• facebook
  • rss

Pro Tools : آموزش پرو تولز : جعبه ابزار میکسرها

Pro Tools  - آموزش پرو تولز - جعبه ابزار میکسرها

“توصیه شده برای کسانی که در مورد نرم افزار جدی هستند”

مجله نور و صدا – هفتم ژانویه

 

” من کتاب های فراوانی در مورد پرو تولز (Pro Tools) دارم ولی هیچ کدام از آنها مثال ها و درس هایشان نزدیک به تولید ضبطی در دنیای واقعی مانند ضبط کنندگان چند پلتنیوم توسط ناتان آدام و بردی برنت نیست. این کتاب تمرکز اصلی خود را روی ویرایش حرفه ای و پردازش های تیونینگ که پرو تولز (Pro Tools) را استاندارد بالفعل برای ضبط کردن می کند، گذاشته است”

بری رودولف – نیو تویز – آوریل 2007

 

هربار یک میکس آماده برای رادیو و حرفه ای توسعه دهید

 

در پرو تولز (Pro Tools) : ابزار میکسر در یک جلسه واقعی پرو تولز شرکت خواهید کرد که به شما تجربه خوش دستی را به محضی که بخواهید تنظیم، اکولایزر کردن (EQ) و کمپرس کردن و باسینگ، افکت گذاری و اتوماسیون سازی را برای یک دمو مدرن برای تولید آماده برای رادیو و حرفه ای شروع کنید، ارائه می دهد.

استفاده پرژرفا از ویرایش کردن میکرو، زمان کشسانی و تشخیص بیت از میان درامز، بیس، گیتارها و وکال ها را بکار بگیرید و یاد بگیرید چگونه از مولتی کمپرسورها، ریورب ها و دیلی ها را برای ساختن ترک هایتان فراتر از یک میکس ساده استفاده کنید.  از نکات تایید شده پیش از مسترینگ برای اتمام تولید خود و دستیابی به یک میکس پرصدا که در مسابقات قابل رقابت است استفاده کنید.

 

به محض اینکه شروع به خواندن کتاب کنید، دوجین از ویژگی ها و میانبرهای پرو تولز (Pro Tools) را به خوبی رمز و رازها و تکنیک هایی که به هر محیط کاری می توانید اضافه کنید را یاد خواهید گرفت.

این کتاب شامل صدها صفحه و رسم و طرح است که هر قدم یک میکس مدرن را شرح می دهد :

  • میکس کردن Buss ، متراکم سازی موازی (Parallel Compression) و دستیابی به ترک های ریتم محکم
  • راز و رمزهای دیلی و اتوماسیون سازی وکال برای شفافیت و صدای مهر دار
  • تکنیک های برای پری مسترینگ میکس نهایی

 

درباره نویسنده این کتاب آموزش پرو تولز (Pro Tools)

 

ناتان آدام، پروفسور مهندسی صدا در دانشگاه بلمونت است. کارهای او به آلبوم ها، ترک ها و اسپات های رادیو و تلویزیون برای هنرمندانی شامل کالین رای، دبی بونی، نیل مک کوی و گراسکالز، جیم استفورد، لری گتلین، داستی راجرز، جی آر مو بندی، کری تیلیس، لز بران جی ار و بسیاری دیگر بسط و توسعه یافته اند.

او در حال حاضر شریک ضبط والنات هاز و ایونت کامپلکس در در مورفرسبرو، تنسی است. از سایت nathaneadam.com می توانید اخبار پروژه های در حال ضبط فعلی او را در مورد پروژه های ضبط فعلی پیدا کنید.

کوین وارد مرد پشت ضبط هایی مانند دالی پارتون، وینس گیل، جودی کالینز و ارکستر فیلارمونیک پراگ از سال 1991 تاکنون بوده است. او اکنون در کارهای موسیقی مذهبی مانند گروه کر تابرنیکل کریست، کالوین هانت و جنت پاسکال و لردسانگ کار می کند و صنعت میکس به او بالاترین افتخار را به عنوان تولید کننده و معلم داده است. او همچنین پایه گذار هر دوی میکس کوچ و واین رکوردز است.





نام کتاب
 Pro Tools 9: The Mixer's Toolkit
نویسنده
 Nathan Adam
ناشر
 Focal Press
تعداد صفحات
 260 صفحه
سال انتشار
 2011
ISBN
 0240818709 , 978-0240818702
زبان
 انگلیسی
فرمت
 PDF
حجم
 10.2 مگابایت
رمز فایل
 freebooks24.ir
لینک دانلود
 برای ثبت سفارش دانلود اینجا را کلیک کنید
برای دانلود تمامی کتاب های آهنگسازی اینجا را کلیک کنید

ثبت سفارش دانلود فایل

برای دانلود تمامی کتاب های آهنگسازی اینجا را کلیک کنید


Leave a reply