovative Method Enhanced With Audio and Midi Files for Practice and Performance (Alfred's Group Piano for Adults)
نویسنده
 Kenon D. Renfrow , E. L. Lancaster
ناشر
 Alfred Music
تعداد صفحات
 360 صفحه
سال انتشار
 2008
ISBN
 0739053019 , 978-0739053010
زبان
 انگلیسی
فرمت
 PDF
حجم
 
رمز فایل
 freebooks24.ir
لینک دانلود
 برای ثبت سفارش دانلود اینجا را کلیک کنید
برای دانلود مجموعه کتاب های پیانو و کیبورد اینجا را کلیک کنید
نوع ویرایش
 Second Edition

ثبت سفارش دانلود فایل

برای دانلود مجموعه کتاب های پیانو و کیبورد اینجا را کلیک کنید



Leave a reply