• facebook
  • rss

معماری: فرم، فضا و نظم (ویرایش چهارم)

Architecture-Form, Space, and Order, 4th EditionArchitecture: Form, Space, and Order

Fourth Edition

کتاب “معماری: فرم، فضا و نظم”  که یک کتاب مرجع معماری است با نمونه های معاصر و مدل های سه بعدی به روز رسانی شده است.

Interactive Resource Center شامل کتابخانه ی گسترده ای از تصاویری است که تایید بصری گسترده ای از تاثیر متقابل تئوری و اجرا را ارائه می دهد و خواننده تشویق می شود که از طریق این کتاب نگاه نقادانه ای به محیط های ساخته شده بیاندازد تا یک درک مهیج تری از معماری را توسعه دهد. کتاب “معماری: فرم، فضا و نظم” با تشویق تفکر انتقادی که اصول طراحی بی انتها را ساده می سازد و مرجع بصری بی عیبی را فراهم می آورد، به یک مرجع کلاسیک برای دانشجویان و نیز حرفه ای ها تبدیل شده است. Interactive Resource Center آن لاین، همچنین شامل انیمیشن ها، فلش کارت ها و منابع آموزشی که به این کتاب پیوند خورد است.

 

کتاب “معماری: فرم، فضا و نظم، ویرایش چهارم” مقدمه ای کلاسیک برای واژگان پایه ی طراحی معماری است که با اطلاعات جدید در مورد گرایش های در حال ظهور و پیشرفت های اخیر به روز شده است. این مرجع بصری پرفروش به دانشجویان و نیز حرفه ای ها کمک می کند تا واژگان طراحی معماری را با بررسی چگونگی فضا و فرم و نظم در محیط، درک کنند.

عناصر بنیادی ضروری و بی انتهای فضا و فرم هنوز کسانی را که مشتاق به درک عمیق تر هستند را به چالش می کشد. این کتاب با نگاه نقادانه به سیر تکامل فضاها، مفاهیم پیچیده ی طراحی را به کانون های روشن و صریحی خلاصه می کند که الهام بخش هستند و انتزاع های دشوار را به حقیقت تبدیل می کنند. این کتاب تماما مصور است تا مفاهیم ارائه شده را نمایش دهد و ارتباط بین عناصر بنیادین معماری در طول اعصار و سراسر فرهنگ ها را نشان دهد. مباحث این کتاب عبارتند از:

• عناصر اولیه و اصول طراحی فضا

• فرم و فضا، شامل نور، منظر، بازشوها و محوطه ها

• سازمان دهی فضا و عناصر و روابط سیرکولاسیون

• تناسب و مقیاس، شامل سیستم های تناسب و آنتروپومتری





نام کتاب
 Architecture: Form, Space, and Order
نویسنده
 Francis D. K. Ching
ناشر
 (John Wiley & Sons (Wiley
تعداد صفحات
 464 صفحه
سال انتشار
 2014
ISBN
 1118745086, 9781118745083
زبان
 انگلیسی
فرمت
 PDF
حجم
 56.58 مگابایت
رمز فایل
 freebooks24.ir
لینک دانلود
 برای ثبت سفارش دانلود اینجا را کلیک کنید
نوع ویرایش
 مصور، ویرایش چهارم

ثبت سفارش دانلود فایل


Leave a reply