• facebook
  • rss

طوفان مغزی : قدرت و هدف مغز نوجوان

طوفان مغزیدر این کتاب پرفروش از دید نیویورک تایمز به نام “طوفان مغزی” دکتر دانیل سیگل به والدین نشان می دهد که چگونه به نوبه خود یکی از چالش برانگیز ترین دوره های رشد در زندگی فرزندان خود را به یکی از با ارزش ترین دوران تبدیل کنند.

بین سنین 12 و 24 ، مغز به صورت مهم و اغلب دیوانه کننده ای تغییر می کند. جای تعجب نیست که بسیاری از والدین با بیم و هراس به دوران نوجوانی فرزاندان خود نگاه می کنند. به گفته ی کتاب “طوفان فکری” نوشته ی عصب روانکاو مشهور، دانیل سیگل، اگر والدین و نوجوانان بتوانند با یکدیگر همکاری کنند تا به یک درک عمیق تر از علم مغز در پس تمام این هیاهو برسند، قادر خواهند بود این منازعه را به ارتباط تبدیل کنند و یک درک عمیق تر از یکدیگر را شکل دهند.

در کتاب “طوفان فکری”، سیگل روشن می سازد که چگونه رشد مغز بر روی رفتار و روابط نوجوانان تاثیر می گذارد. با توجه به تحقیقات مهم جدید در زمینه ی نوروبیولوژی فردی، او روش های هیجان انگیزی را بررسی می کند که در آن درک چگونگی عملکرد مغز نوجوانان می تواند به والدین کمک کند تا چیزی که در واقع دوره فوق العاده مثبت رشد، تغییر و آزمایش در زندگی فرزندشان است برای هر دو طرف شکاف نسلی کمتر باعث ناراحتی و تنهایی شود.

 




نام کتاب
 Brainstorm: The Power and Purpose of the Teenage Brain
نویسنده
 Daniel J. Siegel
ناشر
 Penguin Group (USA) Incorporated
تعداد صفحات
 321 صفحه
سال انتشار
 2013
ISBN
 158542935X, 9781585429356
زبان
 انگلیسی
فرمت
 EPUB
حجم
 4.37 مگابایت
رمز فایل
 freebooks24.ir
لینک دانلود
 برای ثبت سفارش دانلود اینجا را کلیک کنید
نوع ویرایش
 مصور

ثبت سفارش دانلود فایل


Leave a reply