• facebook
  • rss

پیانو – مجموعه کتاب ها و آموزش های پیانو

 

کتاب های پیانو

 

لینک های مفید پیانو

آموزش های پیانو

مجموعه مقالات پیانو

 

پرسش و پاسخ درباره پیانو

آموزش پیانو نوازی

آموزش پیانو نوازی

سوال – آیا هنر جویی که به مدت دو ماه ، البته بصورت نا منظم ، نزد معلمی می رفته است ، دارای این توان است در خصوص تواناییهای معلمش اظهار نظر کند؟

البته که نه ، من اصلاً به اظهار نظر شاگرد در خصوص توانایی معلم اعتقاد ندارم. ممکن است او اعتقاد داشته باشد معلم او بی حس است ، ولیکن حتی همین اظهار نظر نیز ممکن است نابجا باشد. در اکثر نکته-های ، وقتی شاگردی در کلاسهای معلمش بصورت نا منظم شرکت می کند و-یا تمرین کافی نمی کند ، ممکن است معلم خویشتن را بی حس بخواند ، ولیکن این بی احساسی چیزی جز حقیر بودن شاگرد نیست که مسلماً سلیقه و صداقت معلم ، باب میل او نیست.
سوال – من متودی در ساز پیانو دارم که از معلم قبلی ام برایم بجا مانده است ؛ این متود بسیار گرانقیمت بود و من تنها چند صحفه ار آن را فرا گرفتم. ما به شهر دیگری آمدیم و معلم جدید من ، حاضر نیست از این کتاب و و-یا هر کتاب مشابهی استعمال کند من واقعاً نمی دانم در این باره چه کنم؟ ممنون می شوم چنانچه مرا کمک کنید؟

وقتی شما در محضر درس استادی حاضر می شوید بایست اول از همه تصمیم بگیرید که آیا به تواناییهای او اعتقاد کامل دارید و-یا نه؟ چنانچه اعتقاد دارید بایست به هر چه او می گوید اعتم

آموزش پیانو نوازی

آموزش پیانو نوازی

اد کنید ؛ چنانچه نه ، بایست سراغ معلم دیگری بروید. کتاب چه ارزان و چه گران ، در این میان نقشی ندارد. با توجه به مطالبی که در خصوص جدیدتان گفتید ، فکر می کنم او از معلم اولی بهتر باشد.

سوال – من شغل آموزش ساز پیانو را به دختر هفت ساله ام شروع کرده ام. آیا بایست بیشتر وقت را صرف پیشرفت انگشتان و دستهای او کنم و-یا روادید- دهم با باز شدن دید او ، خویشتن به خویشتن این مسایل نیز بهتر شوند؟

سوال بسیار جالبی مطرح کردید. چنانچه فکر می کنید که پیشرفت یک بعدی ( مثلاً تکنیکی ) جهت استعداد « هنر موسیقی » دخترتان خطرناک می باشد ، دخترتان در واقع بسیار ایمن است. سوال شما نشانه درک والای شماست.

آموزش رایگان پیانو

آموزش رایگان پیانو

سوال – آیا بهتر است یک هنرجوی جوان ، هفته ای یک وقت- درس بگیرد ، و-یا هفته ای دو تا نیم ساعت؟

از آنجا که هنرجویان مبتدی ممکن است براحتی عادات بدی کسب کنند ، بایست هر چه بیشتر تحت نظر معلم خویشتن عهد- بگیرند. از این رو بهتر است یکساعت را به دو نیم وقت- در هفته تقسیم کنیم.

سوال – کدام راه- جهت یک کودک یازده ساله مناسب تر است؟ هفته ای یک وقت- درس ، و-یا هفته ای دو تا نیم ساعت؟

این مساله به سن کودک ارتباطی ندارد ؛ بلکه به وضعیت او در هنر موسیقی بستگی دارد.






برای دانلود مجموعه کتاب های پیانو و کیبورد اینجا را کلیک کنید



Leave a reply