• facebook
  • rss

معماری: فرم، فضا ، نظم (سبک) ویرایش سوم

ArchitectureFormSpaceand OrderArchitecture: Form, Space, and Order

Third Edition

برای بیش از 30 سال، کتاب زیبای مصور “معماری: فرم، فضا ، نظم (سبک)” مقدمه ی کلاسیک فرهنگ لغات طراحی معماری بوده است. این ویرایش سوم ، قسمت های بسط داده شده ی سیرکولاسیون، نورپردازی، نماها و مفاهیم سایت همراه فاکتورهای ملاحظات محیط زیستی، کدهای ساختمان، نمونه های معاصر فرم، فضا و سبک معماری را نشان می دهد.

این مرجع بصری کلاسیک هم به دانشجویان و هم به معماران در حال کار کمک می کند تا اصطلاحات پایه طراحی معماری را بوسیله ی دیدن اینکه چگونه فرم و فضا در محیط ساخته شده منظم می شوند ، متوجه شوند. پروفسور چینگ با استفاده از علامت تجاری طراحی دقیق خود، ارتباط بین عناصر پایه ای معماری در طول سال ها و در سراسر مرزهای فرهنگی را نشان می دهد. این کتاب با نگاه به این ایده های اصلی، خواننده را تشویق می کند تا به صورت نقادانه ای به محیط های ساخته شده نگاه کنند و فهم معماری بیشتر و مهیج تری را به وجود می آورد.

این ویرایش جدید بعلاوه ی محتوایات به روز شده و تصاویر بسیار یک CD-ROM همراه خود دارد که به ایده های این کتاب معماری را از طریق سه مدل اندازه گذاری شده و انیمیشنی تولید شده توسط پروفسور چینگ، جان می دهد.

 

Architecture- Form, Space, and Order, 4th Edition

معماری: فرم، فضا و نظم (ویرایش چهارم)





نام کتاب
 Architecture: Form, Space, and Order
نویسنده
 Frank Ching
ناشر
 (John Wiley & Sons (Wiley
تعداد صفحات
 393 صفحه
سال انتشار
 2007
ISBN
 0471752169, 9780471752165
زبان
 انگلیسی
فرمت
 PDF
حجم
 51.18 مگابایت
رمز فایل
 freebooks24.ir
لینک دانلود
 برای ثبت سفارش دانلود اینجا را کلیک کنید
نوع ویرایش
 مصور ، ویرایش 3

ثبت سفارش دانلود فایل


Leave a reply