• facebook
  • rss

راهنمای جامع برای آموزش آهنگسازی

راهنمای جامع برای آموزش آهنگسازیموسیقی، آهنگ جزوی از فرهنگ مردم از ابتدا تا کنون بوده است. از دوران کلاسیک و راک اند رول تا کانتری و جز، صدها هزار آهنگساز مشهور و نامدار و مسلم وجود داشته اند که hit ها را نوشته اند و می نویسند و خواهند نوشت.

راهنمای جامع آهنگسازی از سری کتاب های The Complete Idiot’s Guide® to یکی از منابع چند منظوره برای الهام موسیقی نویس ها برای یادگیری اینکه چقدر آموزش و تعلیم موسیقی نیاز است و چگونه باید  مقدمات یک آهنگ برای سبک های پرطرفدار مختلف را کنار هم گذاشت و چگونه باید آهنگ ها را برای صنعت های مختلف آماده کرد (فیلم یا تلویزیون) و چگونه باید ایده های بزرگ گرفت و پیدا کرد و کجا باید با سایر موسیقی دانان همکاری کرد و کار و ارتباط با ناشرین و آژانس ها و چگونه اینترنت  دنیای آهنگسازی را تحت تاثیر قرار داده است، می باشد.

کتاب توسط برنده اسکار و آهنگساز نامزد جایزه گرمی نوشته است و یک اثر گرانبها و غیرقابل قیمت گذاری است و مرجع جامع آموزش آهنگسازیست و مناسب برای هرکسی است که می خواهد آهنگ های خودش را بنویسد.

چه بخواهید تصنیف های عاشقانه بسازید یا قطعات تجاری یا آنتم های راک یا تم ها و موسیقی متن فیلم ها، تمام اطلاعاتی را که نیاز دارید در این کتاب بدست خواهید آورد. نویسنده به شما توصیه هایی در مورد هرچیزی که در مورد ایده ها و عناوین برای تولید و کار با آژانس ها و فروختن موسیقی به هنرمندان دارید را ارائه می دهد. فصل های این کتاب در مورد هر عنصر پروسه نوشتن موسیقی کار می کند و شما را در پیدا کردن ملودی ها و ایده های ناب خودتان، ریتم ها و ریف ها یاری می کند تا شانس شکوفایی و بالای جدول رفتن و بردن جوایز معتبر موسیقی و hit ها را داشته باشید.





نام کتاب
 The Complete Idiot's Guide to Songwriting
نویسنده
 Joel Hirschhorn
ناشر
 Imprint Unknown
تعداد صفحات
 360 صفحه
سال انتشار
 2001
ISBN
 0028641442 , 978-0028641447
زبان
 انگلیسی
فرمت
 PDF
حجم
 2.8 مگابایت
رمز فایل
 freebooks24.ir
لینک دانلود
 برای ثبت سفارش دانلود اینجا را کلیک کنید
برای دانلود تمامی کتاب های آهنگسازی اینجا را کلیک کنید

ثبت سفارش دانلود فایل

برای دانلود تمامی کتاب های آهنگسازی اینجا را کلیک کنید


Leave a reply