• facebook
  • rss

365 گیتار، امپ ها و افکت های گیتار که حتما باید با آن بنوازید

365 گیتار، امپ ها و افکت های گیتار که حتما باید با آن بنوازید

365 گیتار، امپ ها و افکت های گیتار که حتما باید با آن بنوازید

این کتاب حاوی لیست جامعی از گیتارها ، امپ ها (آمپلی فایر ها) و افکت هایی است که یک دنبال کننده مشتاق باید با آنها بنوازد. کتاب شامل گیتارهای کلاسیک، ساخته های رویایی ، بیداد گرانه و گیتارهای محبوب زمان کودکی شماست. عکس ها و خاطرات مندرج شده، این کتاب را برای تمامی گیتاریست ها کتابی کامل می کند.

گیتار نوازان گیتارها را دوست دارند و مالک تعداد کمی از آنها هستند و بیشتر آنها آرزوی بدست آوردن گیتار بعدی را دارند. برای اینکه به آنان کمک کنیم، لیستی بی انتها در این کتاب از گیتارها به علاوه امپ ها و افکت های مختلف گیتار تهیه کرده ایم که هر مشتاق این ساز باید با آنها حتما بنوازد.

 

شامل سازهای کلاسیک مانند گیتارهای کبیر فندر Fender و  Stratocaster و Telecaster و لزپال (Gibson Les Paul). همچنین شامل شاهکارها و شاخته های رویایی از Gretsch و D’Angelico  و سپس تعدادی از گیتارهای عجیب و غریب، بیدادگرایانه، نادر و بسیار خوب و گیتارهای زمان کودکی، زمانی که برای اولین بار آموزش گیتار را با آنها شروع کردید.  همچنین کتاب به خوبی در مورد امپ های گیتار از وینتیج vintage تا زمان حال صحبت می کند. به علاوه جعبه های stomp و پدال های پا و افکت های گیتاری که باید حتما یک دور حداقل با آنها بنوازید.

هر ساز در این کتاب به همراه توضیحی مختصر از تاریخچه آن، ویژگی های تکنیکی و فنی و اینکه این ساز چگونه نواخته می شود پروفایل بندی شده است. تصاویر و خاطرات، نزدیکی و فهم بیشتری به درک این سازها ارائه می کند و آنرا برای تمامی گیتاریست ها کتابی کامل می کند.

 

 







نام کتاب
 365 Guitars, Amps & Effects You Must Play: The Most Sublime, Bizarre and Outrageous Gear Ever
نویسنده
 Dave Hunter
ناشر
 Voyageur Press
تعداد صفحات
 320 صفحه
سال انتشار
 2013
ISBN
 0760343667 , 9780760343661
زبان
 انگلیسی
فرمت
 PDF
حجم
 91.7 مگابایت
رمز فایل
 freebooks24.ir
لینک دانلود
 برای ثبت سفارش دانلود اینجا را کلیک کنید
برای دانلود تمامی کتاب های گیتار الکتریک + گیتار بلوز و جز اینجا را کلیک کنید

ثبت سفارش دانلود فایل

برای دانلود تمامی کتاب های گیتار الکتریک + گیتار بلوز و جز اینجا را کلیک کنید




Leave a reply