• facebook
  • rss

مهارت پیانو نوازی : یک متد جدید نوازندگی برای پیانو

مهارت پیانو نوازی  -یک متد جدید نوازندگی برای پیانوکتاب مهارت پیانو نوازی استاد پیانو آلن فریزر به خوانندگان یک راهنما و متد اوریجینال و جامع برای تکنیک پیانو پیشنهاد می کند و بالای 100 طرح و رسم ارائه می کند و شامل یک سری از تکنیک های منحصر برای راهنمایی خواننده است.

 

شرح این کتاب آموزش نوازندگی پیانو

 

فریزر این نسخه دوم از این کتاب را به همراه تمرین های پیانو آراسته است. نه فقط یک توسعه کوچک بلکه این اثر او نشانی از پیشرفت ادامه دار در کامل سازی و رسم مهارت های فیزیکی برای نواختن پیانو به سادگی و راحتی از طریق این کتاب با ویرایش نسخه های آن است.

طرح بندی و تنظیم بندی اصلی این جلد همچنان مشابه است. 4 بخش بزرگ، 72 فصل به اضافه ضمیمه های گوناگون که در یک بخش یا یک قسمت قابل استفاده هستند.

نویسنده، این کتاب را با پوشش دادن طرح ها و رسم های بیشتر و فراهم سازی مثال های موسیقی بیشتر که فراهم کرده است توسعه داده است و همچنین تعدادی زیرفصل به کتاب اضافه کرده است. روشن است که فریزر به کاوش اسرار و سختی های اجرای پیانو ادامه می دهد تا فهم ها و یافته های جدید خود را برای نوازندگی و آموزه هایش بکار ببرد و آنرا با این اصلاحیه ها و پالایش ها با خوانندگانش به اشتراک بگذارد. در مجموع این کتاب به هر مشتاق پیانو نوازی توصیه می شود و شامل ایده ها و کلکسیونی از تمرین ها و مطالعات پیانو در هر فصل آن می باشد.

 

در مورد نویسنده کتاب آموزشی مهارت پیانو نوازی

 

بعد مطالعه پیانو با فیل کوهن و تام پلانت در مونترال، پیانیست کانادایی آلن فریزر حرفه پیانو نوازی و تعلیم خود را در متد فلدنکریز قبل از انتقال به یوگسلاوی در سال 1990 برای همکاری با کمال جکیچ در توسعه یک متد و راهنمای جدید برای تکنیک پیانو نوازی کامل نموده بود. او نویسنده کتاب های متعدد و یک دی وی دی در مورد این موضوع است و فریزر یک متد تمرین فلدنکریز فعال را ارائه کرده است و پوزیسیون های پیانو نوازی را در ناوی ساد، صربستان به خوبی کنفرانس گذاشتن و کارگاه های آموزش پیانو در تمامی دنیا همچنان ادامه می دهد.

 

 






نام کتاب
 The Craft of Piano Playing: A New Approach to Piano Technique
نویسنده
 Alan Fraser
ناشر
 Scarecrow Press
تعداد صفحات
 510 صفحه
سال انتشار
 2011
ISBN
 0810877139 , 978-0810877139
زبان
 انگلیسی
فرمت
 PDF
حجم
 4.9 مگابایت
رمز فایل
 freebooks24.ir
لینک دانلود
 برای ثبت سفارش دانلود اینجا را کلیک کنید
برای دانلود مجموعه کتاب های پیانو و کیبورد اینجا را کلیک کنید

ثبت سفارش دانلود فایل

برای دانلود مجموعه کتاب های پیانو و کیبورد اینجا را کلیک کنید



Leave a reply