• facebook
  • rss

آموزش تصویری گیتار بیس : به خودتان بصورت مصور بیس یاد دهید.

آموزش تصویری گیتار بیس - به خودتان بصورت مصور بیس یاد دهید.  آیا شما با مشاهده تصویری و انجام آن تصویر سریع تر از دستورالعمل های ملالت آور یاد می گیرید؟ خب پس یک گیتار بیس بر دارید و شروع به مضراب زدن کنید. با کتاب به خود بصورت تصویری گیتار بیس آموزش بدهید، به سرعت نواختن نت ها تا تجربه با مضراب زدن و تکنیک های اسلپ و کشیدن ناگهانی سیم و پاپ زدن را یاد خواهید گرفت. شما در این کتاب کوک کردن گیتار بیس، انگشت گذاری های فرت برد، انگشت گذاری های فرعی، پیک زنی به پایین، تکنیک پالم میوت و بسیاری دیگر را یاد خواهید گرفت. گیتار بیس معمولا تمپو را ست می کند پس از این رو مقادیر نت های پایه به علاوه ریتم های معمول محبوب از راک مستقیم تا reggae سنکوپ شده را یاد خواهید گرفت. فایل های ام پی تری قابل دانلود در سایت ویلی کتاب برای همراهی کتاب نیز موجود است که به شما اجازه می دهند دقیقا بشنوید چگونه تمرین ها صدا می دهند و باید آنها را نواخت.

 

دستورالعمل تصویری گیتار بیس

  • درس های دو صفجه ای دقیق تصویری گیتار بیس که به شما تمامی قدم های برای یک مهارت که ایده آل هستند را یاد می دهند.
  • دستورالعمل های قدم به قدم که با هر عکس همراه می شوند.
  • تصاویر رنگی جزئیات دار که هر قدم را شرح می دهند.
  • نکات کمکی که راهنمای اضافی فراهم می کنند.

 

درباره نویسنده این کتاب آموزش تصویری گیتار بیس

 

ری ویلیامز یک بیسیست مستقر در ایندیانا پلیس، ایندیانا است. او تجربه استودیو و استیج را با هرکسی و هرچیزی از هنرمندان هیپ هاپ برنده جایزه گرمی تا گروه های پر از درامز و نی انبان به اشتراک گذاشته است. او به درجه استادی در تکنولوژی موسیقی از مدرسه موسیقی دانشگاه ایندیانا در سال 2003 رسیده است. او نویسنده کتاب ویندوز ایکس پی دیجیتال میوزیک برای دامیز است و مقاله های متعدد و آموزش های بسیاری را در مورد موسیقی و تکنولوژی موسیقی برای انتشارات فراوان و وب سایت ها نوشته است. او یک عضو هئیت دائمی در مورد استودیوهای خانگی و موسیقی دیجیتال در کنفرانس های موسیقی سراسر دنیاست.

ادیتور فنی ریچارد همند  اهل کشور نیوزیلند است و اکنون در نیویورک سیتی ساکن است. او از سن 13 سالگی شروع به نواختن گیتار بیس نموده است و از سن بیست سالگی یکی از بیشترین تقاضاها را برای بیسیست های الکتریک و آکوستیک را در منطقه خود داشته است و در استودیوها، تورها و رخدادهای تلویزیونی بسیاری نواخته است.

او به کالج موسیقی برکلی بوستن در سال 1991 نقل مکان کرد و درجه فارغ التحصیلی خود را در اجرا متعاقبا بعد از درجه استادی در جز از مدرسه موسیقی منهتن در سال 1996 بدست آورد. ریچارد خیلی سریع جایگاه خود را به عنوان یک موسیقی دان که آزادانه بین محدوده وسیعی از استایل ها با ژرفای برابر، روان بودن و حس groove می کند، حفظ کرد. به عنوان یک بیسیست حرفه ای او با محدوده زیادی از گروه ها و هنرمندان تک نواز مانند جاناتا بروک، چیارا سیولو، شرکت اپرای دهکده شرقی، اراسور، خانه قرمز، آنجلیگ کیدجو و دار ویلیامز تور برگزار کرده است و با آنها موسیقی ضبط نموده است.





نام کتاب
 Teach Yourself VISUALLY Bass Guitar
نویسنده
 Ryan C. Williams , Richard Hammond
ناشر
 Visual
تعداد صفحات
 304 صفحه
سال انتشار
 2006
ISBN
 0470048506 , 978-0470048504
زبان
 انگلیسی
فرمت
 PDF
حجم
 13.8 مگابایت
رمز فایل
 freebooks24.ir
لینک دانلود
 برای ثبت سفارش دانلود اینجا را کلیک کنید
برای دانلود تمامی کتاب های گیتار بیس اینجا را کلیک کنید
نوع ویرایش
 تصویری و مصور

ثبت سفارش دانلود فایل

برای دانلود تمامی کتاب های گیتار بیس اینجا را کلیک کنید


Leave a reply