• facebook
  • rss

سطح مقدماتی – کتاب درس پیانو : ماجراهای پیانو

سطح مقدماتی - کتاب درس پیانو - ماجراهای پیانو

سطح مقدماتی – کتاب درس پیانو – ماجراهای پیانو

(ماجراهای فابر ساز پیانو ). کتاب دوم ماجراهای پیانو کتاب مقدماتی برای دانش آموزان در پترن گام C پنج انگشت، تشخیص مراحل، و یادگیری نام های الفبای موسیقی مستقل از تعداد انگشتان. موسیقی گرایی با استفاده از پویایی و آزمایشات رنگی با پدال ساختار بندی ساخته شده است. این کتاب در مورد واحدهای متشکل از مفاهیم و مهارت های اصلی سازماندهی شده است. همان گونه که واحدهای جدید معرفی می شوند، مفاهیم و مهارت های قبلی به طور مداوم بررسی می شوند.

شروع خوب در نت برای مبتدی جوان

من یک معلم ساز پیانو هستم و کتاب های نوازندگی های آلفرد را نوازندگی کرده ام. هنگامی که شروع به تدریس کردم، از سری آلفرد استفاده کردم. همان گونه که دانشم درباره منابع را گسترش دادم، با این کتاب آشنا شدم. در مقایسه با کتاب آلفرد سطح 1A، این یکی برای مبتدیان جوان بسیار کارآمد است. معرفی نت ها در خطوط حامل تدریجی است و دانش آموزان فرصتی برای جذب یک تا سه نت در یک زمان قبل از معرفی دیگران (کتاب آلفرد تمام پنج نت در موقعیت C نشان می دهد و یک آهنگ برای هر دست قبل از هر درس بعد برای دانش آموزان که انتظار می رود خطوط حامل بزرگ را با پنج نت در هر خط حامل بخوانند. برای خیلی از مبتدیان جوان، این بسیار سخت است و در نهایت با خواندن نت ها با خود مبارزه می کند.

این کتاب بر تفاوت بین مراحل قدم ها و رد شدن ها نیز تاکید می کند و نت های پنجمین به طور رسمی به عنوان 5ths برچسب گذاری نشده است. این به دانش آموزان اجازه می دهد تا راحت درک خطوط حامل و تفاوت بین مراحل قدم ها و رد شدن ها قبل از تمام شدن آن ها با فاصله های طولانی را تمرین کنند.

نیمه اول این کتاب تماما پیش خوان محور است – هیچ خط حاملی در کار نیست و فقط بحث نت ها و ریتم های یاد گرفته شده مطرح می شود. عاشق داشتن این گزینه برای استفاده از تمام این صفحات برای مبتدیان جوان که نیاز به زمان بیشتری برای درک ارتباط بین ریتم، حروف کلید و دست هاست، هستم. با این حال، برای یادگیرندگان سریع یا برخی از مبتدیان 8-9 ساله، برخی از این آهنگ ها را از دست می دهیم.

در نهایت، در این کتاب ماجراهای پیانو، دوئت معلم وجود دارد که عالی است برای (1) نواختن برخی از آهنگ های غیر قابل انعطاف (آنچه شما قادر هستید و انتظار دارید بنوازید زمانی که فقط دو یا چند نت را می دانید)، (2) کمک به بچه ها برای حس ریتم موسیقی خودشان (ما مجبور به شمردن با همدیگر هستیم تا با همدیگر بمانیم)، و (3) اجازه دهید مبتدیان از دونوازی لذت ببرند. تقریبا تمام دانش آموزان من دوست دارند دو نوازی کنند

دانشجویان من بهتر عمل می کنند هنگامی که از این کتاب شروع می کنند تا کتاب آلفرد 1A. چنانچه شما یک مبتدی قدیمی داشته باشید یا یکی با تجربه ای در خواندن موسیقی، این کتاب یحتمل برای دانش آموزان شما بسیار راحت خواهد بود و از طریق آن مسابقه خواهند داد. اما برای شروع بچه های 8-9 ساله و جوانتر، این کار مانند یک بازی جذاب است.

 

همیشه برای دانش آموزان پیانو مبتدی خود این کتاب را توصیه کنید

من عاشق سری ماجراهای پیانو هستم، مخصوصا برای دانش آموزان مبتدیم. تمرکز بر یادگیری خواندن و نه یادگیری سنتی و “موقعیت پنج انگشت” در این کتاب ها بانی می شود خواندن موسیقی با اعتماد به نفس بیشتر صورت بگیرد و انتقال بسیار رحت تری به قطعات پیشرفته تر داشته باشید. قطعه ها برای دانشجویان سرگرم کننده هستند و کتاب به سرعت پیشرفت می کند. به همین دلیل دانش آموزان حس نمی کنند درباره موضوع درس “گیر کرده باشد” و یا با اطلاعات جدید بیش از حد غرق شده است. سری مورد علاقه من هستند این سری ها.

 

مجموعه دوست داشتنی آموزش پیانو

این مجموعه را دوست دارم، سفارش مستقیم از ناشر دادن که به همان اندازه مقرون به صرفه است و آن ها شروع به فرستادن “بسته” با چندین کتاب و کتاب پاداش کردند که واقعا آن را دوست دارم!

کتاب مورد علاقه من برای فراگیری در سطح مبتدیان است. قطعا کتابی مناسب برای فرزندان جوانتر است چنانچه شما با یک بزرگسال / نوجوان / جوان آموزش می دهید، کتاب های مبتدی جدید را در همان سری نیز توصیه می کنم.من طرفدار بزرگ روش مورد تدریس این کتاب هستم خصوصا این روش کودک را برای متد مناسب و مهارت خواندن آماده می کند.

 

کتاب بزرگ برای شروع دانش آموزان پیانویی که جوان هستند

کتابی بزرگ برای شروع دانش آموزان ساز پیانو که سن کمتری هستند، حدود پنج یا شش ساله. من برای دختر ده ساله ام این را خریدم و او از طریق این کتاب واقعا به سرعت پیش رفت و فقط یک ماه در سطح کلاس های ساز پیانو قرار گرفت. از طرف معلم ساز پیانو به شدت این کتاب توصیه شد برای اینکه پیش از این هرگز موسیقی را ندیده بود اما چنانچه فرزندی داشته باشید که دانش موسیقی پایه ای دارد، قادر هستید با یک کتاب دیگر شروع کنید.

این کتاب ماجراهای پیانو را برای هنرجویان با سنین کمتر پیانو شروه کنید!

من تا به حال از این کتاب ماجراهای پیانو درباره هفت دانش آموزم استفاده کرده ام و آن را دوست دارم! من از این کتاب در رابطه با کتاب تئوری استفاده می کنم (از کتاب تکنیک و آثار هنری یا کتاب عملکرد دیگری استفاده نمی کنم هرچند که در دسترس هستند) واقعا دوست دارم که موضوعاتی که دانشجوها در این کتاب موسیقی یاد می گیرند همان چیزی است که آن ها در کتاب مبانی خود یاد می گیرند . سعی می کنم در طول درس با یک نوازندگی حتی بیشتر مهارتشان را تقویت کنم، و تقریبا همیشه به یادآوری آنچه که یاد گرفته ایم، بپردازیم. این که آن ها یک نت خاص را در یک زمان معرفی می کنند، واقعا برای هنرجویان جوان بسیار مناسب است و به آن ها فرصت می دهد تا قبل از یادگیری، چیزی جدید یاد بگیرند و آن را هضم کنند. دانش آموزان جوان من چندین بار ثابت کرده اند نام ها را بهتر از دانش آموزان بزرگتر یاد می گیرند! یکی دیگر از چیزهای مهم درباره این کتاب این مطلب است که در حالی که آن ها یادگیری و استفاده از انگشت برای پیدا کردن موقعیت دست و گاهی اوقات راهنمای آن ها در طول آهنگ را یاد می گرد آن ها واقعا با نام نت و ایضا مراحل و skips (فاصله های دو و 3) و نه فقط خواندن شماره های انگشتی نیز آشنا می شوند

من عاشق این کتاب هستم برای اینکه گام ها را پر می کند و بر روی آن تمرکز می کند نظیر عنوان نت . این به دانش آموزان من یاد می دهد دو پویایی برای یادگیری یک آهنگ توسط خود و یا با همدیگر را یاد بگیرند که برای یک دانش آموز نوازندگی همراه با دانش آموز دیگر واقعا برای قوی تر شدن مهارت ها بسیار مفید است. این کتاب ماجراهای پیانو با فراگیری تعداد انگشتان و خواندن پیش از خواندن از خطوط حامل شروع می شود و سپس به طور آهسته در زمانی مناسب به یکی از خطوط حامل یک نت تبدیل می شود، به همین دلیل با دانش آموزان جوان (کلاس کودکستان 3) استفاده می شود. اما چنانچه یک دانش آموز مسن تر باشد و یا معلولیت داشته باشید یا کسی که ترجیح می دهد آهسته تر یاد بگیرد، قطعا این کتاب ماجراهای پیانو را توصیه می کنم. دانش آموزان من با دانش عمیقی همه چیز را در این کتاب یاد گرفته اند. من نمی توانم با این کتاب شادتر از این باشم






نام کتاب
 Primer Level - Lesson Book: Piano Adventures
نویسنده
 Nancy Faber / Randall Faber
ناشر
 Faber Piano Adventures
تعداد صفحات
 72 صفحه
سال انتشار
 1996
ISBN
 
زبان
 انگلیسی
فرمت
 PDF
حجم
 
رمز فایل
 freebooks24.ir
لینک دانلود
 برای ثبت سفارش دانلود اینجا را کلیک کنید
برای دانلود مجموعه کتاب های پیانو و کیبورد اینجا را کلیک کنید
نوع ویرایش
 2 edition

ثبت سفارش دانلود فایل

برای دانلود مجموعه کتاب های پیانو و کیبورد اینجا را کلیک کنید



Leave a reply