• facebook
  • rss

گام های پیانو، درس های آرپژ و آکوردهای پیانو با تئوری موسیقی مقدماتی

گام های پیانو، درس های آرپژ و آکوردهای پیانو با تئوری موسیقی مقدماتی

گام های پیانو، درس های آرپژ و آکوردهای پیانو با تئوری موسیقی مقدماتی

ترانه های پیانو، آکورد ها و ترانه های Arpeggios با عناصر اصلی موسیقی Theory: سرگرمی، گام به گام راهنمای برای مبتدی تا سطوح پیشرفته (کتاب و جریان ویدئو)

 

این دوره جدید کتاب و ویدئو دوره ای است که شما هرگز برای یادگیری آکورد پیانو، مقیاس، arpeggios، چگونگی خواندن موسیقی و نظریه موسیقی پایه نیاز دارید.

پروفسور پیانو دیمون فرانت شما را از طریق 140 درس گام به گام (برای مبتدیان به سطوح پیشرفته) و 30 درس ویدیوی جریان هدایت می کند.

این روش آسان برای پیگیری، که توسط هزاران نفر از دانش آموزان و معلمان پیانو استفاده می شود، طراحی شده است تا تعاملی، جذاب و سرگرم کننده باشد.

درسها تا حد زیادی تکنیک پیانو، خلاقیت و درک موسیقی را بهبود خواهد بخشید. این که آیا شما در حال آموزش خود را پیانو یا یادگیری با یک مربی موسیقی، این دوره کتاب و فیلم را پیانو خود را بازی به یک سطح کاملا جدید!

از خودتان بپرسید:

1. آیا همیشه می خواستم بدانم چگونه مقیاس های پیانو، آکورد ها و آرپیجی ها را بنوازم، اما نمی دانستم کجا شروع کنم؟

2. آیا یک بار درس های پیانو را شروع کرده اید و درس خواندن را خیلی دشوار می کنید؟

3. آیا شما در تلاش برای پیروی از پیانو های آنلاین است که به نظر می رسد در سراسر محل پرش بدون هیچ حس هدایت و یا قوام؟

4. آیا میخواهید درک موسیقی خود را گسترش دهید و یاد بگیرید چگونه از طریق یک کتاب و دوره آموزشی گام به گام مقرون به صرفه، پیانو را پخش کنید؟

اگر پاسخ شما به هر یک از این سؤال ها بله باشد، این دوره پیانو و ویدئو قطعا برای شما خواهد بود!

مواد زیر در این کتاب و جریان ویدئو جریان پوشش داده شده است:

* تکنیک پیانو (ابتدایی به سطوح پیشرفته)

* نحوه خواندن موسیقی

* تئوری موسیقی

* مقیاس های عمده در همه کلید (یک و دو اکتاو)

* مقیاس های کوچک طبیعی در همه کلید (یک و دو اکتاو)

* مقیاس هارمونیکی جزئی در همه کلید (یک و دو اکتاو)

* مقیاس های کوچک ملودیک در همه کلید (یک و دو اکتاو)

* آکورد اصلی در همه کلید ها

* آکورد های کوچک در همه کلید ها

* مقیاس های رنگی

* آکورد های هفتم غالب در همه کلید ها

* آکورد های هفتم کم در تمام کلید

* مهمترین آکورد های هفتم

 

“به عنوان یک معلم پیانو، می توانم خواننده را اطمینان دهم که کتاب پیانو کوچک با دانش آموزان سنین مختلف کار خوبی دارد. درس های ویدیویی مخصوصا برای یادگیرندگان بصری مفید هستند. این کتاب از طرح روشن و منطقی استفاده می کند، آموزش ابتدایی دانشجویان برای یادگیری پیانو کلید و مبانی یادداشت های موسیقی و ریتم. ”

“در مجموعه ای از کتاب های پیانو خوب در دسترس دانشجویان ابتدایی، این کتاب نقش مهمی را ایفا می کند و مورد توجه جدی قرار گرفته است.” دکتر جیمز هارت

“اگر میخواهید تئوری و تکنیک درستی را بیاموزید، این کتاب پیانو بهترین است برای یادگیری [معجزه پیانو، آکورد و اروگوئهای درس Damon Ferrante] . به عنوان یک معلم پیانو، بسیار خوب است که با یک کتاب که این را از ابتدا به سطوح پیشرفته این مهم است حتی برای بازیکن گاه به گاه.این عملکرد را بهبود می بخشد و احتمال آسیب دست را کاهش می دهد. اگر شما در حال تلاش برای تدریس خود هستید، فیلم های همراه را بررسی کنید. ” زنبور عسل جنیفر، معلم پیانو

بالتیمور خورشید موسیقی فرانت را “متمرکز و رنگارنگ … با لمس غیرمنتظره، قطعا شاعرانه” و “پرشور و پر از تغییر جهت” می نامد.

“مانند نویسندگان بزرگ سوناتا از دو قرن پیش، این آهنگساز یک کل صدا – یک ملودی موسیقی منحصر به فرد را بیان می کند. امروزه برف ماه در حال بررسی (و عدالت در مورد سوناتا) برای تحقیقات بی قید و شرط فرننت استراتژی های جدید برای ایجاد یک زندگی مسکونی صدای آرام “.

رابرت بتتیینی، استاد و نوازنده موسیقی

 

 

نویسنده کتاب

به عنوان یک پیانیست و استاد مطالعات پیانو برای بیش از 35 سال، من همیشه به دنبال یک کتاب بود که به تدریس و روش های پیانو پیشرفته برای مبتدی و پیشرفته تبدیل می شد. از آنجا که من نمیتوانم یکی را برای دانش آموزانم پیدا کنم، تصمیم گرفتم خودم را بنویسم. مقیاس پیانو، آکورد ها و درس های Arpeggios محصول این تلاش ها است و برای مبتدیان به دانش آموزان پیانو پیشرفته طراحی شده است، یا خود آموز یا با یک معلم کار می کنند.

ممکن است این کتاب مفید باشد اگر شما یک:

معلم پیانو، که به دنبال منابع لازم برای آموزش دانش آموزان خود است.
معلم، که می خواهد پیانو را در کلاس درس بازی کند و تکنیک، خلاقیت و درک ابزار را بهبود بخشد.
پدر و مادر، که فرزندان شما را دوست دارند یاد بگیرند که چگونه پیانو را بنوازند.
موسیقیدان، که می خواهد پیانو را به ابزارهایی که می دانید چگونه بنوازید، اضافه کنید.
ترانه ساز، که می خواهد خلاقیت خود را گسترش دهد و تکنیک های پیانو برای آهنگ های شما را یاد بگیرد.

خوانندگان کتاب

من همیشه می خواستم یاد بگیرم که چگونه پیانو را بنوازم. این کتاب نه تنها آموزه های یادداشت ها و مقیاس های اولیه بلکه تکنیک نیز می باشد. این نمودارها و تصاویر خوب برای یادگیری بسیار ساده تر است. این بسیار ساده است و یک گام به گام به روش تدریجی دارد. من دوست دارم که فیلم های ویدیویی برای همراهی با این کتاب داشته باشد. این برای یادگیرنده بصری عالی است!

من یک معلم پیانو 20+ ساله هستم و لذت بردن از استفاده از این کتاب را با دانش آموزان خود دارم. اولین چیزی که واقعا برای درک مهم است این است که این یک کتاب درس یا کتاب موسیقی نیست. این به معنای مکمل کتاب های دیگر، درس های دیگر است. (آنها همچنین یک کتاب درس ارائه می دهند که دارای درس های ویدیویی است که همراه با آن نیز باشد). در اینجا برخی از مواردی که در مورد این کتاب می خواهم بپرسم:
1. وقتی مقادیر و تکنیک های دیگر را برای دانش آموزان تدریس می کنم، اغلب به نظر می رسد مانند تمام دستورالعمل هایی که من از آنها ذهن خود را ناپدید کردم. با این کتاب یک تقویت ثانویه وجود دارد یک بار من ساختمان را ترک کرده ام. اگر آنها نمیتوانند به یاد داشته باشند که ما در مورد آنها صحبت کردیم، می توانیم درسها را ببینیم.
2. گاهی اوقات شنیدن مفاهیم مختلف، روش های مختلفی را توضیح می دهد که به آن کمک می کند تا آن را از بین ببرد.
3. برخی از مفاهیم سخت تر نظریه موسیقی را تقویت می کند که همیشه آنها را نمی فهمند یا درک نمی کنند.
4. من بخش های بهبود را دوست دارم. این یک روش جالب برای افزودن پیشرفت به درسهای من با دانشجویان من است و اگرچه من نمیتوانم یک گروه کامل را با من به ارمغان بیاورم، این بهترین چیز برای من است.
چیزهایی که دوست دارم ببینم تغییر کرده یا بهبود یافته است:
1. در حال حاضر فیلم ها شما را به سایت های آنلاین آموزش ویدیویی می برد. من یک زمان را پیش بینی می کنم که آنها بتوانند در کتاب به درستی کار کنند و آنچه که قبلا یک کتاب قدرتمند است، حتی بهتر خواهد شد.
2. من دوست دارم درس های خوبی را با توضیح کمی بیشتر برای کسانی که تنها آن را می گذرانند، ببینم.

این کتاب نه تنها این تکنیک و فرم را به شما آموزش می دهد، بلکه باعث می شود تا این حافظه عضلانی با توجه به عمیق ذهنیت پیانو به حرکت درآید. به عنوان مثال، کاملا در اوایل به اشتراک گذاشته شده در کتاب به مبتدیان می گوید که نه تنها سه تمرین یادداشت ساده را با دست راست خود انجام می دهند، بلکه می گویند که نام یادداشت ها هم همین طور است. باور نکردنیست و ساده، اما همچنین فوق العاده موثر است.

در حالی که کتاب به راحتی به اندازه کافی برای پیروی همراه است – اگر شما میل و رانندگی برای یادگیری – من باید بگویم بهترین بخش در مورد این نسخه درس مرتبط ویدیو رایگان در سایت به صورت رایگان است. تا زمانی که شما یک اتصال به اینترنت دارید، شما یک معلم پیانو دیجیتال دارید تا اطمینان پیدا کنید. کتاب های دیگر ممکن است نوشتن دقیق تر داشته باشند، تلاش برای توضیح چگونگی قرار دادن انگشتان شما برای پخش مقیاس خاصی، اما در واقع دیدن آن روی صفحه کامپیوتر شما، خدایی است.

به طور کلی، برای قیمت و از جمله درسهای ویدیویی رایگان، من معتقدم که این یکی از بهترین کتابهای پیانو مبتدی است. اکنون شما می توانید تبدیل به پیانیستی شوید که همیشه از آن روی کرده اید.

اگر می خواهید تئوری و تکنیک مناسب را بیاموزید، این کتاب پیانو است. به عنوان یک معلم پیانو، بسیار خوب است که با یک کتاب که این را از ابتدا تا سطح پیشرفته پوشش می دهید، آشنا شوید. این مهم است حتی برای بازی گاه به گاه. این عملکرد را بهبود می بخشد و احتمال آسیب دست را به حداقل می رساند. شما نمی خواهید دستانتان را تحت فشار قرار دهید. اگر سعی دارید خودتان را یاد بگیرید، از ویدیوهای همراه دیدن کنید.

کتاب بسیار مفید است. دفعه بعد که یکی از دانشجویان من بگوید کتاب های خود را فراموش کرده ام، من فقط این را بر روی تلفن برای گرفتن به او معرفی خواهم کرد! دستورالعمل ها و عکس ها آسان است برای دنبال کردن. من این را به کتاب های جاری که از آن یاد می گیرم تکمیل خواهم کرد. این کتاب در آن آهنگ ندارد و این یک چیز خوب است چرا که بسیاری از ترانه ها در کتاب های درس تمایل به نوشتن دارند و هر کسی این را دوست ندارد. به دنبال این کتاب، شما قادر خواهید بود آهنگ های مورد علاقه خود را به خوبی بنوازید

این کتاب به گونه ای سازماندهی شده است تا به شما کمک کند پیشرفت خوبی داشته باشید. از آنجایی که من پیانو را برای مدت زمان طولانی (به عنوان سطح متوسط) نواختم، لازم نبود که از ابتدا شروع کنم. من در درس 49 برای بررسی مقیاسها و آکوردهای اولیه کار کردم. در حالی که از طریق این کتاب من یک دسته از چیزهای جالب را دیدم، مانند آرپژهای در برخی از آکورد های دیگر و arpeggios که شما در جاز استفاده می کنید. من نمی توانم صبر کنم تا این آکورد را تمرین کنم، اماسعی می کنم عجله نکنم، بنابراین می توانم همه چیز را کنترل کنم.

این کتاب مقیاس پیانو دوستانه است، شروع از مبانی تا راه پیشرفت. آنها از موقعیت های انگشت، حرکات، موقعیت ها، نظریه موسیقی و انواع مختلف Clef برای ایجاد هر کسی که مایل به یادگیری پیانو است، بسیار آسان است. اگر می خواهید به نواختن با تکنیک های پیانو بپردازید، این کار به شما کمک می کند تا جایی که باید در آن حضور داشته باشید. با هر درس دارای ویدیو و دستورالعمل های دوستانه خود، حتیباعث می شود که با موقعیت های انگشت همراه با هر یک از ضربه های کلیدی، منجر به قادر بودن به پخش آهنگ های مورد علاقه بدون نیاز به مشکل شوید. من هميشه از طريق كتاب مي توانم كمي از کارهای جادویی هری پاتر را امتحان كنم (بدون دردسری). فیلم هایی که با هر درس ارائه داده اند، لذت بخش و جذاب به نظر می رسند، با صدای صاف در پشت هر درس، منجر به غرق شدن و خستگی نمی شود که بیشتر مردم در کلاس درس احساس می کنند. دیمون نشان می دهد که چگونه هر درس به معنای آن است، بسیار آسان است که در مسیر حرکت قرار بگیرد و در مسیر حرکت قرار گیرد.

هر درس نشان می دهد که جایگاه انگشت ها باید در چه موقعیتی باشد، چه درس تمرکز می شود و یک ویدیو زیر، تا همه بتوانند نه تنها ببینند، بلکه می شنوند که چه درسهایی به چه معنی است، اما راهی برای این که چگونه پیانو باید نواخته شود، می شود. هنگامی که هر درس را شروع می کنید، آنها از سطح 1 تا سطح 5 شروع می کنند که بدین معنی است که شما اساسا می توانید سبک خود را از پیانو بعد از سطوح 5 پیشرفته پیانو پیگیری کنید. من در حال حاضر در سطح 2 هستم که با متر و مقیاس های متعدد شروع می کنم و ادامه می دهم و آن را تا پیشرفت در سراسر کتاب پیش می برم. وقت خود را برای هر درس به قدری کافی صرف کنید تا اینکه اساسا بتوانید این کار را با چشم انجام دهید و سپس به سطح بعدی ادامه دهید. با یک کتاب سرگرم کننده و آموزنده، تنها زمان کوتاهی برای یادگیری کامل پیانو خواهد بود.






نام کتاب
 Piano Scales, Chords & Arpeggios Lessons with Elements of Basic Music Theory: Fun, Step-By-Step Guide for Beginner to Advanced Levels(Book & Streaming Video)
نویسنده
 Damon Ferrante
ناشر
 
تعداد صفحات
  صفحه
سال انتشار
 
ISBN
 978-0615940304
زبان
 انگلیسی
فرمت
 PDF
حجم
 
رمز فایل
 freebooks24.ir
لینک دانلود
 برای ثبت سفارش دانلود اینجا را کلیک کنید
برای دانلود مجموعه کتاب های پیانو و کیبورد اینجا را کلیک کنید

ثبت سفارش دانلود فایل

برای دانلود مجموعه کتاب های پیانو و کیبورد اینجا را کلیک کنید



Leave a reply