• facebook
  • rss

قهرمان هزار چهره

The Hero with a Thousand FacesThe Hero with a Thousand Faces

جوزف کمبل به مطالعه میان فرهنگی کلاسیک در مورد سفر قهرمان که میلیون ها بار الهام گرفته شده است  می پردازد و عرصه ی جدید در مورد تحقیق و اکتشاف می گشاید. این کتاب اولین بار در سال 1949 به چاپ رسید، و در سال 1988 در فهرست پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز جای گرفت. حال این چاپ افسانه ای به احترام صدمین سالگرد تولد این هنرمند دوباره منتشر شده است و وعده می دهد که تخیل خوانندگان نسل جدید را تسخیر کند.

این کتاب اولین کار محبوب برای ترکیب بینش های معنوی و روانشناختی روانکاوی مدرن با الگوهای اساطیری جهان است و نقشه ی راهی برای حرکت در مسیر خسته کننده ی زندگی معاصر است. اسطوره های حماسی را در پرتو روانشناسی مدرن بررسی می کند و نه تنها الگوها و مراحل اسطوره شناسی بلکه ارتباط آن با زندگی امروزی ما- و هر کسی که به دنبال درک کامل هستی است-  را بررسی می کند.

اسطوره از نظر کمبل تصویری از رویاهای یک فرهنگ بر روی یک صفحه نمایش بزرگ است. کتاب کمبل مانند فیلم جنگ ستارگان که از آن الهام گرفته است، یک سیاحت در  آن تصویر بزرگ از جایگاهی که دنیای ما در آن قرار دارد است. اولین بار با تصاویری که به زیبایی ترمیم شده بودند و فهرستی از آثار ذکر شده، عرضه شد و بینش بی نظیری در باره ی اساطیر جهان از فرهنگ های گوناگون را فراهم می کند. منبعی غنی برای دانشجویان اسطوره شناسی با تجربه و هم پژوهشگرانی است که تازه شروع به جستجو در اسطوره شناسی به عنوان یک منبع علمی کرده اند است.




نام کتاب
 The Hero with a Thousand Faces
نویسنده
 Joseph Campbell
ناشر
 Princeton University Press
تعداد صفحات
 403 صفحه
سال انتشار
 2004
ISBN
 0691119244, 9780691119243
زبان
 انگلیسی
فرمت
 PDF
حجم
 3.35 مگابایت
رمز فایل
 freebooks24.ir
لینک دانلود
 برای ثبت سفارش دانلود اینجا را کلیک کنید
نوع ویرایش
 مصور

ثبت سفارش دانلود فایل


Leave a reply