• facebook
  • rss

تمام ابعاد مختلف فرآیند

ما تمام ابعاد مختلف فرآیند و این فرآیند را زیر نظر گرفتیم و سعی کردیم بفهمیم که کدام عناصر، ضروری و چه چیزهایی اضافه و غیر ضروری هستند. سپس آن را به صورت ساده و موثر درآوردیم تا به چیزی دست پیدا کنیم که عملکرد اصولی داشته باشد. من فکر نمی کنم که در مورد عمل احساس زدایی اشتباهی وجود داشتهب اشد، به جز آن که گاهی وقتها عمل نمی کند. دلیلش این است که موارد زائد بسیاری در این فرآیند وجود دارد، و همچنین برخی مسائل ضروری نیز همواره در آن رعایت نمی شود. در عین حال، برخی از کسانی که عمل احساس زدایی را انجام می دهند، به طور ناخودآگاه مراجع ضروری را نیز وارد قضیه می کنند ولی اگر قرار باشد این کار را به شخص دیگری هم آموزش دهند، از پس آن بر نمی آیند زیرا این قضیه در ضمیر خودآگاه آنها وجود ندارد. وظیفه ما به عنوان الگوساز این است که این موارد را دسته بندی کنیم.

تمام ابعاد مختلف فرآیند

تمام ابعاد مختلف فرآیند

از طرف دیگر من نمی دانم که شما به کدام نوع احساس زدایی اشاره می کنید. بعضی ها برای این منظور از وسایل اندازه گیری و دستگاههای خاصی استفاده می کنند. من مکانیزم واکنش گیری بسیار پیشرفته و واکنشهای درونی به عنوان روشی برای تشدید یا تضعیف واکنشهای خاصی که دریافت می دارم استفاده می کنم. این، یکی از روشهای ما در رابطه با ایجاد تکیه گاه ذهنی است که تغییر یک جلسه ای را ممکن می سازد.

مرد: اگر مراجعه کننده ای قادر به ایجاد تصاویر بصری نبود، آن وقت چه؟

ضرورتی ندارد که آن شخص برای ایجاد فرآیند فوبیایی حتما تصویر ایجاد کند، زیرا در قالب الگوهای مشابه دیگری نیز می توان این کار را از طریق سمعی یا لمسی نیز انجام داد. شرط لازم برای این الگوی تکنیکی، صرفا تصویر سازی نیست، به همین منظور خواستیم استفاده از همه نظامها را به شما نشان دهیم. لازم نبود این کار را در همه نظامها انجام دهیم. شما نیز می توانید فرصت اندکی را صرف کنید و به مراجعه کننده یاد دهید که چگونه تصویر سازی کند، و آن وقت از تکنیک کنار هم گذاشتن استفاده کنید.

منبع : گریندر





Leave a reply