• facebook
  • rss

دايرة المعارف پزشکی طبیعی (ویرایش سوم)

  • Posted on: آگوست 28, 2014
  • By:

The Encyclopedia of Natural MedicineThe Encyclopedia of Natural Medicine

Third Edition

جامع ترین و عملی ترین راهنمای موجود در رابطه با قدرت فوق العاده ی درمانی طب طبیعی

از جانب پزشکان درمان طبیعی مشهور جهان و نویسندگان پرفروش دایره المعارف غذاهای شفابخش ، این نسخه ی سوم از مرجع کلاسیک ارائه شده است که تجدید نظر و گسترش یافته تا بروزترین درمان های طبیعی برای رایج ترین بیماری ها را شامل شود. مایکل موری و جوزف پیزورنو بر روی ترویج سلامت و درمان بیماری ها با درمان های غیرسمی و طبیعی تمرکز کرده اند. این کتاب بدیع- پیشگام در این زمینه – به شما نشان می دهد که چگونه از طریق نگرش مثبت روانی، شیوه زندگی سالم، رژیم غذایی بهبود دهنده ی سلامت، و مکمل ها به همراه مقدار زیادی راهنمایی های عملی، سلامت خود را ارتقاء دهید.

موری و پیزورنو روش مبتنی بر شواهدی را برای سلامت ارائه می دهند که براساس یافته های علمی ثابت و محکم است. هدف آن ها باطل کردن این تصور که طب طبیعی “طب واقعی” نیست با استفاده از ارائه مثال ها و مطالعاتی است که سودمندی رویکرد جامع برای مراقبت از بیمار را نشان می دهد. این کتاب خواننده را با هفت اصول مهم طب طبیعی آشنا می کند و موضوعات مهم مراقبت های بهداشتی امروزی، از جمله پیشگیری از سرطان ، سم زدایی و پاک کردن داخلی را پوشش می دهد. دنبال کردن فرم A-z این کتاب آسان است و این کتاب رویکردهای جامع برای درمان بیش از 80 بیماری رایج از جمله دیابت، بیماری سلیاک ، بیماری اندومتریوز ، و غیره را ارائه می دهد. علاوه بر این این کتاب موارد زیر را در اختیار شما می گذارد:

– راه های جلوگیری از بیماری از طریق ارتقاء سیستم های کلیدی بدن

– دلایل و علائم هر عارضه

– ملاحظات درمانی که باید از آن آگاه باشید

– خلاصه تفصیلی درمان که شامل موثرترین مکمل های تغذیه ای و داروهای گیاهی است

و غیره

این کتاب پیشگام، مقدمه ای کاملی به دنیای طب طبیعی است که راهنمای روشنی در استفاده از بهترین داروهای طبیعی برای انواع بیماری های کوچک و بزرگ می باشد. این کتاب یک مرجع سلامت ارزشمند است و خواندن آن برای هرکسی که به دنبال بهتر شدن سلامت خود است ضروری می باشد.




نام کتاب
 The Encyclopedia of Natural Medicine
نویسنده
 Michael T. Murray, Joseph Pizzorno
ناشر
 Simon and Schuster
تعداد صفحات
 1232 صفحه
سال انتشار
 2012
ISBN
 1451663005, 9781451663006
زبان
 انگلیسی
فرمت
 EPUB
حجم
 3.52 مگابایت
رمز فایل
 freebooks24.ir
لینک دانلود
 برای ثبت سفارش دانلود اینجا را کلیک کنید
نوع ویرایش
 ویراش سوم

ثبت سفارش دانلود فایل