• facebook
  • rss

طراحی با سمت راست مغز (ویرایش چهارم)

Drawing on the Right Side of the BrainDrawing on the Right Side of the Brain

The Definitive, 4th Edition

این کتاب نسخه تجدید نظر شده ای از کتاب طراحی کلاسیک است که بیش از 1.7 میلیون نسخه در ایالات متحده به تنهایی به فروش رسیده است.

کتاب “طراحی با سمت راست مغز ” به بیش از 17 زبان ترجمه شده است و پر استفاده ترین کتاب دستورالعمل طراحی در جهان است. چه شما یک هنرمند حرفه ای یا در حال آموزش هستید یا که به عنوان سرگرمی طراحی می کنید، این کتاب به شما اعتماد به نفس بیشتری در تواناییتان و درک هنری عمیق تر می دهد، همچنین درک جدیدی را از دنیای اطرافتان پرورش می دهد. این ویرایش چهارم که تجدید نظر و به روز شده است شامل :

• دیباچه و مقدمه ی جدید

• به روز رسانی بسیار مهم بر اساس تحقیقات اخیر در شکل پذیری مغز و ارزش زیاد یادگیری مهارت های جدید / استفاده از نیمکره راست مغز

• تمرکز جدید بر روی اینکه چگونه توانایی طراحی بر مبنای نقاط قوت نیمکره ی راست مغز می تواند به عنوان پادزهر افزایش تاکید بر روی نیم کره ی چپ در زندگی آمریکایی – پرستش هر چیز که خطی، تحلیلی، دیجیتال، و غیره- به کار رود.

• یک بخش آموزنده که تحقیقات اخیر را ذکر می کند که اوایل دوران کودکی”خط نا خوانا” را به پیشرفت های زبانی آتی و اهمیت تشویق پدر و مادر در این فعالیت ها پیوند می دهد.

• کپی جدیدی از نقاشی های استادانه در سراسر کتاب

این کتاب زندگی را متحول می کند. این نسخه که به طور کامل تجدید نظر و به روز شده است برای الهام بخشیدن به نسل های خوانندگان که می آیند می باشد.
 




نام کتاب
 Drawing on the Right Side of the Brain: The Definitive
نویسنده
 Betty Edwards
ناشر
 Tarcher/Penguin
تعداد صفحات
 320 صفحه
سال انتشار
 2012
ISBN
 1585429201, 9781585429202
زبان
 انگلیسی
فرمت
 EPUB
حجم
 20.37 مگابایت
رمز فایل
 freebooks24.ir
لینک دانلود
 برای ثبت سفارش دانلود اینجا را کلیک کنید
نوع ویرایش
 مصور، ویرایش چهارم

ثبت سفارش دانلود فایل


Leave a reply