• facebook
  • rss

قلعه ی حیوانات

Animal FarmAnimal Farm

فساد قدرت، قدرت مطلق کاملا فاسد می کند- و این به وضوح و روشنی در رمان کوتاه اورول به اثبات می رسد. خود اورول شرح می دهد:”مزرعه حیوانات ” یک افسانه ساده از ارزش های بزرگ نمادین است . تاریخ یک انقلاب است که خراب می شود” . این رمان می تواند به عنوان تحلیل تاریخی از علل شکست کمونیسم در نظر گرفته شود و یا تنها یک افسانه، در هر صورت این یک داستان خوب است که هدف آن اثبات طبیعت انسان و تفاوت هایی است که مانع برابر و شاد بودن یا حداقل شادی برابر مردم می شوند.

 مزرعه ی مانور مانند هر مزرعه ی انگلیسی دیگری، دارای  یک مالک مست، کارگران بی کفایت و حیوانات مظلوم بود. حیوانات که از بی توجهی صاحبان انسان خود خسته شده بودند شورش کردند و بر مزرعه مسلط شدند.  حیوانات به رهبری خوک های عاقل مافوق مانند اسنوبال و ناپلئون، مسئول سرنوشت خود شدند و نابرابری را از زندگی خود حذف کردند. اما با گذشت زمان، متوجه شدند که چیزها کاملا همانطور که انتظار داشتند پیش نمی رود. در نگاه اول مزرعه ی حیوانات یک داستان ساده در مورد حیوانات طویله است. با نگاهی عمیق تر یک طنز سیاسی وحشیانه در باره ی ایده آل های خراب شده، انقلاب گمراه شده و نزاع طبقات است و مانند شصت سال قبل iهنوز معتبر است.

این تمثیل جامعه ی منکوب از حیوانات که کار زیاد می کردند و بدرفتاری می دیدند، تلاش آن ها برای خلق یک بهشت مترقی دارای  عدالت، و برابری، یکی از سوزناک ترین طنزهایی است که تا به حال به چاپ رسیده است.  همانطور که خوانندگان شاهد ظهور و سقوط خونین انقلاب حیوانات هستند، بنیاد توتالیتاریسم در آرمان گراترین تشکیلات – و در کاریزماتیک ترین رهبران را باز خواهند شناخت و  روح بی رحم ترین ظالمان را خواهند دید.




نام کتاب
 Animal Farm
نویسنده
 George Orwell
ناشر
 eBooks@Adelaide
تعداد صفحات
 55 صفحه
سال انتشار
 2013
ISBN
 
زبان
 انگلیسی
فرمت
 PDF, EPUB
حجم
 128, 213 کیلوبایت
رمز فایل
 freebooks24.ir
لینک های دانلود
 برای ثبت سفارش دانلود فایل شماره 1 اینجا را کلیک کنید
برای ثبت سفارش دانلود فایل شماره 2 اینجا را کلیک کنید

ثبت سفارش دانلود فایل شماره 1

ثبت سفارش دانلود فایل شماره 2



Leave a reply