• facebook
  • rss

مدلسازی معماری (مهارت های پورتفولیو)

8065cfe494e61b0b1b3c8235a3aa8325Architectural Modelmaking

Portfolio Skills: Architecture

از مدل ها در مقیاس فیزیکی اغلب به عنوان یک ابزار ارتباطی برای دانشجویان معماری و نیز شاغلان ذکر می شود. اگر چه گسترش برنامه های CAD، خلق مدل های کامپیوتری پیچیده و محیط های مجازی را به طور فزاینده ای فراهم کرده است اما همچنان نیاز رو به رشدی برای نشان دادن کیفیت سه بعدی معماری که ممکن است هنگام استفاده از این وسیله های رسانه ای از بین برود وجود دارد. این کتاب بر روی امکانات الهام بخش برای مدلسازی فضاهای ساخته شده با وسیله ها و تکنیک های دیگری که در حال حاضر موجود است، تمرکز کرده است.

این کتاب،از طریق شرح استفاده از مدل های مختلف در زمینه های متفاوت، یک راهنمای عملی و کارآمد برای چگونگی و دلیل استفاده از مدل ها، و آنچه برای آن استفاده می شوند و از آن گذشته چگونگی ارتباط آن ها با آموزش معماری، فراهم می آورد.

این کتاب به سه بخش تقسیم می شود: وسیله های رسانه ای، انواع و کاربردها.در این کتاب عکس هایی از مدل ها، توضیحات همراه، و دستورالعمل های گام به گام عملی تکنیک های در ارتباط با مدلسازی، نشان داده شده است. مدلسازی معماری یک جعبه ابزار گسترده و در عین حال فشرده و مختصر را برای دانشجویان معماری فراهم می آورد.

برای دانلود کتاب به لینکی که در جدول مشخصات قرار دارد مراجعه نمایید.




نام کتاب
 (Architectural Modelmaking (Portfolio Skills: Architecture
نویسنده
 Nick Dunn
ناشر
 Laurence King
تعداد صفحات
 192 صفحه
سال انتشار
 2010
ISBN
 1856696707, 9781856696708
زبان
 انگلیسی
فرمت
 PDF
حجم
 56.79 مگابایت
رمز فایل
 freebooks24.ir
لینک دانلود
 برای ثبت سفارش دانلود اینجا را کلیک کنید
نوع ویرایش
 مصور

ثبت سفارش دانلود فایل


Leave a reply