• facebook
  • rss

نقشه کشی معماری (مهارت های پورتفولیو)

img50460Architectural Drawing

Portfolio Skills: Architecture

نقشه کشی معماری بر روی امکانات شگفت انگیز ارائه ی محیط هایی که با استفاده از تمام تکنیک های موجود از جمله سنتی و دیجیتالی  کشیده شده است، تمرکز کرده است. همراه با اطلاعات کاربردی این کتاب تمام انواع و وسیله های ترسیم از اسکیس گرفته تا کار بر روی جزییات را به تصویر می کشد و شامل تعدادی از بهترین نمونه های کار معماران تجربی است. این کتاب یک منبع عملی ضروری در مدرسه ی معماری خواهد بود.

با اینکه کامپیوترها روش هایی که معماران می توانند ایده های خود را توسعه و ارائه دهند را تسهیل کرده است، اما در مهارت ها و فرم های دیگر ایجاد تصویر که به طور سنتی از طریق تمرین ترسیم و اسکیس کسب می شدند کمبودهای فزاینده ای ایجاد کرده است. امروزه دانشجویان نیاز به فراگیری مهارت هایی روبرو دارند: چگونگی ترسیم با استفاده طیف وسیعی از وسیله های رسانه ای، قوانین پایه ی ایجاد تصویرهای فضایی قابل اجرا، چگونگی خواندن یک نقشه، و چگونگی بیان ایده ها از طریق وسیله های رسانه ای و فرم های ارتباطی مناسب.
این کتاب به سه بخش تقسیم می شود: وسیله ی رسانه ای و انواع و مکان ها. هر بخش از نقشه های کلیدی و تفسیرهای همراه آن تشکیل شده است. ترتیب های گام به گام و نکات ویژه به دانشجویان کمک می کند تا بهترین استفاده را از مهارت های اکتسابی جدید خود بکنند.  این کتا ب یک منبع ضروری عملی و الهام بخش برای مدرسه های معماری و همچنین تمرین است.

برای دانلود کتاب به لینکی که در جدول مشخصات قرار دارد مراجعه نمایید.




نام کتاب
 (Architectural Drawing (Portfolio skills: Architecture
نویسنده
 David Dernie
ناشر
 Laurence King
تعداد صفحات
 208 صفحه
سال انتشار
 2010
ISBN
 1856696790, 9781856696791
زبان
 انگلیسی
فرمت
 PDF
حجم
 50.59 مگابایت
رمز فایل
 freebooks24.ir
لینک دانلود
 برای ثبت سفارش دانلود اینجا را کلیک کنید
نوع ویرایش
 مصور

ثبت سفارش دانلود فایل


Leave a reply