• facebook
  • rss

ردیف درختان چنار

ردیف درختان چنارSycamore Row

(Jake Brigance)

“زمانی برای کشتن” جان گریشام یکی از محبوب ترین رمان های زمان ماست. حال ما دوباره به دادگاه معروف در کلنتن بر می گردیم زمانی که جک بریگنس خود را درگیر یک دادگاه بحث برانگیز می یابد – دادگاهی که تنش نژادی قدیمی را نشان خواهد داد و فورد کانتی را مجبور می کند تا با تاریخچه ی شکنجه خود روبرو شود.

ست هوبارد مرد پولداری است که به علت سرطان ریه در حال مرگ است. او به هیچکس اعتماد ندارد. قبل از آنکه هوبارد خودش را از یک درخت چنار به دار بیاویزد، از خود یک وصیت جدید دست نوشته بر جای گذاشت. این امر فرزند بزرگ ، مستخدم سیاه پوست او و جک را به نزاعی کشاند که به اندازه ی دادگاه قتل دراماتیک بود و باعث شد که بریگنس درست سه سال قبل بدنام ترین شهروند فورد کانتی شود.

وصیت دوم سوالات بیشتری نسبت به جواب ها بر انگیخت. چرا هوبارد تقریبا تمام ثروت خود را برای خدمتکارش به جای گذاشت؟ آیا شیمی درمانی و مسکن ها بر روی توانایی فکر کردن او تاثیر گذاشته بودند؟

و تمام این جریانات سر قطعه زمینی که زمانی به عنوان ردیف درخت‌های چنار(Sycamore Row) شناخته می شد چه بلایی می آورد؟ در ردیف درختان چنار، جان گریشام به محیط و شخصیت هایی باز می گردد که برای اولین بار او را به قصه گوی محبوب آمریکا تبدیل کردند. این کتاب، که جسورانه ترین و هیجان انگیزترین رمان او تا به اینجا است، مهر تاییدی است بر این واقعیت که گریشام تقریبا 25 سال بعد از منتشر شدن” زمانی برای کشتن” همچنان استاد تریلر حقوقی باقی مانده است.




نام کتاب
 Sycamore Row
نویسنده
 John Grisham
ناشر
 Doubleday
تعداد صفحات
 447 صفحه
سال انتشار
 2013
ISBN
 0385537131, 9780385537131
زبان
 انگلیسی
فرمت
 EPUB
حجم
 2.67 مگابایت
رمز فایل
 freebooks24.ir
لینک دانلود
 برای ثبت سفارش دانلود اینجا را کلیک کنید

ثبت سفارش دانلود فایل


Leave a reply