• facebook
  • rss

کتاب آکوردهای گیتار – بلوزهایی که می توانید اجرا کنید

کتاب آکوردهای گیتار - بلوزهایی که می توانید اجرا کنید(آموزشی گیتار). یک راهنمای مرجع برای گیتار ریتم بلوز، R & B، جاز و راک، با صدها ویسینگ، تفسیر تئوری آکورد، توالی آکورد و تمرین ها و موارد بیشتر. کتاب “بلوزهایی که می توانید اجرا کنید”(The Blues You Can Use) برای نوازندگان مبتدی و حرفه ای مفید است.

این کتاب یک همراه برای کتاب های “Blues You Can Use” و “More Blues You Can Use” است که یک پایه ی کامل در مورد تئوری هارمونی و آکورد ارائه می دهد. کتاب “کوردهای گیتار – بلوزهایی که می توانید اجرا کنید” از سه قسمت اصلی تشکیل شده است: ابتدا ساختار تئوری و آکورد ارائه می شود، در قسمت بعدی یک بخش دقیقا با صدها شکل آکورد ارائه می شود، و بخش نهایی تمرین هایی ارائه می دهد که به شما کمک می کند چگونگی استفاده از بسیاری از آکوردهایی که در بخش دوم آورده شده است را بیاموزید.

بخش تئوری با یک قسمت سریع و فشرده در مورد اصول اولیه شامل فاصله ها، تئوری میزان، اصول ترکیب آکورد و اصول توالی آکوردهای بلوز شروع می شود.

این بخش شما را برای گام بعدی آماده می سازد، سپس روش های ساخت تریاد ماژور، مینور، کاسته و افزدوه و معکوس آنها را بررسی می کنید. می بینید که چگونه آن ها بلوک های ساختمانی اولیه برای تمام آکوردهای دیگر هستند. سپس به به آکوردهای هفتم ماژور، مینور و دومینانت و چگونگی و محل استفاده از آن ها می پردازید. پس از آن به یادگیری آکوردهای گسترده  از جمله آکوردهای ششم، نهم، یازدهم، سیزدهم و همچنین آکوردهای دگرگون شده می پردازید.

زمانی که بخش تئوری مربوط به هر نوع آکورد را تمام کردید، به بخش ویسینگ ها هدایت می شوید که در آنجا به شما ده ها ترکیب از هر نوع ارائه خواهد شد. سپس به بخش تمرین می روید که می توانید در آنجا چگونگی استفاده از آکوردها را ببینید و یک دانش عملی در مورد آن ها کسب کنید.

در آخر کتاب ضمیمه ای وجود دارد که حاوی منابع مفیدی در مورد میزان ها، آکوردهای هر کلید، دیاگرام های صفحه ی انگشت گذاری است که نشان می دهد اکوردها چگونه و در کجای دسته قرار می گیرند.

در حال حاضر به تئوری علاقه ندارید؟ مشکلی نیست. می توانید از بخش اول صرف نظر کنید و مستقیم به خود آکورها بروید تا آنچه به دنبال آن هستید را بیابید. چه به دنبال آکوردهای ریتمی باشید یا قطعه های آکورد کوچکتر تا در تکنوازی خود جای دهید، این کتابی است که می توانید از آن استفاده کنید.

کتاب “آکوردهای گیتار – بلوزهایی که می توانید اجرا کنید” کتاب مرجعی است که می توانید در بقیه عمر خود از آن استفاده کنید و برای پیدا کردن یک ویسینگ آکورد جدید یا فراموش شده که دقیقا برای هر آهنگی که ممکن است تنظیم کنید مناسب باشد، دوباره با دقت این کتاب را بررسی کنید. شما هر آنچه نیاز دارید از کلیدهای ماژور، مینور یا بلوز، راک، جاز یا آر اند بی، تکنوازی یا گروهی را در این کتاب خواهید یافت.

 







نام کتاب
 Blues You Can Use Book of Guitar Chords (Blues Guitar Instruction)
نویسنده
 John Ganapes
ناشر
 HAL LEONARD CORPORATION
تعداد صفحات
 120 صفحه
سال انتشار
 1996
ISBN
 0793565154 , 978-0793565153
زبان
 انگلیسی
فرمت
 PDF
حجم
 8.5 مگابایت
رمز فایل
 freebooks24.ir
لینک دانلود
 برای ثبت سفارش دانلود اینجا را کلیک کنید
برای دانلود تمامی کتاب های گیتار الکتریک + گیتار بلوز و جز اینجا را کلیک کنید

ثبت سفارش دانلود فایل

برای دانلود تمامی کتاب های گیتار الکتریک + گیتار بلوز و جز اینجا را کلیک کنید




Leave a reply