• facebook
  • rss

کنترل استیک برای درامر اسنیر : کتاب مشهور آموزش ساز درامز

کنترل استیک برای درامر اسنیر - کتاب مشهور آموزش ساز درامزکتاب درامز کنترل استیک برای درامر اسنیر

کتاب جرج لاورنس، کنترل استیک یک کتاب کلاسیک اصیل است که اغلب کتاب مقدس درام نوازی نیز نامیده می شود. در سال 1993 مجله درامر مگزاین این کتاب را یکی از 25 کتاب برتر تمام دوران آموزش ساز درامز معرفی کرده است. بر اساس سخنان خود نویسنده، کتابی ایده آل برای بهبود کنترل، سرعت، سازگاری، لمس، ریتم، سبکی، قدرت، تحمل، طاقت، دقت، ظرافت و درست اجرا کردن و هماهنگ کردن عضلات است که با توجه اضافه به توسعه دست ضعیف متد خود را دنبال می کند. این کتاب، کتابی اجباری برای تمامی درامر های تمام سبک ها است و دارای تمرین هایی از مقدماتی تا ریتم های سطح حرفه ای است. در این کتاب از دسته های تمرینی مانند ترکیب های تک بیتی، تریپلت ها و ترکیب های رول کوتاه، بیت های فلم و نت های داتد و توالی های رول کوتاه استفاده می کنید.

 

 

آموزش Drum – کتاب کلاسیک درام برای تمامی انواع درامرها

 

آموزش Drum - کتاب کلاسیک درام برای تمامی انواع درامرها
آموزش Drum – کتاب کلاسیک درام برای تمامی انواع درامرها

این کتاب آموزش Drum هرچند که از اولین نسخه و انتشار اوریجینال خود تا کنون تغییرات بسیاری داشته است (این کتاب از سال 1930 چاپ می شده است) ولی هنوز هم به عنوان ابزاری گرانبها و بسیار ارزشمند برای درامر ها از هر شیوه و سبک و سطح مهارتی باقی مانده است. تمرین های Drum کتاب بصورت پترن های کوتاه (چهار یا هشت میزانه) ایزوله شده اند تا هر کدام به منظور حرفه ای شدن و از بر شدن کامل، تکرار شوند. در این کتاب اتودهای زخمت وجود ندارد و تک نوازی های نوشته شده چرند هم وجود ندارند و تمرین های درام در این کتاب همگی فقط بر روی کنترل و استیک و چوب زدن فراتر از یک سبک تمرکز متمرکز شده اند. در نتیجه این تمرین ها،  می توانند به هر سبک و شیوه موسیقی درام نوازی از پرکاشن اکستری تا جز و راک و بیشتر از آن اعمال شوند. به علاوه این ها، مقدمه کتاب یک قطعه شگفت آور نویسندگی است. عملگرایی محض، دوری از بی محتوایی و نثر تجاری. کتاب حاوی نکات و نصایحی در مورد چگونه تمرین کردن Drum نیز است.

کتاب یک برنامه تمرین درام بسیار ایده آل ارائه می کند و کلمه کنترل نیز بر این قضیه تاکید می کند که دروازه ای به سمت قدرت، تحمل، هماهنگی و تمام چیزهایی دیگری است که درامر ها و درامز نواز ها باید داشته باشند. کتاب کنترل استیک را به صورت روزانه تمرین کنید و بر روی قایق درام نوازی احساس آرامش کنید.

 





نام کتاب
 Stick Control: For the Snare Drummer
نویسنده
 George Lawrence Stone
ناشر
 Alfred Music
تعداد صفحات
 48 صفحه
سال انتشار
 2009
ISBN
 1892764040, 9781892764041
زبان
 انگلیسی
فرمت
 PDF
حجم
 2.3 مگابایت
رمز فایل
 freebooks24.ir
لینک دانلود
 برای ثبت سفارش دانلود اینجا را کلیک کنید
برای دانلود تمامی کتاب های درامز اینجا را کلیک کنید

ثبت سفارش دانلود فایل

برای دانلود تمامی کتاب های درامز اینجا را کلیک کنید


Leave a reply