• facebook
  • rss

آموزش گیتار پاپ

آموزش های گیتار پاپ

آموزش نواختن گیتار پاپ

آموزش نواختن گیتار پاپ

تب Sloop John B برای گیتار پاپ
نت Sinner Man
دانلود تب The Midnight Special برای گیتار پاپ
قطعه پاتریوتیک سانگ
نت و تبلچر He’s got the Whole World in his Hands
آموزش گیتار پاپ – آشنایی با ساختمان گیتارها

آموزش گیتار پاپ

 

انتخاب ساز گیتار ضروری است با دقت و مشورت مربی انجام بگیرد. هنرآموزان در مربوط به آسیا  به دلیل عدم شناخت از ساز تنها به ظاهر آن اکتفا کرده و پس از خریدن خودسرانه در طول مدت آموزش با مشکلاتی مواجه میشوند. میتوانید قبل ز خریدن با یک مربی مشورت کنید تا احسن ترین و مناسب ترین ساز گیتار را با توجه به بودجه و سلیقه شما معرفی نماید. ساز گیتار های متنوعی در بازار موجود می باشند که بیشتر آنان تنها شکل ظاهری زیبایی دارند لاکن از دید فنی و فیزیکی درای ایرادات بیشماری بوده و روند آموزش و فراگیری هنرآموزان را با مشکل مواجه میکنند.

روش نواختن گیتار پاپ

روش نواختن گیتار پاپ

شما که حالا تصمیم گرفتید نوازندگی ساز گیتار را فرا بگیرید، چه بسا بیم تان خریدن یک ساز گیتار مناسب توسط شروع است.

۷ نکته مهم وجود دارد که در واقع راهنمای خریدن ساز گیتار مناسب توسط شماست و شما با رعایت کردن این نکات، بدون نیاز به مشاوره فروشنده و با خیال آسوده، خودتان ساز گیتار دلخواهتان را گزینش  نمایید.

1. سیمها گِز نزند

اگر ساختمان ساز گیتار را بشناسید می دایند ساز گیتار معمولا دارای دوازده قسمت عمودی و شش سیم است و کلا تشکیل ۷2 نت موسیقایی را میدهد. تمام این نتها را با درست گرفتن انگشت دست چپ بر سر این ۷2 منزل، به صدا درآورید. صدای حاصل ضروری است شفاف و بدون صدای نویز گونه باشد و یا اصطلاحا گِز نزند. البته انگشت دست چپ را کاملا پشت فِرت (خطوط فلزی جداکننده بر سر دسته ساز گیتار) عهد  دهید تا صدای گِز احتمالی از غلط گرفتن انگشت دست چپ شما نباشد. ایضا توسط گز نزدن در آغاز کردن بهتر است اکشن ساز گیتار زیر باشد. اکشن ساز گیتار همان فاصله سیمها تا دسته ساز گیتار است.

2

طرز نواختن گیتار پاپ

طرز نواختن گیتار پاپ

. دسته ساز گیتار تاب نداشته باشد

دقت کنید دسته ساز گیتار کاملا صاف باشد و انحرافی نداشته باشد توسط چه که ناصاف بودن دسته ساز گیتار تاثیر بدی بر بر سر صدای ساز گیتار می گذارد.

3. فِرت ها کاملا موازی باشند

فِرت ها در واقع نگار تقسیم بندی سیمها به فاصله های زمانی مساوی را دارند. پس خیلی مهم است این خطها کاملا عمود بر دسته ساز گیتار و در نتیجه موازی با خودشان باشند، تا فاصله های زمانی نتها رعایت شود.

4. پشت دسته ساز گیتار کثیر گرد نباشد

طریقه نواختن گیتار پاپ

طریقه نواختن گیتار پاپ

برای در دست گرفتن دسته ساز گیتار و نوازندگی یک قطعه، دست چپ شما ضروری است آزاد و راحت باشد. بیش از اندازه گرد بودن (برآمده بودن) پشت دسته ساز گیتار به خاطر می شود در نوازندگی نتها به مشکل بر بخورید و کف دستتان درد بگیرد.

5. سردسته ساز گیتار بدون لکه و خوردگی باشد

سردسته ساز گیتار مکان اتصالات است. جاییکه پیچ های تیون عهد  می گیرند و نگار مهمی درکوک بودن ساز گیتار دارند. پس توجه داشته باشید این قسمت ساز گیتار سالم باشد.










Leave a reply