• facebook
  • rss

عناصر سبک

Elements of StyleElements of Style

 Designing a Home & a Life

از طراح و نویسنده ی بلاگ موفق Elements of Style، یک کتاب کاملا مصور رنگی به چاپ رسیده است که مجموعه ای از مشاوره، الهام، ایده ها و درس های صادقانه است که در مورد طراحی خانه ای که بازتابی از شخصیت و سبک شما باشد، آموزش می دهد.

“عناصر سبک “یک راهنمای دکوراسیون شخصی و عملی منحصر بفرد است که نشان می دهد که چگونه طراحی خانه می تواند خروجی بیان شخصی و تمرینی برای خودیابی باشد. ارین با توجه به ده سال تجربه ی در صنعت طراحی داخلی، مشاوره ی طراحی صادقانه و عکس ها و تصاویر حرفه ای زیبا را با مقاله های شخصی در مورد درس هایی که هنگام طراحی خانه و زندگی خودش یاد گرفته بود – اولین آن این است: هیچ کدام از خانه و زندگی ما کامل نیست- ترکیب می کند. او مانند یک دوست صمیمی بامزه، حوادثی که در هنگام نوسازی آشپزخانه ی خود با آن ها مواجه شد، مبارزات خود با بی اشتهایی، مبارزه ی حماسی خود با همسرش درباره ی یک میز Lucite، و اسرار شروع یک بلاگ موفق را فاش می کند.

عناصر سبک از اتاق های خانه تشکیل شده است و خوانندگان را به خانه ی خود ارین و همچنین حانه هایی که او برای مشتریان طراحی کرده است دعوت می کند. این کتاب تازه، مدرن، و رنگارنگ، و سرشار از زرق و برق و سبک و همچنین مشاوره در مورد مسائل عملی از انتخاب مواد کانتر آشپزخانه گرفته تا تزیین تخت با بالش ها، انتخاب یک مبل و دکوراسیون مهدکودک بدون شخصیت های کارتونی است. همچنین مقدمه ای جذاب از شوهر ارین ، اندرو و یک منبع گسترده و راهنمای خرید را خواهید یافت که نقشه ی راهی ضروری برای هرکسی که اولین ماجراجویی جدی دکوراسیون خانه ی خود را شروع کرده است، فراهم می آورد. با کمک ارین می توانید بلاخره محل سکونت خود را خانه ی خود سازید.





نام کتاب
 Elements of Style: Designing a Home & a Life
نویسنده
 Erin Gates
ناشر
 Simon and Schuster
تعداد صفحات
 336 صفحه
سال انتشار
 2014
ISBN
 1476744874, 9781476744872
زبان
 انگلیسی
فرمت
 EPUB
حجم
 19.74 مگابایت
رمز فایل
 freebooks24.ir
لینک دانلود
 برای ثبت سفارش دانلود اینجا را کلیک کنید

ثبت سفارش دانلود فایل


Leave a reply