• facebook
  • rss

طراحی کشاورزی شهری: یک راهنمای کامل برای برنامه ریزی، طراحی، ساخت، تعمیر و نگهداری و مدیریت مناظر خوراکی

Designing Urban AgricultureDesigning Urban Agriculture

A Complete Guide to the Planning, Design, Construction, Maintenance and Management of Edible Landscapes

مروری جامع بر محوطه های (چشم انداز) خوراکی که با بیش از 300 عکس تمام رنگی و توضیحات کامل می شود.

این کتاب فصل مشترک بوم شناسی، طراحی و جامعه شناسی است. نمایشگاهی از پروژه ها و طراحان از سراسر دنیا است. کسانی که مسیر جدیدی برای رسیدن به شهر پایدار از طریق مناظر کشاورزی شهری می سازند، این کتاب یک دیالکوگ درباره ی تهیه ی مواد غذایی در درون شهر و هموار کردن راه برای رسیدن به جوامع و محیط سالم، ایجاد می کند.

این راهنمایی تمام رنگی با یک پایه ی اصول زیست محیطی و این ایده که تولید مواد غذایی قسمتی از یک شبکه ی سیستم های شهری یک شهر است، شروع می شود. این کتاب به تشریح فرایند طراحی مبتنی بر روش هایی که برای یک چرخه ی زندگی یا روش مبتنی بر احیاکنندگی فکر و توسعه یافته اند، می پردازد. این کتاب استراتژی ها، ابزار، و راهبردهایی را ارائه می دهد که تصمیمات آگاهانه درباره ی برنامه ریزی، طراحی، بودجه بندی ، ساخت ، نگهداری ، بازاریابی، و افزایش پایداری این مناظر شهری دوباره ساخته شده را ممکن می سازد. مطالعات موردی ارزش زیست محیطی ، اقتصادی و اجتماعی این محوطه ها(landscapes) را نشان می دهد و راه های رسیدن به محیط های شهری سبزتر و سالم تر را آشکار می کند.

این راهنمای منحصر بفرد و ضروری:

• درباره ی چگونگی برنامه ریزی، طراحی، سرمایه گذاری، ساخت، و شیوه به کار بردن جنبه های پایدارانه ی گونه شناسی محوطه ی خوراکی(edible landscape) شرح کاملی می دهد.

• بالای دوازده عدد از انواع از جمله باغ های عمومی، مزارع شهری، مجتمع های خوراکی ، بام ها و دیوارهای عمودی سبز، حیاط مدرسه ی خوراکی، کاشتن جدول، محوطه های خوراکی درون پارک ها، میدان های عمومی، محوطه ی خیابان و سیستم های زیرسازی سبز و غیره را پوشش می دهد.

• چگونگی طراحی محوطه های خوراکی احیاکننده که هم به جامعه و هم به محیط زیست سود برساند را توضیح می دهد و به بررسی ارتباط بین مواد غذایی، سیاست ، و برنامه ریزی که سیستم جاری ساختن مواد غذایی قابل دوام را برای انعطاف بیشتر جوامع ارتقاء می دهد، می پردازد.

• یکپارچگی مدیریت، تعمیر و نگهداری و مسائل اجرایی را بررسی می کند.

• مشخص می کند که چگونه یک بنگاه نمونه ی تجاری ایجاد کنیم که یک شیوه ی چرخه ی زندگی را نشان دهد.

 درباره ی نویسنده:

آپریل فیلیپس(APRIL PHILIPS)و RLA و FASLA، بنیانگذار و مدیر شرکت طراحی آوریل فیلیپس است که یک شرکت برنده ی جایزه ی Bay Area و دارای تخصص در معماری منظر و محیط زیست شهری است. پروژه های برجسته او عبارتند میدان اتحاد(Union Square) و Santana Row، ساختمان Peet’s Coffee and Tea Roasting، بازار خیابان 2001، فضای باز پردیس دانشگاهی VF و پارک Oakland Memorial. کارهای اخیر او شامل تلفیق فضاهای خوراکی شهری و افزایش زیستگاه در عرصه ی شهری است.

برای دانلود کتاب به لینکی که در جدول مشخصات قرار دارد مراجعه نمایید.





نام کتاب
 Designing Urban Agriculture: A Complete Guide to the Planning, Design, Construction, Maintenance and Management of Edible Landscapes
نویسنده
 April Philips
ناشر
 (John Wiley & Sons (Wiley
تعداد صفحات
 288 صفحه
سال انتشار
 2013
ISBN
 1118073835, 9781118073834
زبان
 انگلیسی
فرمت
 PDF
حجم
 161.4 مگابایت
رمز فایل
 freebooks24.ir
لینک دانلود
 برای ثبت سفارش دانلود اینجا را کلیک کنید
نوع ویرایش
 مصور

ثبت سفارش دانلود فایل


Leave a reply