• facebook
  • rss

کلاس درس و آموزش Adobe Audition در یک کتاب

Adobe Audition CS6 Classroom in a Bookآن دسته از حرفه ای های خلاقی که دنبال سریع ترین، آسان ترین و جامع ترین راه برای یادگیری Adobe Audition CS6 هستند، کتاب “کلاس درس و آموزش Adobe Audition در یک کتاب” تیم خلاقیت Adobe  در Adobe Press را انتخاب می کنند. 16 درس پروژه محور این کتاب به خوانندگان به صورت گام به گام تکنیک های کلیدی کار با Audition CS6 را نشان می دهد. بخش اول اصول اولیه ی اتصالات صوتی و محیط Audition را پوشش می دهد. در بخش بعد، خوانندگان کار در نمای Waveform، انجام تمریناتی نظیر ویرایش اولیه، پردازش سیگنال، ترمیم صدا، مسترینگ و ایجاد و ضبط فایل ها را بررسی می کنند. در نهایت در بخش سوم در نمای Multitrack، آن ها حالت مولتی ترک و پارامترهای ترک، خلق آهنگ با مجموعه های صوتی بوسیله ی دوبله کردن، استراتژی های میکس و کار با ویدیو را فرا خواهند گرفت. دیسک همراه شامل فایل های درس است تا خوانندگان بتوانند همراه کتاب کار کنند.

“سری “کلاس درس و آموزش در یک کتاب” یکی از بهترین مطالب آموزشی موجود در بازار تا به امروز است. این کتاب شامل هر آن چیزی است برای استاد شدن در این نرم افزار نیاز دارید : توضیحات روشن هر درس، دستورالعمل های گام به گام، و فایل های پروژه برای هنرجویان.” Barbara Binder، معلم مجرب ادوبی، مدرسه ی Rocky Mountain

کلاس درس و آموزش در یک کتاب (Classroom in a Book®) که مجموعه ی پرفروش کتاب های کار آموزشی عملی است به شما کمک می کند که ویژگی های نرم افزار ادوبی را به راحتی و به سرعت فرا بگیرید. کلاس درس و آموزش در یک کتاب چیزهایی را عرضه می کند که هیچ کتاب یا برنامه ی آموزشی دیگری عرضه نمی کند- یک مجموعه ی رسمی از سیستم Adobe که به کمک متخصصان محصول ادوبی ثبت و ایجاد شده است.تخصص نویسنده (نویسندگان)تیم خلاقیت ادوبی (Adobe Creative Team) از طراحان، نویسندگان و ویراستارانی تشکیل شده است که دانش گسترده و واقعی و تخصص در زمینه ی استفاده از محصولات ادوبی را دارند. آن ها همکاری نزدیکی با تیم های توسعه ی محصول ادوبی و تیم ارتباطات آموزشی دارند تا پروژه های خلاقانه، چالش برانگیز، و جذاب از نظر بصری ارائه دهند که هم کاربران مبتدی و هم باتجربه تر به سرعت با محصولات نرم افزاری ادوبی کار کنند.





نام کتاب
 Adobe Audition CS6 Classroom in a Book
نویسنده
 Adobe Creative Team
ناشر
 Adobe Press
تعداد صفحات
 304 صفحه
سال انتشار
 2012
ISBN
 0321832833 , 978-0321832832
زبان
 انگلیسی
فرمت
 PDF
حجم
 12.3 مگابایت
رمز فایل
 freebooks24.ir
لینک دانلود
 برای ثبت سفارش دانلود اینجا را کلیک کنید

ثبت سفارش دانلود فایل


Leave a reply