• facebook
  • rss

جنگ و صلح

war and peaceWar and Peace

جنگ و صلح رمانی از لئو تولستوی است که اولین بار بین سال های 1865 تا 1869 در روسکی وستنیک (Russkii Vestnik) به چاپ رسید.از این رمان معمولا به عنوان یکی از دو شاهکار تولستوی(دیگری آنا کارنینا است) و به عنوان یکی از بزرگ ترین رمان های دنیا یاد می شود.

 این رمان به طور گسترده بر روی تهاجم ناپلئون به روسیه در سال 1812 تمرکز دارد و سه شخصیت که از معروف ترین شخصیت ها در ادبیات هستند را دنبال می کند: پی یر بزوخوف که فرزند نامشروع کنت است که برای ارث و آرزوی خود را برای تکامل معنوی مبارزه می کند، پرنس آندره بالکونسکی که خانواده ی خود را برای شرکت در جنگ علیه ناپلئون ترک می کند و ناتاشا راستوا دختر جوان و زیبای یک اشراف زاده که هر دو مرد را فریفته ی خود می کند.

در زمان حمله ی ناپلئون، تولستوی با نبوغ خود  داستان شخصیت های دارای پس زمینه ی متفاوت – دهقانان و اشراف ، شهروندان و سربازان-  را در زمان مبارزه ی آن ها با مشکل منحصر بفرد زمان، تاریخ و فرهنگ خود روایت می کند. هرچه رمان پیش می رود، این شخصیت ها فراتر از ویژگی های خود ظاهر می شوند و تبدیل به بعضی از موثرترین- و انسانی- تصویرهای ادبیات جهان می شوند.

نسخه ی پیش رو ترجمه ی Aylmer Maude و Louise Maude به زبان انگلیسی می باشد.




نام کتاب
 War and Peace
نویسنده
 Lev Nikolayevich Tolstoy
ناشر
 
تعداد صفحات
  صفحه
سال انتشار
 1869
ISBN
 
زبان
 انگلیسی
فرمت
 PDF, MOBI, EPUB
حجم
 12.74 مگابایت
رمز فایل
 freebooks24.ir
لینک دانلود
 برای ثبت سفارش دانلود اینجا را کلیک کنید

ثبت سفارش دانلود فایل


Leave a reply