• facebook
  • rss

طراحی برای افراد کاملا مبتدی

طراحی برای افراد کاملا مبتدیDrawing for the Absolute Beginner

 A Clear & Easy Guide to Successful Drawing

(Art for the Absolute Beginner)

طراحی برای افراد کاملا مبتدی ” کتابی الهام بخش است که طراحی شما را راحتر از آنچه فکر می کنید و سرگرم کننده تر از آنچه تصور می کنید، واقع گرایانه می سازد.

نویسندگان این کتاب مارک و مری ویلنبرینک (آبرنگ برای افراد کاملا مبتدی)همه چیز را پوشش داده اند– از انتخاب مواد و روش درست نگه داشتن مداد، تا توصیه های تخصصی برای چیزهای سخت مانند گرفتن تناسب و پرسپکتیو درست، ترسیم بازتاب ها و طراحی ترکیبات پیچیده. ( به آن اندازه که به نظر می رسید ترسناک نیست… نه وقتی که ماری و مارک راهنمای شما هستند!)

در وسط این کتاب، یک سری تمرینات عملی سرگرم کننده قرار دارد که به شما کمک می کند تا  تمرین کنید و حرکات و ضربه های قلم خود را بهبود دهید – 24 نسخه ی نمایشی کوچک مقدمات 9 نسخه ی نمایشی کامل گام به گام را فراهم می آورند. هر تمرین بر اساس تمرین قبلی است در حین اینکه مهارت های خود را افزایش می دهد، اعتماد به نفس کسب می کنید  در طول این مسیر خودتان لذت می برید. درس هایی که با طراحی موضوعات ساده مانند لیوان قهوه، ابرها و درختان یاد می گیرید به شما کمک خواهد کرد که به تدریج موضوعات چالش برانگیزتر مانند حیوانات، طبیعت بی جان، منظره و پرتره- انواع موضوعات و صحنه هایی که همیشه آرزوی کشیدن آن ها را داشتید- را انتخاب کنید.

این کتاب فقط یک بلیط برای شکوفایی هنرمندان در هر سنی است. برای کشف لذت ناب نقاشی هیچ گاه خیلی زود و هیچ گاه خیلی دیر نیست!




نام کتاب
 Drawing for the Absolute Beginner: A Clear & Easy Guide to Successful Drawing (Art for the Absolute Beginner)
نویسنده
 Mark Willenbrink, Mary Willenbrink
ناشر
 (F+W Media (North Light Books
تعداد صفحات
 128 صفحه
سال انتشار
 2006
ISBN
 1581807899, 9781581807899
زبان
 انگلیسی
فرمت
 PDF
حجم
 14.25 مگابایت
رمز فایل
 freebooks24.ir
لینک دانلود
 برای ثبت سفارش دانلود اینجا را کلیک کنید
نوع ویرایش
 مصور

ثبت سفارش دانلود فایل


Leave a reply