• facebook
  • rss

سینتی سایزر آنالوگ بسازید

سینتی سایزر آنالوگ بسازیدبه صورت تمرین های عملی وارد ابزار، تکنیک ها و اطلاعاتی که در مورد چگونه ساختن یک سینتی سایزر آنالوگ شخصی شما هستند، وارد شوید.  اگر شما یک موسیقی دان یا یک مشتاق و علاقه مند به ساخت پروژه های الکترونیک از کیت ها و شماتیک ها هستید این DIY (راهنمای خودتان انجام بدهید)  شما را در قدم زنی در میان قطعات و اجزاء و شماتیک هایی که نیاز دارید هدایت می کند و به شما یاد می دهد چگونه آنها را برای احتیاج های خود سازمان دهی کنید. نویسنده ری ویلسون دهه ها از تجاربش را در ساخت سینتی سایزرهای DIY را در این کتاب به اشتراک می گذارد که شامل MFOS سایت موسیقی پرطرفدار از فضای بیرونی و جامعه سینتی سایزرهای آنالوگ است.

در پایان کتاب می توانید هر آنچه را که در مورد ساخت یک سینتی سایزر آنالوگ یاد گرفته اید را توسط کیت آموزشی MFOS توستر نویز بکار ببرید. همچنین یاد می گیرد چطور سینتی سایزرهای دست ساز برای استودیوهای موسیقی الکترونیک بسازید. بصورت مفرح وارد این پروسه شوید و سینتی سایزر دست ساز خود را بدون وقفه و با اشتیاق بسازید.

با این کتاب یاد خواهید گرفت که :

  • تفاوت بین سینتی سایزرهای آنالوگ و دیجیتال را متوجه شوید.
  • سینتی سایزرهای سازنده بلاک ها شامل VCO ها و VCF ها و VCA ها و LFO ها
  • چگونه سینتی سایزر دست سازی را مجهز کنید. (شامل سازهای الکترونیک و پیشنهاداتی برای تجهیزات دست ساز خانگی)
  • مدارهای بنیادی برای تقویت، بایاس و میکس سیگنال
  • چگونه با کیت توستر نویز MFOS کار کنید.
  • تنظیم یک سینتی سایزر دست ساز موسیقی الکترونیک استودیویی بر اساس بودجه

 

صداهای الکترونیک را به طریق سازهای سینتی سایزری دست ساز بسازید.

 

درباره نویسنده این کتاب آموزش ساخت سینتی سایزر آنالوگ

ری از سالها قبل وقتی که برای اولین بار موسیقی سوئیچد آن باخ را در سال 1968 شنیده بود به سینتی سایزرهای آنالوگ علاقه مند شده بود. آن جعبه جادویی که روی کاور آلبوم با تمام دکمه ها، سوئیچ ها و سیم رابط ها تمام توجه او را ربوده بود و هرگز این توجه از میان نرفت. بعد از کار با یو اس استیل، سیستم های ایتک و سیمنس و تلکترونیکس او اکنون یک سایت محبوب موسیقی از فضای بیرونی به صورت تمام وقت براه انداخته است. اکثر آموزش های الکترونیکی او به سختی بدست آمده است و نتیجه تجربه صدها ساعت وقف به خواندن، تمرین و آزمایش و تجربه با سازه ها و سینتی سایزرهای آنالوگ است.

 




نام کتاب
 Make: Analog Synthesizers
نویسنده
 Ray Wilson
ناشر
 Maker Media
تعداد صفحات
 184 صفحه
سال انتشار
 2013
ISBN
 1449345220 , 978-1449345228
زبان
 انگلیسی
فرمت
 PDF
حجم
 15.7 مگابایت
رمز فایل
 freebooks24.ir
لینک دانلود
 برای ثبت سفارش دانلود اینجا را کلیک کنید

ثبت سفارش دانلود فایل


Leave a reply