• facebook
  • rss

آموزش مقدماتی تا پیشرفته پیانو دامیز

Piano For Dummies - Hal Leonard Corpپیانو را همین امروز با یک ست راهنما و دستورالعمل ساده برای استفاده بنوازید

 

آموزش پیانو فور دامیز یک منبع گرانبها برای هر کسی است که به دنبال دستورالعمل بنیادی و اصولی است. چه تازه وارد در پیانو باشید و چه زمانی سرگرم آن بوده باشید آموزش پیانو فور دامیز به زودی شما را مانند یک حرفه ای خواهد کرد. این کتاب تمام اطلاعاتی که برای نواختن، همین امروز نیاز دارید را شامل دستورالعمل های واضح و روشن و متریال های کمکی را دارا می باشد. سبک های گوناگون موسیقی مانند کلاسیک، راک، بلوز و کانتری را یاد بگیرید و در بیابید چگونه یک استاد کامل که می تواند توانایی های شما را افزایش و توسعه دهد انتخاب کنید.

با وسیع ترین محدوده صدایی از هر سازی،  پیانو آنقدر قدرتمند است که بتواند هر ملودی را بنوازد و همزمان ساز همراه نیز باشد. این ویژگی برجسته و بارز همچنین استادی در پیانو را دارای تلاش پیچیده تری می کند. آموزش پیانو دامیز این روند یادگیری پیانو را ساده می کند و دارای دستورات العمل های ساده برای دنبال نوشته شده است که ویژگی و استایل کتاب های دامیز است.  برای یک پیانیست مبتدی کتاب دوره آموزش پیانو، مقدمات جامعی را ارائه می کند. برای نوازنده بیشتر حرفه ای تر، کتاب یک مرجع خوش دست برای نو کردن متناوب آموزه ها برای نوازنده حرفه ای می باشد.

 

مطالب این کتاب یادگیری پیانو

 

  • پیدا کردن کیبورد کامل و مناسب و نگه داری از پیانو شما
  • ریزه کاری های خواندن موسیقی شامل نت ها، ریتم و تغییرها
  • ملودی، هارمونی و بلوک های سازنده صدا
  • نقش تکنیک فردی و پیدا کردن groove خود

 

کتاب همچنین شامل نصایح و توصیه هایی برای برای تمرین مفید و کار و بهبود کارایی شما به خوبی نکاتی در مورد چگونگی دنبال تجربه های بیشتر حرفه ای است. یک نوازنده عالی، همیشه زندگی نواختن در هرجا و حتی مهمانی ها و خواسته های بالا را خواهد داشت. اگر به دنبال یکی شدن با 88 کلید کیبورد پیانو هستید، کتاب پیانو برای دامیز همان مرجعی است که شما می خواهید.






نام کتاب
 Piano For Dummies
نویسنده
 Hal Leonard Corp, Adam Perlmutter
ناشر
 John Wiley & Sons
تعداد صفحات
 384 صفحه
سال انتشار
 2014
ISBN
 1118900057, 978-1118900055
زبان
 انگلیسی
فرمت
 PDF
حجم
 6.22 مگابایت
رمز فایل
 freebooks24.ir
لینک دانلود
 برای ثبت سفارش دانلود اینجا را کلیک کنید
برای دانلود مجموعه کتاب های پیانو و کیبورد اینجا را کلیک کنید
نوع ویرایش
 مصور، ویرایش سوم

ثبت سفارش دانلود فایل

برای دانلود مجموعه کتاب های پیانو و کیبورد اینجا را کلیک کنید



Leave a reply