• facebook
  • rss

موسیقی پیانو کلاسیک مقدماتی : به نواختن قطعات مشهور پیانو را آموزش دهید

موسیقی پیانو کلاسیک مقدماتی - به نواختن قطعات مشهور پیانو را آموزش دهید

موسیقی پیانو کلاسیک مقدماتی – به نواختن قطعات مشهور پیانو را آموزش دهید

موسیقی پیانو کلاسیک مقدماتی : چگونه نواختن قطعات مشهور پیانو نوشته شده توسط باخ، موتسارت، بتهوون و آهنگسازان بزرگ را به خود آموزش دهید

 

 

piano classics by the great composers, like Bach, Mozart, and Beethoven! “>این کتاب و پخش آنلاین ویدیو است که شما را برای همیشه به شروع نواختن از مشهور ترین و گرانقیمت ترین قطعات کلاسیک پیانو توسط آهنگسازان بزرگ، مانند باخ، موتزارت و بتهوون و قادر می سازد

استاد پیانو، دیمون فرانت، شما را از طریق هر قطعه با درس های پیانو گام به گام برای مبتدیان و 20 درس ویدیویی آنلاین، هدایت می کند.

این روش آسان برای پیگیری است که توسط هزاران نفر از دانش آموزان و معلمان پیانو استفاده می شود، طراحی شده است تا تعاملی، جذاب و سرگرم کننده باشد.

خواندن موسیقی لازم نیست! پیانو کلاسیک عالی را فقط بیاموزید!

درسها به طرز معجزه آمیزی مهارت شما در قطعات کلاسیک محبوب را ارتقا می دهند و روش پیانو نوازی، خلاقیت و درک موسیقی شما را بهبود می بخشند. این که آیا شما در حال آموزش پیانو به خود و یا یادگیری با یک مربی موسیقی هستید  در هر حال این کتاب و پخش آنلاین باعث خواهند شد پیانو نوازی خود را به یک سطح کاملا جدید برسانید!

 

از خودتان بپرسید:


1. آیا همیشه می خواستم یاد بگیرم که چگونه  قطعات معروف کلاسیک پیانو را بنوازم، اما نمی دانستم از کجا شروع کنم؟

2. آیا یک بار درس های پیانو را شروع کرده اید و درس خواندن را خیلی دشوار می دانید؟

3. آیا شما در تلاش برای پیروی و یادگیری از آموزش پیانو های آنلاینی که معتبر نیستند هستید که به نظر می رسد در سراسر محل از مطالب پرش می کنند بدون اینکه هیچ حس هدایت و یا پایداری در آموزش بدهند؟

4. آیا میخواهید درک موسیقی خود را گسترش دهید و یاد بگیرید چگونه از طریق یک کتاب و دوره آموزشی گام به گام و مقرون به صرفه، پیانو را بنوازید؟

اگر پاسخ شما به هر یک از این سؤال ها بله باشد، این دوره آموزشی پیانو و کلاسیک مبتدی، قطعا برای شماست!

قطعات فوق العاده زیر در این کتاب و جریان ویدئو جریان پوشش:

بتهوون Für Elise
J.S. C Major “>مقدمه باخ در گام C
رواندو ترک موتزارت
کانن Pachelbel
نجواگر چایکوفسکی
رقص مجارستان Liszt
برامس لالایی
مارس عروسی مندلسون
اشتراوس آبی دانوب والتز
تالار گریم کوه کینگ
هاللیوا هندل
سمفونی جهانی جدید Dvorak
مقدمه شوپن
آهنگ تریدر Bizet
لدونا Verdi و تلفن همراه
اسبان وحشی شومان
Caprice شماره پانکنینی 24
اوت بتهوون به شادی
دریاچه قوچ چایکوفسکی
آین کلاینه ناخموزیک موتزارت
Intermezzo Mascagni از Cavalleria Rusticana
افسانه های قصه هافمن
گورک Orfeo ed Euridice
سمفونی جهانی جدید Dvorak
جراح  اريک ساتي
Greensleeves
ویلیام تیل اوورتور، رونیسی (تم از رنجر تنها)
و بسیاری از کلاسیک های دیگر!

 

نقد های درباره موسیقی پیانو کلاسیک مقدماتی

 

5.0 از 5 ستاره. من این کتاب پیانو را دوست دارم! توسط منتقد کارلی: من این کتاب را خیلی دوست دارم چند سال پیش با کتاب دیگری درس های پیانو را به گرفتم و به دنبال نواختن دوباره بودم، اما به نظر می رسید که نمی توانستم اساسی ترین چیزها را یاد بگیرم. بنابراین این کتاب را برداشتم و شگفت زده شدم. پیگیری آسان بود، گام به گام بود و قطعات را دوست داشتم. خیلی خوشحالم که فرصتی برای این کتاب داشتم. آن را امتحان کنید … آن را شکست دهید و قبل از این که آن را کامل یاد بگیرید با آن بنوازید!

5.0 از 5 ستاره کتاب بسیار معروف است!  این باید یکی از بهترین ابزار یادگیری که تا کنون برای خواندن پیانو دیدم باشد. من برای سالها خودم را آموزش دادم ولی بعد از دیدن این کتاب، متوجه شدم که این موضوع برای من بسیار آسانتر شده است. نمی توانم امروز منتظر بمانم تا بچه هایم یادم بدهم چگونه یاد بگیرند و این کار را از طریق استفاده از کتاب انجام دهند !!

5.0 از 5 ستاره منابع پیانو بسیار ارزشمند. من سالها آموزش پیانو می خوانم و یک پیانو بزرگ آپ رایت ایستاده  اتاق زندگی من را اشغال می کند. دوستانم اغلب علاقه مند به یادگیری برای نواختن با پیانویم هستند … با تشکر از پروفسور فرانته، در حال حاضر کامل بازخورد ویژه ای با این کتاب از دانش آموزان پیانویی که داشتم کسب کردم و یک فرصت بالقوه برای درک موسیقی که پیشنهاد می کنم. 

 

اجازه ندهید فردا از امروز انجام ندادن رویاهایتان پشیمان شوید. اگر شما در مورد انجام کاری بیش از سه بار فکر می کنید، بدان معنی است که احتمالا باید آن را انجام دهید. اگر یادگیری خواندن موسیقی و پیانو را دوست دارید انجام دهید و چیزی است که همیشه می خواهید انجام دهید و پس انتظار را متوقف کنید و شروع به نواختن کنید. این کتاب دقیقا همان چیزی است که شما برای آغاز کار باید شروع کنید. گام به گام است و دستورالعمل های کتاب و ویدئو به شما اصول اولیه نواختن موسیقی را یاد می دهد. بر خلاف دیگر کتاب های خود آموز، این کتاب به انواع آموزگاران کمک می کند. با توجه به دستورالعمل ها و مثال های ویدئویی، همه دانش آموزان می توانند یاد بگیرند.
همانطور که غم انگیز است، می گویند، برنامه های موسیقی در آموزشگاه ها نادیده گرفته می شود. همانطور که همه می دانیم، نگه داشتن دانش آموزان در کلاس درس همیشه آسان نیست و برای برخی از دانش آموزان، برنامه موسیقی درست تنها دلیل آن است که هر روز به آموزشگاه می آیند. این کتاب یک هزینه کم و بسیار موثر برای جلب علاقه به موسیقی در دانش آموزان است. دستورالعمل ساده، روشن و فیلم ها دانش آموزان را درگیر و شگفت زده می کند.

 

من برای سالهای زیادی در حال پیانو نواختن هستم، اما علاقه مند به استفاده از این کتاب به عنوان مرجع برای برخی از کلاسهای آسان و تکنیک های تدریس اضافی برای برخی از دانش آموزان فعلی پیانو بودم. فیلم های موجود در کتاب، اطلاعات فوق را آسان می کند و سپس نمایش ها را مشاهده می کنید. خوشحالم که تمرکز دیمون بر شناسایی و تمرین الگوهای موسیقی کمک می کند تا هنرجویان سریع تر یاد بگیرند.
برای کسانی که از خواندن بهتر می آموزند، شامل بسیاری از اطلاعات سرگرم کننده در مورد تاریخ قطعات و معانی برخی از اصطلاحات استفاده شده در نماد موسیقی است. برای کسانی که ترجیح می دهند با انجام کار بصری یا ویدیویی یاد بگیرند، راهی عالی برای یادگیری تکنیک ها هستند و برای کسانی که از طریق گوش فرا می گیرند، بسیاری از قطعات فایل های نتیجه نهایی را ضبط کرده اند. به طور کلی فکر می کنم این یک منبع عالی برای کار با یک مربی یا خودتان برای یک فرد بسیار متعهد است که می خواهد یاد بگیرد. ارزش فوق العاده ای است، زیرا اگر این کتاب برای درس ها مورد استفاده قرار گیرد، می تواند سال تحصیلی هنری خوبی را برای دانشجویان پر کند.

 

بسیار از روش فرنته و تدریسش خوشحالم! اگر فقط به سمت پیانو بین سازها می روید، این کتاب گام مهمی در راستای سواد واقعی است. Ferrante با تکنیک مناسب و نظریه موسیقی (نام های نت ها، میزان های زمان، و خواندن صفحه نت های موسیقی) شروع می شود که برای پیشرفت افراد در موسیقی ضروری است و دانشجویان با اطمینان می توانند بخوانند و تمرین برخی از موسیقی های کلاسیک های شناخته شده را با اطمینان انجام دهند و بنوازند. در حالی که این یک روش آموزشی پایا همه گیر و به همه یاد دادن پیانو نیست (همانطور که در عنوان اشاره شده است) اما به طور مساوی از بین دانش آموزان، مهارت های قابل توجهی برای مطالعات و تمرین بیشتر پیانو در می آید. فقط مطمئن باشید که تمرین می کنید!

 

 

موسیقی پیانوی کلاسیک نوازنده دیمون فرنته یک راه عالی برای پیانیست مشتاق است که قصد دارد پایه های پیانو را بیاموزد. این کتاب با تمرینات انگشت پایه شروع می شود که به دانش آموز اجازه می دهد با موقعیت صحیح دست و وضعیت بدن آشنا شود. در این فرآیند، دانش آموزان با میزان های زمان ساده، فواصل و محل نت های موسیقی در پیانو آشنا خواهند شد. این کتاب سپس به یک درس عمیق در مورد نمادهای موسیقی و نوشتن آنها برای دانش آموزان موسیقی که قصد پیشرفت دارند می پردازد. در حین یادگیری اصول تئوری موسیقی برای پیانو، دانش آموز همچنین تمرینات را با مترونوم انجام می دهد تا انگشتان خود را تقویت کند و زمان بندی ثابت را حفظ کند. این اصول به طور کامل دانش آموز را برای قطعات موسیقی آشنا آماده می کند. من طرفدار استفاده از قطعات واقعی پیانو در طول دوره کتاب هستم تا علاقه ی دانشجویان را حفظ کنم. چه کسی نمیخواهد این شاهکارها را بنوازد، از جمله کانن Pachelbel’s، فور الیزه بتهوون، یا رقص چایکوفسکی از Mirlitons از Nutcracker؟ من همچنین مقدار جزئیات برای هر استفاده در هر درس را در هر مرحله از راه می خواهم که کتاب فراهم کرده است. فیلم ها بزرگترین پاداش هستند چون طرفدار یادگیری بصری هستم و احساس می کنم اگر یک دانشجو گیر کرده یا کاملا درک نکند که چگونه موسیقی تفسیر می شود، می توانند برای مشاوره و راهنمایی بیشتر به ویدیو نگاه کنند. با این ویژگی اضافه شده، احساس می کنید که معلم پیانو در کنارتان نشسته است. احساس می کنم که خریدار این کتاب لذت بردن از پیانو را همانطور که برای من انجام شد بدست خواهد آورد. همانطور که آنها یک سفر خوب به دنیای موسیقی را برای هنرجو به ارمغان خواهند آورد

 

صادقانه بگویم، من کاملا مبتدی نیستم من پنج سال پیانو را به عنوان وقتی که یک کودک بودم یاد گرفتم، هرچند به ندرت تمرین می کردم خصوصا وقتی والدینم وقت نداشتند به من نگاه کنند. پس از متوقف کردن هر چند یکبار ساز، به همین دلیل این کتاب را برداشتم. در مورد چند فصل اول در خواندن نتها برای تمرکز بیشتر بر یادگیری نحوه نواختن قطعه های جدید غلبه کردم. در این اثر، کتاب Ferrante شگفت آور است. فایل های MP3 ارائه شده به عنوان راهنمایی برای نحوه قرار دادن هر قطعه به صدا، جایگزین آنچه که به طور سنتی معلمی پیانو است که در حقیقت آهنگ را برای شما پخش می کند به جای این شیوه خدمت می کند. نت های کمی که در نت صفحه های موسیقی نوشته شده بود نیز مفید بود و به مقاصد زیادی از موسیقی فنی تبدیل شد که تمام آن را فراموش کرده بودم و اکنون دوباره یاد گرفتم. در ابتدا فکر می کردم کمتر از این ها به عنوان یک نوازنده پیانو کمی تجربه دار از این کتاب کسب کنم، اما در بررسی تکنیک ها و دانش پایه پیانو که اغلب در طول سال ها فراموش شده بود، بسیار مفیدتر از حد تصورم بود. این کتاب برای یک نوازنده پیانو متوسط تر مناسب نیست، اما به عنوان یک نوازنده سابق پیانو که پشیمان نیست که با این ساز هنوز همراه شود، این کتاب یک تجربه مجدد است.

 

صادقانه می گویم که این کتاب یک ابزار بسیار مفید در یادگیری نحوه نواختن پیانو است. چند سال است که من از آن گذشته تا الان به عنوان یک  نوازنده پیانو با این کتاب تجربه کسب کرده ام و این ابزار به عنوان پیانو به هیچ وجه پیچیده یا چالشی نبود. خب، از مهارت هایی که داشتم و همراه با پیانو کوچکی که در اتاق پشتمان داشتیم، خشنود شدم و خوشحالم که گزارش می کنم که واقعا پیشرفت کرده ام. در حالی که به زودی به کرنگی هال دعوت نخواهم شد اما از رویکردی که این کتابچه ارائه می دهد قدردانی می کنم. شما می توانید بگوئید نویسنده به طیف وسیعی از دانش آموزان با محدوده وسیعی از مهارت ها آموزش داده است – به دلیل مراقبتی که در توضیح هر گام رعایت شده است، بدون اینکه شما احساس گناه برای عدم درک اولین بار از طریق خواندن پیدا کنید به جلو می روید. بخش مورد علاقه من فیلم های همراه برای تکمیل درس های کتاب است و اینکه چگونه می توانم آنها را هر چند بار در سرعتی که خودم نیاز دارم تماشا کنم و لذت برم. من به شدت این کتاب را به هر کسی که می خواهد یاد بگیرد که چگونه پیانو را بنوازد و لذت ببرد و یا هر کسی که آرزوی پیانو نواختن مجدد را پس از آنکه برای مدت زمان زیادی ننواخته است توصیه می کنم.

 

 

 






نام کتاب
 Beginner Classical Piano Music: Teach Yourself How to Play Famous Piano Pieces by Bach, Mozart, Beethoven & the Great Composers (Book, Streaming Videos & MP3 Audio)
نویسنده
 Damon Ferrante
ناشر
 Steeplechase Arts
تعداد صفحات
 146 صفحه
سال انتشار
 December 13, 2016
ISBN
 978-0692823194
زبان
 انگلیسی
فرمت
 PDF
حجم
 
رمز فایل
 freebooks24.ir
لینک دانلود
 برای ثبت سفارش دانلود اینجا را کلیک کنید
برای دانلود مجموعه کتاب های پیانو و کیبورد اینجا را کلیک کنید

ثبت سفارش دانلود فایل

برای دانلود مجموعه کتاب های پیانو و کیبورد اینجا را کلیک کنید



Leave a reply