• facebook
  • rss

ابزار قدرت برای برنامه ریزی و ساز سازی سینتی سایزرها

ابزار قدرت برای برنامه ریزی و ساز سازی سینتی سایزرها(ابزار قدرت) A تا Z ویژگی های سینتی سایزرها در این کتاب پوشش داده شده است و برنامه بندی سینتی سایزر برای هر سینتی سایزری در دستان کاربر قوی نهاده خواهد شد. این کتاب یک کمبود بزرگ در بازار مشابه کتاب ها را پر می کند و هدفش این است که متن استاندارد و مرجعی در این موضوع خاص باشد. کتاب توسط آیکین نویسنده ستون با قدمت طولانی “مقدمات تکنولوژی” در مجله کیبورد و امتیاز دهنده معتبر و منتقد معروف محصولات سینتی سایزری در دو دهه اخیر نوشته شده است.

کتاب شامل پروژه های طراحی صدا و فصل های کامل در مورد oscillator (اوسیلیتر) ها و مولد های envelope و سایر اجزاء و کامپوننت های پیچ و مهره ای است. بجای تمرکز روی یک ساز مشخص، این کتاب هم عناصر رایجی که در تمامی سینتی سایزرها پیدا می شوند و هم ویژگی های رمزی که فقط در ابزار مبهم یا گران ترین مدل ها هستند را به طور کامل پوششش قرار می دهد.

کتاب نقشه کاملی از اجزاء و کامپوننت های سینتی سایزری معاصر را به صورت واضح و روشن با جزئیات دقیق ارائه می دهد و در مورد اینکه چگونه می توانند مهار و تحت کنترل شوند تا با آن ها به افکت های مشخص موسیقی رسید، گفتگو می کند. هر فصل یک پروژه عملی ارائه می کند تا موسیقی دانان را برای افزایش مهارت هایشان یاری دهد.





نام کتاب
 Power Tools for Synthesizer Programming
نویسنده
 Jim Aikin
ناشر
 Backbeat Books
تعداد صفحات
 200 صفحه
سال انتشار
 2004
ISBN
 0879307730 , 978-0879307738
زبان
 انگلیسی
فرمت
 PDF
حجم
 1 مگابایت
رمز فایل
 freebooks24.ir
لینک دانلود
 برای ثبت سفارش دانلود اینجا را کلیک کنید
برای دانلود تمامی کتاب های آهنگسازی اینجا را کلیک کنید

ثبت سفارش دانلود فایل

برای دانلود تمامی کتاب های آهنگسازی اینجا را کلیک کنید


Leave a reply