• facebook
  • rss

دايرة المعارف گیاهان روانگردان

The Encyclopedia of Psychoactive PlantsThe Encyclopedia of Psychoactive Plants

Ethnopharmacology and Its Applications

این کتاب جامع ترین راهنمای گیاه شناسی، تاریخ، توزیع، و کشت همه گیاهان روانگردان شناخته شده است.

• بررسی 414 گیاه روانگردان و مواد مرتبط

• بررسی اینکه چگونه استفاده از گیاهان روانگردان در زمینه ی تصدیق شده ی فرهنگی می تواند بینش قابل توجهی نسبت به ماهیت هستی ایجاد کند.

• شامل 797 عکس رنگی و سیاه و سفید 645 تصاویر و سفید است.

در سنت های هر فرهنگ، گیاهان به شدت برای تغذیه، درمان و دگرگون شدن خواص ارزشمند هستند. قوی ترین گیاهان-آن هایی که به عنوان انتقال دهنده ی ذهن آدمی به بعد های هوشیاری دیگر شناخته می شوند- به طور سنتی مقدس محسوب می شوند. در این کتاب، Christian Ratsch بتفضیل گیاه شناسی، تاریخ، توزیع، کشت، و آماده سازی و دوز بیش از 400 گیاه روانگردان را شرح می دهد. او کاربرد آیینی و دارویی، مصنوعات فرهنگی که از این گیاهان تولید می شوند و کارهای هنری که هریک از آن ها را نشان می دهند یا از آنها الهام گرفته اند را مطرح می کند. نویسنده با 168 مورد از شناخته شده ترین روانگردان ها – مانند حشیش ، تاتوره ، و خشخاش- شروع می کند و سپس 133 مورد از مواد کمتر شناخته شده مانند گیاهان اضافه که به عنوان “legal highs” شناخته می شوند، گیاهانی که تنها در زمینه و ادبیات اساطیری شناخته می شوند و گیاهانی که شامل موادی مانند ayahuasca، بخور و تن(soma) است را معرفی می کند. این کتاب با 797 عکس رنگی مصور شده است- بسیاری از آن ها نتیجه ی کار میدانی گسترده ی نویسنده در سراسر جهان هستند- که مردم، آیین ها و هنر مرتبط با استفاده ی مذهبی در آیین های مقدس روانگردانی در سراسر جهان را نشان می دهد.

این کتاب جامع ترین راهنمای گیاه شناسی، تاریخ، توزیع، و کشت همه گیاهان روانگردان شناخته شده است.

·         بررسی 414 گیاه روانگردان و مواد مرتبط

·         بررسی اینکه چگونه استفاده از گیاهان روانگردان در زمینه ی تصدیق شده ی فرهنگی می تواند بینش قابل توجهی نسبت به ماهیت هستی ایجاد کند.  

·         شامل 797 عکس رنگی و سیاه و سفید 645 تصاویر و سفید است.

در سنت های هر فرهنگ، گیاهان به شدت برای تغذیه، درمان و دگرگون شدن خواص ارزشمند هستند. قوی ترین گیاهان-آن هایی که به عنوان انتقال دهنده ی ذهن آدمی به بعد های هوشیاری دیگر شناخته می شوند-  به طور سنتی مقدس محسوب می شوند. در این کتاب، Christian Ratsch بتفضیل گیاه شناسی، تاریخ، توزیع، کشت، و آماده سازی و دوز بیش از 400 گیاه روانگردان را شرح می دهد. او کاربرد آیینی و دارویی، مصنوعات فرهنگی که از این گیاهان تولید می شوند و کارهای هنری هریک آن ها را نشان می دهند یا آز انها الهام گرفته اند را مطرح می کند. نویسنده با 168 مورد از شناخته شده ترین روانگردان ها مانند- مانند حشیش ، تاتوره ، و خشخاش- شروع می کند و سپس 133 مورد از مواد کمتر شناخته شده  مانند گیاهان اضافه که به عنوان “legal highs” شناخته می شوند، گیاهانی که تنها در زمینه  و ادبیات اساطیری شناخته می شوند و گیاهانی که شامل موادی مانند ayahuasca، بخور و تن(soma) است را معرفی می کند. این با 797 عکس رنگی مصور شده است- بسیاری از آن ها نتیجه یکار میدانی گسترده نویسنده در سراسر جهانهستند- که مردم، آیین ها و هنر مرتبط با استفاده ی مذهبی در آیین های مقدس روانگردانی در سراسر جهان را نشان می دهد.




نام کتاب
 The Encyclopedia of Psychoactive Plants
نویسنده
 Christian Rätsch, Albert Hofmann
ناشر
 Inner Traditions – Bear & Company
تعداد صفحات
 944 صفحه
سال انتشار
 2005
ISBN
 0892819782, 9780892819782
زبان
 انگلیسی
فرمت
 EPUB
حجم
 36.79 مگابایت
رمز فایل
 freebooks24.ir
لینک دانلود
 برای ثبت سفارش دانلود اینجا را کلیک کنید
نوع ویرایش
 مصور

ثبت سفارش دانلود فایل


Leave a reply