• facebook
  • rss

فلش کارت های تمام رنگی کد گذاری شده آموزش پیانو

فلش کارت های تمام رنگی کد گذاری شده آموزش پیانو برای تمامی هنرجویان مقدماتی

 

فلش کارت های آموزش پیانو - فلش کارت های تمام رنگی کد گذاری شده آموزش پیانو برای تمامی هنرجویان مقدماتی

فلش کارت های آموزش پیانو – فلش کارت های تمام رنگی کد گذاری شده آموزش پیانو برای تمامی هنرجویان مقدماتی

فلش کارت های آموزش پیانو شامل تمام نت ها، نمادها و شرایط مورد نیاز برای دو سال اول مطالعه در هر ساز و موسیقی. کارت ها بر اساس دسته بندی رنگی هستند و در قسمت پشت کارت شماره گذاری می شوند.

 

 

تنظیم مفید لذت بخش پیانو!

این مجموعه فلش کارت های آموزش پیانو مقرون به صرفه اما به نحو مطلوب طراحی کارت فلش برای همه دانش آموزان موسیقی است. این مخصوصا برای کسانی که (کودکان و بزرگسالان) که در حال آموختن کیبورد موسیقی ، خوانندگی و یا نوشتن موسیقی برای گروه موسیقی هستند مفید است. معلمان موسیقی و والدین تحصیلات تکمیلی ممکن است لذت بردن از این مجموعه کوچک را به عنوان یک سرگرمی، و فعالیت در نظر بگیرند که مبانی و تئوری موسیقی، تفکر انتقادی، چشم انداز خواندن، و واژگان را شکل و صورت می دهد. نوازندگی با استفاده از کارت دارای این قدرت است که علاقه و فرصت هایی را برای تمرین اضافی ایجاد کند.

در تلاشم برای یادگیری هارپ و به اشتراک گذاری موسیقی با دیگران همین شیوه را پیاده کنم. من می خواستم روش سریع، غیر الکترونیکی و راحت برای خواندن یاد بگیرم / بررسی نت های موسیقی، اصطلاحات و نمادها را در آن زمان می خواستم یاد بگیرم که فروشگاه های کتاب انواع مختلفی از محصولات در این زمینه داشتند. من در زمان کمی تصمیم گرفتم که کدام محصول برایم بهترین است. من این مجموعه را انتخاب کرده ام و این انتخاب ثابت کرده است که خوب است! این یک مجموعه خوب و راحت برای خواندن است و راحت برای درک کارت های فلش است، و رنگی به نظر می رسد برای تحریک ذهن که باعث تقویت حافظه می شود. کاربران عینکی از فونت های بزرگ و تاریک در این کارت ها قدردانی می کنند.

خوب است که این کارت ها دو طرفه با موضوع یادگیری در جلو و پاسخ آن بر بر روی پشت است. ظاهرا، برخی از مجموعه های فلش کارت در موسیقی پاسخ در پشت ندارند؛ من این را در یک بررسی فروشگاه های کتاب، آزمایش کردم. منظور شما از کارت چیست؟ چنانچه معنی خاصی برای آن ندارید؟ خوشبختانه، این هشتاد و نه کارت فلش با رنگ بندی رنگی، آموزنده و معلم را هر دو به هر دو طرف وضعیت سوق می دهند، که باید از آن قدردانی شود!) کارت های سه تا سی و شش نت های یاد شده را نشان می دهند همان طور که در خطوط حامل موزیک نشان داده می شوند و ایضا محل سکونت آن ها در ساز پیانو / صفحه کلید نمایش داده شده است.

 

این مجموعه حاوی اطلاعات زیر است:

کارتهای قناری (1-36): نشانه های Clef، نت های خطوط حامل ، نت C پایین از طریق C تا C بالا

کارت های صورتی (37-50): ارزش نت ها، ارزش های سکوت، زمان میزان

کارت های سفید (51-65): نشانه های تمپو، نشانه های پویا

کارت های سبز (66-77): نمادهای موسیقی

کارت های آبی (78-89): فاصله ملودیک و هارمونیک؛ کسر میزان ها

من با این کارت ها راضی هستم و به شدت آن ها را توصیه می کنم که برای شروع دانش آموزان و کسانی که می خواهند تازه ترین موسیقی را بخوانند، ضروری است.
معلمان: چنانچه از این ها در یک محیط کلاس درس استفاده می کنید، یکی از آن دسته های کوچک “Page Up” را که ملت برای تایپ کردن استفاده می کنند خریداری کنید. پس از آن قادرید نت خود را در روز / هفته نمایش دهید.

 

فلش کارت های خوب پیانو برای دانش آموزان، ایده آل برای معلمان نیست.

لغت نامه خوب برای دانش آموزان مشتاق به تحصیل موسیقی. من فکر می کنم این کارت ها برای هنرآموزان بهتر است، نه واقعا برای معلمان و نوازندگی های کلاس درس، مشکل این نکته است که در جلو کارت نماد است و پشت تعریف را می دهد. من در اغلب آموزش نوازندگی هایم، مرور حافظه را با دانش آموزان مرور می کنم و یا آن ها کارت را انتخاب می کنند و نمی توانم با کارت ها این کار را انجام دهم برای اینکه آن ها پاسخ یا آنچه را که می می خواهند می بینند. کارتها در یک اندازه مناسب هستند و کدگذاری رنگ آن خوب است. چنانچه شما یک دانش آموز هستید که نیاز به کمک در منزل دارد، و شاید والدینی که قادرند موسیقی را بخوانند، در خانه شما وجود ندارد، این روش خوبی برای تست کردن و یادگیری است. برای معلمانی که برای نوازندگی کردن معلمی می کنند، بهتر است که افراد با دانش پایه را با این کارت ها آموزش دهند.

 

عالی برای شروع دانش آموزان موسیقی و پیانو

“کارت فلش کارت های کامل برای همه دانش آموزان موسیقی” (5. بیست و پنج x چهار یکصد و بیست و پنج x دو 875، هشتاد و نه کارت) توسط Alfred Publishing خریداری کردم، “فلش کارت های فلش مجموعه A (کتابخانه ساز پیانو دانشجویی هال لئونارد)” (6 x سه x یک 125، یکصد و بیست و شش کارت های توسط جف شرول بلیک و “فلش کارت های موسیقی فلش B (کتابخانه ساز پیانو آموزشی)” (6 x سه x یک 125، یکصد و سی و هشت کارت) توسط Hal Leonard Corp. از این پس به عنوان “مجموعه کامل”، “مجموعه A” ، “و” تنظیم B، “به ترتیب.

هر یک برای فروش کامل در فروشگاه های کتاب ، چهار دلار و نود و پنج سنت می فروشند. هیچ کدام چند لایه نیستند و هیچ کدام در جعبه نیست. هر کدام فقط یک بسته بندی مقوایی (که با یک نوار لاستیکی محافظت می شود) را پوشش می دهند که در آن ظاهر، ستون فقرات، و پشت کتاب قرار می گیرد. همه جوابها بر روی پشت کارت های فلش کارت های آموزش پیانو پاسخ داده شده اند. همه رنگ ها برای موضوعات مختلف و مطالعه پوشش داده شده است. مجموعه کامل و تنظیم A هر دو  نت بر روی کیبورد موسیقی ساز پیانو نسبت به میانه C را نشان می دهد.

 

مجموعه کامل (89 کارت) فلش کارت های آموزش پیانو

* کارت 1-36 (زرد): باس کلفت؛ تربل کلافه نت های باس کلید پایین C تا E بالاتر از C میانه؛ نت های تربل کلاسیک پایین زیر میانه C از طریق بالا C.
* کارت های 37-50 (صورتی): هشتم هرچند از کل نت از جمله نت نقطه دار چهارم و نقطه خالی؛ سکوت هشتم با سکوت کامل؛ کسرهای میزان 2/4، 3/4، 4/4.
* کارت 51-65 (سفید): واژه ها و نمادها که سرعت و حجم صدای موسیقی را تشریح می کنند.
* کارت 66-77 (سبز): نشانه های موسیقی ویژه (تیز، مسطح، طبیعی، فارما، نشانه پدال، 8VA، استاکاتو، زنگ، گره، تکرار، تکرار، D. C. al Fine).
* کارت های 78-89 (آبی): فاصله های هارمونیک و ملودیک (تنها کلید سه برابر)، سرکلیدهای موسیقی

 

تنظیم A (120 کارت) فلش کارت های آموزش پیانو

* کارت 1-26 (صورتی): نمادهای موسیقی، نمادها و کلمات برای سرعت و صدای بلند
* کارت های 27-40 (صورتی): فاصله های (کارت های جداگانه برای کلید های سه گانه و باس)
* کارت 1-33 (سفید): کم C از طریق بالا C در پیوند کلید Treble و باس؛ بین الفبای B زیر سطح متوسط ​​C تا D بالاتر از C میانه (دو خط بین کلیدها را به شیوهای مختلف نشان می دهد).
* کارت های 34-40: (سفید): کارت توجیهی، الگوهای نت سه گانه (تمام نت ها در دو خط، بدون خطوط حامل )
* کارت یک تا ده (زرد): کارت توجیهی، یک چهارم از کل نت ، یک چهارم از کل سکوت، نت نقطه نوت، 4/4 زمان، 3/4 زمان
* کارت 11-27 (زرد): الگوهای ریتم دو اندازه
* کارتهای 28-40 (زرد): الگوهای ریتم چهارگانه

 

تنظیم B (120 کارت) فلش کارت های آموزش پیانو

* کارتهای 41-80 (صورتی): اصطلاحات موسیقی (برای سرعت و صدای بلند).
* کارت های 41-80 (سفید): گام ها، آکورد ها و پیشرفت ها
* کارت 41-51 (زرد): نت هشتم و سکوت، سه گانه نقطه، سه گانه، 2/4، 3/8، 6/8، زمان مشترک، زمان برش
* کارتهای 52-80 (زرد): الگوهای ریتم چهارگانه

برای مجموعه دانش آموزان مبتدی ساز پیانو یا افرادی که فقط می خواهند موسیقی را بخوانند تا یک هارمونیک یا ملودیک نوازندگی کنند، مجموعه کامل و محتملا بیش از حد مناسب است. من مجموعه A و B را در یک کشو و با استفاده از مجموعه کامل قرار خواهم داد.

مجموعه A و مجموعه B به نظر می رسد برای دانش آموز پیشرفته ساز پیانو (یا دانش آموز پیشرفته ساز پیانو پیشرفته) مناسب است که نه تنها می خواهد به یادگیری خواندن موسیقی بپردازد بلکه نوازندگی قطعات پیچیده ساز پیانو را نیز انجام دهد. مایه تاسف است که هر دو مجموعه A و B می بایستی فقط برای گرفتن تمام نت های اولیه خریداری شود. مبتدیان محتملا نیاز به دانستن چهل کلمه اضافی دیگر که به طور ذهنی سرعت و یا میزان صدای موسیقی، و نه گام ها، آکورد ها، و پیشرفت ها و نه الگوهای ریتم چهار میزان را که در مجموعه B تعریف می کنند، توصیف می کنند خواهند داشت

 

کارت های فلش پیانو بزرگ

این فوق العاده است و این کارت ها در سال جاری آموختن موسیقی را برای فرزندان شما مناسب خواهند ساخت.

کارت های زرد نشان می دهد هر نت در خطوط حامل . (G، B، D، F، A، و غیره) چگونه است
کارت های سفید کلمات واژگان مانند adagio، andante، moderato، allegro، dc al fine، و غیره را نشان می دهد.
کارت های سبز نشان می دهد تمام نشانه های موسیقی مانند تیز، باز، مسطح و غیره چگونه هستند
کارت های آبی نشان می دهد دستورالعمل هایی مانند سرکلید و فاصله های موسیقی چیست؟

کارت های صورتی نشان دهنده کسر میزان و ارزش نت هستند / سکوت (نت نیمی، نت کل، یک چهارم و غیره)

کارت ها با کیفیت و به طرز خوشایندی برش خورده است بدون نیاز به دور انداختن در سطل زباله در آینده / ضخیم هستند کارت ها و نمی توانید از طریق جلوی آن ها پاسخ موجود در پشت کارت را ببینید.

کاملا همه چیز برای پیانو مورد نیاز است

فلش کارت های آموزش پیانو یک مجموعه خوب است. کارت ها ضخیم و محکم هستند و چنانچه ما مسئولیت پذیرانه آن ها را در هر زمان ادامه بدهیم و زمان برای اثر کردن به آن ها بدهیم، مدت فراوانی طول خواهد کشید. فرزند من یک دانشجوی ساز ویولن است، از این روی کثیری از کارت های فلش کارت های آموزش پیانو برای او ضروری نیست، اما برای راحت است و به اندازه کافی آسان است برای جدا کردن آن ها . تنها دو مشکل وجود دارد که تاکنون دیده ام. یکی این نکته است که آن ها در جعبه نیستند. یک کارت بسته بندی با یک نوار لاستیکی برای نگه داشتن آن ها با یکدیگر وجود دارد. این مشکل به راحتی توسط گفتن برچسب اخطار برای کودک به دقت حمل شود، شاید حل شود. مشکل دوم این نکته است که نت های شانزدهم را از دست می دهد. فقط به نت های هشتم می رود، اما برای شروع دانش آموزان ساز ویولن ، قطعا نیاز به نت های شانزده است. من هنوز این مجموعه را برای دانش آموزان ویولون توصیه می کنم، اما فقط می فهمم که فلش کارت های آموزش پیانو کاملا کامل نیست.

 

سرمایه گذاری بزرگ!

من کارت های فلش آلفرد و هال لئونارد را برای آموختن به خود خریدم و هر دو آن ها را دوست دارم. با این حال برای اولویت های شخصی توصیه می کنم از نسخه آلفرد برای دانش آموزان مبتدی خود استفاده کنید. نسخه هال لئونارد شامل شرایط موسیقی بیشتری است و ایضا شامل نت های خواندن، آکورد ها و تمرین های ریتم است که من از آن نیز قدردانی می کنم، اما برای دانش آموزان مبتدی که فقط با نمادهای موسیقی آشنا می شوند، فکر می کنم ساده تر است که بنیاد را در ابتدا یاد بگیرند. برای استفاده درازمدت و یا برای معلمینی که برای آموزش دادن تدریس می کنند، شاید لمینیت کارت های فلش به محافظت از کارت کمک کند (فقط یک ترجیح شخصی و من می دانم که من OCD دارم). به غیر از آن یک آموزش ساز عالی برای افزودن در هر کتابخانه معلم موسیقی است.

 

ضمیمه شاخصی برای یادگیری پیانو از طریق کارت های فلش

 

عالی برای شروع. این یک مجموعه کامل از همه چیز نیست، اما عالی است برای آموختن موسیقی و کاوش بیشتر و یاد گیری به خود و افزودن بر دانش خود. کارت های با کیفیت خوب و ایضا شامل اعداد در پشت هستند. از این برای شما ضروری نیست که در خصوص آن ها از وجود نظم نگران باشید (نمی دانم که همه در خصوص آن مراقبت می کنند یا نه ) من این کمک آموزشی آموختن موسیقی و کارهای آن ها را بسیار مفید یافتم به خصوص از آنجایی که شامل کسر میزان، مارک های پویا، سرکلید، و خطوط حامل هستند. قبلا گفتم که قطعا همه چیز را پوشش نمی دهد، اما برای مبتدیان عالی است.

کارت های مفید

کارتها کمی نرم و صریح هستند و برای رسیدگی و مرور موسیقی بسیار مفید هستند. نت ها از دو اکتاو پایین به دو اکتاو بالاتر از C می رسد، از این رو چنانچه شما یک نوازنده پیشرفته هستید یا کسی که یک ساز را به طور قابل توجهی بالاتر یا کمتر از C متوسط نوازندگی می کند، تمام نیازهای شما را پوشش نخواهد داد. ایضا چنانچه یک ساز را اجرا کنید که از یک کلید جایگزین (به عنوان مثال Alto) استفاده می کند، این نیز پوشش داده نمی شود.






نام کتاب
 Complete Color Coded Flash Cards for All Beginning Music Students
نویسنده
 Alfred Music
ناشر
 Alfred Music
تعداد صفحات
 89 صفحه
سال انتشار
 1996
ISBN
 0739015575 ، 978-0739015575
زبان
 انگلیسی
فرمت
 PDF
حجم
 
رمز فایل
 freebooks24.ir
لینک دانلود
 برای ثبت سفارش دانلود اینجا را کلیک کنید
برای دانلود مجموعه کتاب های پیانو و کیبورد اینجا را کلیک کنید

ثبت سفارش دانلود فایل

برای دانلود مجموعه کتاب های پیانو و کیبورد اینجا را کلیک کنید



Leave a reply