• facebook
  • rss

آشپزخانه ی قاتل : کتاب رسمی آشپزی

آشپزخانه ی قاتلآشپزخانه ی قاتل (Thug Kitchen) وب سایت محبوب خود را راه اندازی کرد تا به مردم القاء کند تا کمی سبزیجات بخورند و سبک زندگی سالم تری را اتخاذ نمایند. این بلاگ ” آشپزخانه ی قاتل ” که مورد علاقه ی گوئینت پالترو است و بهترین بلاگ جدید غذا در سال 2013 ، Saveur  نام گرفت – با نیم میلیون طرفدار در فیسبوک –می خواهد به همه نشان دهد که چگونه کنترل بشقاب های خود را بدست بگیرند و مقداری غذای واقعی ابداع کنند.

تعداد زیادی بلاگ و کتاب آشپزی نصیحت می کنند که چگونه کلم بروکلی بیشتری مصرف کنید، چرا زنجبیل ضد التهاب است، و چگونه با میکروگرین ها و گزنه ها آشپزی کنید. اما آن ها پر مدعا و کسل کننده هستند و بیشتر مردم استطاعت این فریب را ندارند.

آشپزخانه ی قاتل در دنیای واقعی زندگی می کند. آنها در اولین کتاب آشپزی خود، بیش از 100 دستورالعمل از دوست داشتنی ترین وعده های غذایی، تنقلات و غذاهای فرعی برای شروع آشپزی تا سرآشپز خانه شدن ارائه می دهند. (تاکوهای گل کلم کبابی با آبجو و عصاره ی لیمو؟ کدو تنبل فلفلی؟ سالسای هلوی گریل شده؟) بعلاوه آنها شما را با تمام اطلاعات و تکنیک هایی که برای خرید با یک بودجه ی مشخص نیاز دارید تجهیز می کنند تا خودتان خرید کنید.

این کتاب یک دعوتنامه برای همه افرادی است که می خواهند در آشپزی خود را به درجه ی عالی برسانند. دیگر سس گوجه فرنگی و پیتزا که سبزیجات به حساب بیایند در کار نیست. دیگر حرکت بر روی خطوط در کار نیست، دیگر پرهیز از محصولات گوشه ی سوپرمارکت در کار نیست.

 




نام کتاب
 Thug Kitchen: The Official Cookbook: Eat Like You Give a F*ck
نویسنده
 Thug Kitchen
ناشر
 Rodale Books
تعداد صفحات
 411 صفحه
سال انتشار
 2014
ISBN
 1623363594, 9781623363598
زبان
 انگلیسی
فرمت
 PDF
حجم
 12.75 مگابایت
رمز فایل
 freebooks24.ir
لینک دانلود
 برای ثبت سفارش دانلود اینجا را کلیک کنید
نوع ویرایش
 مصور

ثبت سفارش دانلود فایل


Leave a reply