• facebook
  • rss

مدیریت دندانپزشکی (ویرایش هشتم)

Little and Falace's Dental Management of the Medically Compromised PatientLittle and Falace’s Dental Management

of the Medically Compromised Patient

Eighth Edition

یاد بگیرید که چگونه شرایط پزشکی رایج می تواند دوره ها ی درمان دندانپزشکی که یک بیمار دریافت می کند را تحت تاثیر قرار دهد.این مرجع به روز شده و موجز اطلاعاتی را عرضه می کند که شما برای فراهم آوردن مراقبت مناسب دندانپزشکی برای هر بیمار صرف نظر از وضعیت های موجود پزشکی نیاز دارید. این کتاب تصاویر واضح و جداول به خوبی سازمان یافته را در هر فصل نمایش می دهد و جزییات دقیق و خلاصه های کلی که برای رسیدن به ریشه ی نیازهای بیماران خود به آن نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد.

• سازمان دهی شرایط پزشکی خلاصه ای از روند بیماری اولیه ، اپیدمیولوژی ، پاتوفیزیولوژی ، علائم و نشانه ها ، یافته های آزمایشگاهی و درمان های پزشکی پذیرفته شده ی هر اختلال را عرضه می کند. در این کتاب توضیحات تفضیلی و توصیه هایی برای مدیریت خاص دندان آمده است.

• دوزها، عوارض جانبی و تداخلات دارویی با داروهایی که در دندانپزشکی استفاده می شوند، از جمله آن هایی که در دوران بارداری مصرف می شوند را پوشش می دهد.

• فصل هایی که بر روی مسائل مهم بهداشتی در کشورهای ایالات متحده و دیگر کشورها تمرکز دارند شامل بیماری ایسکمیک قلب ، قطع مصرف سیگار و دخانیات، اختلالات تنفسی مربوط به خواب، بیماری های مقاربتی ، ابتلا به دیابت و اختلالات روانی هستند.

• جدول خلاصه مدیریت دندانپزشکی عوامل مهم مدیریت دندان پزشکی بیمارانی که از لحاظ پزشکی به خطر افتاده اند را به طور مختصر بیان می کند.

• پیوست در مورد مدیریت درمانی ضایعات شایع دهان، یک مرجع سریع برای عوامل متعدد، توضیحات بالینی ، مدیریت درمانی که در حال حاضر پذیرفته شده است و آموزش بیمار با توجه به شرایط دهان و دندان معمول فراهم می آورد.

• پیوست در مورد داروهای مکمل و جایگزین، داروهای گیاهی، اثربخشی خاص، عوارض /واکنش های جانبی، مشکلات پزشکی ، تداخلات دارویی و مفاهیم دندانپزشکی نگاه می اندازد.

• فصل جدید در مورد سوء مصرف مواد مخدر و الکل در مورد اثرات ماری جوانا، کوکائین، آمفتامین / متامفتامین ، و الکل همراه با ملاحظات برای هر دو نوع مدیریت پزشکی و دندان پزشکی بحث می کند.

• فصل جدید بیانیه ی AAOS سال 2009 در مورد آنتی بیوتیک پروفیلاکسی برای باکتریمی در بیماران با تعویض مفصل، توصیه هایی برای تکمیل قضاوت بالینی با توجه به آنتی بیوتیک پروفیلاکسی برای بیماران با یک پروتز مفصل فراهم می کند.




نام کتاب
 Little and Falace's Dental Management of the Medically Compromised Patient
نویسنده
 James W. Little, Donald Falace, Craig Miller, Nelson L. Rhodus
ناشر
 Elsevier Mosby
تعداد صفحات
 736 صفحه
سال انتشار
 2012
ISBN
 0323080286, 9780323080286
زبان
 انگلیسی
فرمت
 PDF
حجم
 87.73 مگابایت
رمز فایل
 freebooks24.ir
لینک دانلود
 برای ثبت سفارش دانلود اینجا را کلیک کنید
نوع ویرایش
 مصور، ویرایش هشتم

ثبت سفارش دانلود فایل


Leave a reply