• facebook
  • rss

دوره درس پیانو مقدماتی برای بزرگسالان آلفرد

دوره درس پیانو مقدماتی برای بزرگسالان آلفرد

دوره درس پیانو مقدماتی برای بزرگسالان آلفرد

بهترین کتاب آموزش و یادگیری ساز پیانو بزرگسالان

به عنوان یک بزرگسال در حال نواختن ساز پیانو پس از سی سال پیش بودم. من چهار کتاب مختلف آموزش و یادگیری ساز پیانو را از فروشگاه های کتاب خریدم تا بخوانم. دوره درس پیانو مقدماتی خیلی بهتر از تصورم بود. کتاب دوره درس پیانو مقدماتی دارای سختی محدود است، بدین سبب آن را بر روی برگه موسیقی ساز پیانو ارزشمند می کند که واقعا مهم است. این کتاب کمی از مبانی موسیقی و دانش موسیقی را در هر صفحه دیگر خود معرفی می کند – که در بسیاری از قسمت های دیگر موسیقی علاوه بر یادگیری موسیقی نیز بسیار کمک می کنند. طیف گسترده ای از موسیقی برای یادگیری (کلاسیک، محبوب، بلوز و غیره) فقط در سطح مناسب در زمان مناسب وجود دارد، به طوری که شما از طریق این کتاب فقط پیانو کار کنید و روند تمرینات به طور مداوم سخت تر می شود. من حدود یک یا دو ماه طول کشید تا از طریق این کتاب دوره درس پیانو مقدماتی کار کنم و این را به عنوان آموزش و یادگیری بسیار عالی برای هر کسی که مایل به یادگیری ساز پیانو است، توصیه میکنم.

 

کتاب آموزش و یادگیری پیانو عالی به خود

 

پس زمینه کمی قبل از اینکه به بررسی واقعی کتاب بپردازم داشتم: دختر چهارده ساله من مایل به یادگیری ساز پیانو است. او قبلا ترومپت می نواخت از آنجا که ما آن را کنار گذاشته بودیم و فکر می کردیم که تلاش برای هماهنگ کردن هر دو دست و خواندن موسیقی برای او بسیار نا امید کننده است. معلم ترومپت او مخالف بود و توصیه کرد که او با روش سوزوکی و مانند آن و گوش بسیار باور نکردنی و کمی از استعداد موسیقی طبیعی شروع کند. چیزی که از سوزوکی متوجه شدم این است که مشارکت والدین بسیار لازم است. این یک مشکل برای کسی مانند من است؛ من تجربه محدودی در نوازندگی یک وسیله (فلوت دارم. واقعا می بایستیگفت که از آن پشیمان هستم و فقط گوش موسیقایی خوبی داشتم) و کلا ساز پیانو هیچوقت ندیده بودم. من این کتاب را برای کمک به تصحیح آن کتاب خریدم و دانستم که در پایان هفته خود در معرض اطلاعات فراوانی قرار خواهم گرفت.

داشتن این کتاب دوره درس پیانو مقدماتی فقط چند روز بود و تجربه اش بی نظیر. اکنون آن را دوست دارم. این کتاب فرض می کند شما بدون دنباله ای از موسیقی پیش از این به سراغ ساز پیانو می روید و از همان ابتدا شروع می شود. الفبای موسیقی را نشان می دهد و نشان می دهد که هر نت بر روی کیبورد موسیقی چگونه اتفاق می افتد.

کتاب از معرفی خطوط حامل شروع شده است، نام نت ها به طور مستقیم در نت چاپ شده است، به طوری که چشمان شما در کنار خطوط حامل ، به جای اینکه در جای دیگری جستجو کنند، راحت و سیال باشند. با هر درس در تئوری شما تمرینات و تمرینات را تمرین می کنید که درس را آن-هارمونیک می کنند. ایضا تمرینات جوری نوشته شده اند که واقعا کمک می کند که این ارتباطات محکم باشد. شما به سرعت به سرعت خود حرکت می کنید، نوازندگی کردن ملودی های ساده با هر دست به طور جداگانه برای نوازندگی با هر دو دست.

هنگامی که فاصله های هارمونیک معرفی می شوند (ص 26) و شما شروع به نواختن ملودی با یک دست و هماهنگی با دست دیگر می کنید. و واقعا حس می کنید که شما در حال ساخت موسیقی هستید! این بسیار هیجان انگیز است از دانستن اینکه جایی که میانه C قرار است به نوازندگی آهنگ “زنگ زنگ” با کمی هماهنگی در دو روز قرار گرفته است بروید! من نمی توانم صبر کنم تا با این کتاب رشد کنم.

برنامه ای برای اضافه کردن گام ها و موارد مشابه به جلسات تمرینی خود دارم، زیرا اینها واقعا موضوعاتی هستند که به شما کمک می کنند تا پیشرفت کنید و به شما به یک درک پایه ای از نحوه قرار دادن موسیقی با همدیگر برسید. پخش گام ها و آرپیجی ها به همان اندازه برای موسیقیدان مهم است زیرا مانند تمرینات کشش برای یک دونده است. آن ها ممکن است سرگرم کننده نباشند، امالازم هستندکه دخترم البته از شنیدنش متنفر است.

بعضی ها گفته اند که انتخاب آهنگ کمی دلخواهی است. در حالی که من مخالف نیستم که آهنگ هایی مانند “Tisket، A Tasket”، “Lightly Row” و “عمه رودی” برای نوجوانان هستند (اینها آهنگ هایی است که همه نوازندگان جوان شروع می کنند. آن ها نوعی از آهنگ هایی هستند که پایه را برای چیزهای بزرگ برپا می سازند.

تا زمانی که این کتاب را به پایان برسانید می بایستی قادر باشید آهنگ هایی مانند “Over the Rainbow” و “آواز در باران” را نوازندگی کنید. شما ایضا دارای این قدرت هستید تا تعداد فراوانی از موسیقی ساز پیانو را به صورت آنلاین به صورت رایگان پیدا کنید و همیشه گزینه ای برای خرید کتاب های موسیقی نواختن وجود دارد چنانچه متوجه شوید که از انتخاب های ارائه شده استفاده کنید.

همچنین توجه داشته باشید که این کتاب دوره درس پیانو مقدماتی با سی دی همراه نمی آید که واقعا مشکل نیست از آنجا که افراد فراوانی هستند که فیلم ها را به یوتیوب از تمام آهنگ ها آپلود کرده اند. فقط عنوان برای آلفرد بزرگسالان پیانو را جستجو کنید و انتخاب خود را داشته باشید.

در کل من واقعا از این کتاب دوره درس پیانو مقدماتی لذت می برم. من حس می کنم که قادرم مفاهیم را معرفی کنم و قادر خواهم بود تا دخترم را در کنار درس های خود از چند هفته شروع به آموزش دهم. من مشتاقانه منتظر پایان دادن به این کتاب هستم، امیدوارم که آن را به زودی تمام کنم

 

کتاب خوب ولی بدون سی دی

 

کتاب خوب ولی بدون CD، اما یوتیوب بهتر از CD در هر صورت است. افرادی که به نحو مطلوب نوازندگی می کنند تمام این قطعات را در یوتیوب قرار داده اند. به ترتیب با برچسب های مربوط به کتاب که در یک ساز پیانو واقعی پخش شده اند. و هیچ ساز دیگری در پس زمینه وجود ندارد. به عنوان مثال کسانی که توسط شانل هریس می کنند. شما دارای این قدرت هستید CD را در فروشگاه های کتاب خریداری کنید، اما بررسی ها عالی نیستند. ظاهرا CD فقط یک ساز پیانو واقعی نیست و ابزارهای دیگر همراه و گیج کننده آن را همراهی کرده است. کتاب را دریافت کنید و از آن با استفاده از یوتیوب استفاده کنید.

 






نام کتاب
 Alfred's Basic Adult Piano Course
نویسنده
 0882848186
ناشر
 Alfred Music
تعداد صفحات
 160 صفحه
سال انتشار
 1994
ISBN
 978-0882848181 , 0882848186
زبان
 انگلیسی
فرمت
 PDF
حجم
 
رمز فایل
 freebooks24.ir
لینک دانلود
 برای ثبت سفارش دانلود اینجا را کلیک کنید
برای دانلود مجموعه کتاب های پیانو و کیبورد اینجا را کلیک کنید

ثبت سفارش دانلود فایل

برای دانلود مجموعه کتاب های پیانو و کیبورد اینجا را کلیک کنید



Leave a reply