• facebook
  • rss

آموزش سازدهنی (هارمونیکا) بصورت جامع

آموزش سازدهنی (هارمونیکا) بصورت جامع

سازدهنی (هارمونیکا) را به سرعت با این راهنمای ساده یاد بگیرید

هرکسی که عاشق و شیفته صدای سازدهنی است و در فکر یادگیری نواختن یکی از ساز دهنی هاست این کتاب را جذاب خواهد یافت. قابل همراه بودن، پایداری و قیمت مناسب آن این ساز را بهترین گزینه برای بسیاری از کسانی که مشتاق به یادگیری تولید صداهای امضادار و بدون اشتباه که در بسیاری از سبک های موسیقی آمریکایی پیدا می شوند، کرده است.

با کتاب آموزش سازدهنی برای دامیز، شما می توانید با سرعت بیشتری که تا کنون فکر می کردید ممکن است سازدهنی را یاد بگیرید. (حتی اگر کوچکترین تجربه نوازندگی نیز تا بحال نداشته اید) این منبع ساده برای دنبال که بدون درنگ شما را قادر به نواختن سازدهنی می کند با نکات، ابزار و دستورالعمل های ضروری برای این ساز پر شده است.

در کتاب آموزش و یادگیری سازدهنی برای دامیز، شما الگوی طراحی شده قابل دسترسی را خواهید یافت که شما را در دستیابی به تکنیک های جدید، آهنگ ها و شیوه ها و سبک های نوازندگی جدید یاری خواهد کرد. محتوای دیجیتال همراهی کننده و ابزارهای تعاملی شما را در یادگیری نکات ظریف نوازندگی سازدهنی یاری می کند و به شما آگاهی و دانش کاملی از اینکه چگونه باید از این ساز بادوام و پتانسیل های کامل آن استفاده کنید می دهد.

در این کتاب برای یادگیری سازدهنی ویژگی های زیر را خواهید یافت

  • با تمرین های با کیفیت بالا و راهنمای دستورالعملی جامع سازدهنی را به شما آموزش می دهد.
  • شما را با دستورالعمل های با جزئیات و نکات برای یادگیری نواختن سازدهنی به سرعت آموزش می دهد.
  • به الگو و زبانی ساده برای درک و واضح نوشته شده است و محتوای همراه کتاب نیز به صورت آنلاین همراه خود دارد.
  • شما را در نواختن و پذیرا شدن بسیاری از سبک ها و شیوه های موسیقی که سازدهنی را به عنوان یک ساز قابل پرستش معرفی کرده اند یاری می کند.

 

هارمونیکا یا ساز دهنی، سازی به شدت قابل دسترسی است ولی فقط کسانی که دستورالعمل درست و مناسب و مسیر درست انتخاب می کنند قادر به تجربه لذت استفاده از آن به عنوان ساز همراه و یا ساز تک نواز را دارند. بگذارید این کتاب ویژه یادگیری ساز دهنی شما را در این سفر فرآیند یادگیری ببرد و مختصص سازدهنی بکند.

 

درباره نویسنده این کتاب آموزش سازدهنی (هارمونیکا)

وینسلو یرکسا به طور وسیعی نوازنده سازهنی شناخته شده و نوازنده ای محترم، معلم و معلفی شناخته شده است. او در بسیاری از کتاب های سازدهنی و پروژه های ویدیویی نوشته است. او دستورالعمل جهانی سازدهنی را بصورت خصوصی نیز تدریس می کند و در حال حاضر در کنسرواتوآر جز کالیفرنیا در برکلی کالیفرنیا تدریس می کند.

 

 







نام کتاب
 Harmonica For Dummies
نویسنده
 Winslow Yerxa
ناشر
 John Wiley & Sons
تعداد صفحات
 360 صفحه
سال انتشار
 2008
ISBN
 047033729X , 978-0470337295
زبان
 انگلیسی
فرمت
 PDF
حجم
 5.3 مگابایت
رمز فایل
 freebooks24.ir
لینک دانلود
 برای ثبت سفارش دانلود اینجا را کلیک کنید
برای دانلود تمامی کتاب های سازدهنی اینجا را کلیک کنید

ثبت سفارش دانلود فایل

برای دانلود تمامی کتاب های سازدهنی اینجا را کلیک کنید




Leave a reply