• facebook
  • rss

خود را در حال درام نوازی تصور کنید : راهنمای تنظیم درام کیت، نت خوانی و …

 

راهنمای-قدم-به-قدم-برای-تنظیم-درام،-موسیقی-و-نت-خوانی،-آموزش-و-یادگیری-از-حرفه-ای-ها-...خود را در حال درام نوازی تصور کنید

 راهنمای قدم به قدم برای تنظیم درام، موسیقی و نت خوانی، آموزش و یادگیری از حرفه ای ها …

Picture Yourself Drumming

 

خود را روی استیج در حال درام نوازی با گروهتان تصور کنید. وقتی گروه موسیقی می نوازد، جمعیت با ریتم شما ارتباط برقرار می کند. ریتمی که شما در استخوان ها احساس می کنید آنرا در جمعیت نیز خواهید دید. درامر ها وسط یا جلوی کنسرت موسیقی نیستند. آنها اغلب صور یک گروه نیستند. ولی در حقیقت آنها قلب یک گروه هستند. این درامر است که قدم ها و گام های یک آهنگ را روی شیار تنظیم می کند. کتاب خود را در حال درام نوازی تصور کنید یک کتاب ساده برای دنبال و راهنمای بصری است که شما را در اینکه از عهده مهارت های ابتدایی که نیاز دارید تا روزی بتوانید جمعیت را با بیت روان خود تحت کنترل درآورید کمک می کند. اگر تعدادی ریتم طبیعی داشته باشید و یک ست از استیک ها و چوب های درام دارید و می خواهید که یک درامر خوب شوید، این کتاب در نتیجه برای شما نوشته شده است. در حال حاضر ما دی ودی دی همراه این کتاب را برای دانلود برای شما دوستان فراهم نکرده ایم ولی این دی وی دی نیز شامل تکنیک های گوناگونی از درام نوازی به خوبی جلسات یک مربی و دستورالعمل های قدم به قدم برای تنظیم هر قطعه از درام کیت جدید شماست.

دانلود آموزش تصویری درامز – راهنمای قدم به قدم از نصب درام کیت تا نت خوانی

دانلود آموزش تصویری درامز

 

دانلود آموزش تصویری درامز

راهنمای قدم به قدم از نصب و تنظیم درام کیت تا موسیقی خوانی

در این کتاب آموزش تصویری درامز با دستورالعمل های قدم به قدم از نصب و تنظیم کیت درام تا نت خوانی درامز آشنا می شوید و تکنیک های حرفه ای درام نوازی را یاد می گیرید و در درست ترین شیوه تمرین درامز قدم می گذارید. کتاب “خود را در حال درام نوازی تصور کنید” کتابی برای درامر های مبتدی و سطح مقدماتی است که می خواهند به درست ترین متد کار خود را شروع کنند. در این کتاب یاد می گیرید چگونه از تکنیک های متخصصین برای اینکه صدای گروه، صدای عالی شود استفاده کنید و چگونه groove ها را بنوازید یا ابداع کنید و بیشتر در این کتاب/ پکیج دی وی دی (پکیج دی وی دی متاسفانه در حال حاضر قابل تهیه برای دانلود نیست) یک پیشرفت و برنامه منطق محور ارائه می گردد و دستورالعمل های درام پیشرو کامل برای درامرهایی که می خواهند برای آموزه های کلاس درس خود، مکملی با خطی مشی های مشخص برای پیشرفت پیدا کنند، مناسب است.

 

 

 





نام کتاب
 Picture Yourself Drumming: Step-by-step Instruction for Drum Kit Setup, Reading Music, Learning from the Pros, and More
نویسنده
 Jonathan Peckman
ناشر
 Delmar
تعداد صفحات
 240 صفحه
سال انتشار
 2007
ISBN
 1598633309 , 978-1598633306
زبان
 انگلیسی
فرمت
 PDF
حجم
 4.89 مگابایت
رمز فایل
 freebooks24.ir
لینک های دانلود
 برای ثبت سفارش دانلود فایل شماره 1 اینجا را کلیک کنید
برای ثبت سفارش دانلود فایل شماره 2 اینجا را کلیک کنید

ثبت سفارش دانلود فایل شماره 1

ثبت سفارش دانلود فایل شماره 2


برای دانلود تمامی کتاب های درامز اینجا را کلیک کنید


Leave a reply