• facebook
  • rss

قدرت عادت

The Power of HabitThe Power of Habit

Why We Do What We Do in Life and Business

توسط وال استریت جورنال • فایننشال تایمز به عنوان یکی از بهترین کتاب های سال نام گرفت.

کتاب پرفروش نیویورک تایمز

زن جوانی وارد آزمایشگاه می شود. در طول دو سال گذشته، تقریبا همه ی جنبه های زندگی اش را تغییر داده است. سیگار را ترک کرده، در دوی ماراتن شرکت کرده و در کار ترفیع گرفته است. متخصصین مغز و اعصاب پی برده اند که الگوی درون مغز او تغییرات اساسی کرده است.

در Procter & Gamble ویدیوهای مردمی که تخت خواب هایشان را درست می کنند را بررسی می کنند. آن ها به سختی در تلاشند تا پی ببرند که چگونه محصول جدیدی به نام Febreze را بفروشند به این منظور که جهشی در تاریخ شرکت باشد. ناگهان یکی از آن ها الگوی تقریبا نامحسوسی را کشف کرد- و با تغییر اندکی در تبلیغ، Febreze یک بیلیون دلار در یک سال به دست آورد.

یک مدیرعامل بر یکی از بزرگترین شرکت های آمریکا مسلط شد. اولین سفارش کاری او حمله به تنها الگوی کارکنانش بود- چگونه به امنیت کارگران برسند- و خیلی زود شرکت Alcoa به بهترین مجری در داو جونز تبدیل شد.

این افراد چه چیز مشترکی داشتند؟ آن ها با تمرکز بر روی الگوهایی که تمام جنبه های زندگی ما را شکل می دهد به موفقیت دست یافتند.

آنها با تغییر عادت ها موفق شدند.

در کتاب “قدرت عادت” گزارشگر نیویورک تایمز Charles Duhigg برای ما اکتشافات علمی ارائه می دهد که توضیح می دهند چرا عادت ها وجود دارند و چگونه می توانند تغییر داده شوند. Duhigg به تمام نظرات جدید در مورد طبیعت انسان و پتانسیل تغییر آن می پردازد.

در طول راه ما یاد بگیریم که چرا برخی از مردم و شرکت ها در تلاش برای تغییر هستند، در حالی که با وجود سال ها تلاش، دیگران به نظر می رسد که یک شبه خود را بازسازی می کنند. ما به آزمایشگاه هایی سر خواهیم زد که دانشمندان علوم اعصاب بررسی می کنند که عادت ها چگونه کار می کنند و دقیقا در کجای مغز هستند. ما کشف خواهیم کرد که چگونه عادت های درست عامل موفقیت شناگر المپیک مایکل فلپس، مدیر عامل شرکت استارباکس هوارد شولتز و قهرمان حقوق مدنی مارتین لوتر کینگ بودند. ما به درون Procter & Gamble ، خرده فروشی Target ،کلیسای Saddleback ریک وارن، اتاق های قفسه NFL و بزرگ ترین بیمارستان های کشور می رویم و می بینیم که چگونه پیاده سازی عادات به اصطلاح مهم می تواند باعث میلیاردها درآمد شود و به معنی تفاوت بین شکست و موفقیت ، زندگی و مرگ باشد.

هسته ی اصلی این کتاب شامل یک مبحث هیجان انگیز است: راه حل ورزش منظم، کم کردن وزن، ارتقاء کودکان استثنایی، بهره وری بیشتر، ایجاد شرکت های انقلابی و جنبش های اجتماعی و دستیابی به موفقیت درک این است که عادت ها چگونه کار می کنند.

عادات سرنوشت نیستند. همانطور که Charles Duhigg نشان می دهد، ، با بهره برداری از این علم جدید ما می توانیم کسب و کار ، جامعه ، و زندگی خود را متحول کنیم.




نام کتاب
 The Power of Habit: Why We Do What We Do in Life and Business
نویسنده
 Charles Duhigg
ناشر
 Random House
تعداد صفحات
 400 صفحه
سال انتشار
 2012
ISBN
 1400069289, 9781400069286
زبان
 انگلیسی
فرمت
 EPUB
حجم
 7.39 مگابایت
رمز فایل
 freebooks24.ir
لینک دانلود
 برای ثبت سفارش دانلود اینجا را کلیک کنید

ثبت سفارش دانلود فایل


Leave a reply